Jau tradiciškai šiose varžybose dalyvaujančią komandą sudaro keturi lenktynininkai – Giedrius Notkus, Mindaugas Urbanas, Vygandas Urbanas ir Jonas Sluckus.
Nors ekipažas žinojo, kad startavus GT klasėje teks varžytis su galingais ir greitais „Porsche“ automobiliais, tačiau tikėjosi pagaliau žengti ant podiumo. Nors šio tikslo įgyvendinti nepavyko, tačiau absoliučioje įskaitoje „Techninis projektas“ iškovojo septintą vietą, o klasėje finišavo penktoje pozicijoje.
Komandos pilotas Giedrius Notkus pasidžiaugė, jog šiemet pavyko išvengti gedimų, kurie galėjo atimti daug brangaus laiko, tačiau atskleidė, kad komandai ne visai pavyko strateginiai sprendimai.
Taip sutapo, kad vairuotojų pasikeitimai net keturis kartus įvyko prieš pat saugos automobilio fazę, kurios metu atlikti sustojimus techninio aptarnavimo zonoje yra kur kas naudingiau nei tuomet, kai varžybos vyksta pilnu tempu.
„Varžybos buvo pakankamai sėkmingos. Suvažiavome be didelių incidentų. Nestovėjome sugedę. Esu patenkintas mechanikais, jų darbu. Kvalifikacija pavyko gerai. Pasiekiau asmeninį trasos rekordą. Netgi labai nelaužiau automobilio. Pravažiavau porą greitų ratų ir iškart viskas pavyko. Papuolėme į dešimtuką ir startavome iš aštuntos vietos.
Pačiose varžybose grubią klaidą padariau jau pirmame posūkyje, apsisukdamas. Kadangi pavaros šiemet jungiamos svirtelėmis ant vairo, netyčia užkabinau svirtelę ir įjungiau laisvą pavarą. Kol supratau, kas vyksta, pro šalį pralėkė penki, šeši automobiliai. Taigi, sau reikalų pats prisidariau pirmą valandą, tačiau per ją tuos visus varžovus sugaudžiau ir aplenkiau. Pagarba Ramūnui Čapkauskui. Jis senas vilkas – labai tiksliai važiavo, užsidarinėjo trajektorijas. Vienu metu net važiavau ant žolės šalia jo. Bet mums, ralistams tai jokia naujiena.
Kiti mūsų komandos vairuotojai važiavo stabiliai – vieni lėčiau, kiti greičiau, tačiau visiems viskas sekėsi gerai. Galbūt kiek nepasisekė su strategija. Nepataikėme laiku atlikti vairuotojų keitimų. Vos tik pasikeisdavome, į trasą išvažiuodavo saugos automobilis ir tuomet jau visi varžovai sukdavo į techninę zoną. Šitaip net keturis kartus mums atsitiko, tai grubiai skaičiuoju, kad praradome kokius keturis ratus. Tai mus ir nubloškė į septintą vietą. Galbūt kitais metais pastudijavus taktikas, strategijas būtų galima šitą problemą išspręsti. Šiek tiek dar padirbėjus ir su komandos vairuotojais, tikrai galėtume važiuoti penketuke.
Daugiau kaip ir viskas gerai. Padangos atlaikė, pakako dviejų komplektų. Visi vargo su stabdžių kaladėlėmis. Pas mus irgi ta pati problema buvo. Likus porai valandų iki finišo mechanikai pasakė, kad mažiau stabdytume. Prisukome reguliatorių, kad daugiau stabdytų galas, tai teko stabdyti anksčiau ir kiek pakrito mūsų tempas, tačiau sutaupėme kaladėlių keitimo laiką. Didelių incidentų nebuvo. Vygandui Urbanui stabdyme buvo gera dovana iš „Geros dovanos“ komandos – per kontaktą nulūžo galinė arka. Tačiau tai lengvas sportinis kontaktas, nes mačiau, kad trasoje buvo ir rimtesnių incidentų – lakstė ratai, šakės, buferiai.
Turėjome tik vieną, gal kiek labiau neplanuotą sustojimą, kai keisdami ratus mechanikai susidūrė su problema, jog negalėjo uždėti naujo rato. Teko važiuoti su trimis naujais ir vienu senu ratu. Kol ten „pituose“ vargome, porą minučių praradome. Jie to rato naujo taip ir neuždėjo, o aš galvojau, kad uždėjo. Tai važiavau su trimis naujomis ir viena sena padanga pats to nežinodamas ir galvodamas, jog naujos yra visos.
Bendrai lenktynes įvertinčiau gerai ir noriu padėkoti rėmėjams, kurie mumis tikėjo ir mums padėjo. Ačiū „Techniniam projektui“, vairuotojams, mechanikams, komandos nariams“, – lenktynių įspūdžiais dalijosi Giedrius Notkus.
Giedrius Notkus taip pat teigė esąs nustebintas TCR klasės automobilių greičio. Nors šių techninės charakteristikos, vertinant galingumą, yra prastesnės, tačiau net ir su galingu GT klasės BMW M3 pasivyti kai kuriuos TCR bolidus buvo gana sudėtinga.
„Palangos trasa nėra tikra trasa. Tai plentas, kelias. Didelės tiesiosios, greičiai mums buvo palankūs, bet TCR rodė puikų greitį. Juos pavydavau tik pačioje tiesiosios pabaigoje, penkta, šešta pavara. Pradėdavau artėti, bet neužtekdavo kelio juos aplenkti. „Hyundai“ apskritai kosmosas. Bandžiau pasilaikyti jam iš galo, bet jis posūkius įveikinėjo gal netgi greičiau negu „Porsche“. Įspūdingas automobilis. Gaila, kad jiems nepasisekė, bet labai smagu, kad tokie gražūs ir patikimi automobiliai atsiranda atsinaujinančiame Lietuvos autosporto autoparke“, – kalbėjo Giedrius Notkus.
Tačiau Giedrius Notkus kol kas neturi minčių apie TCR bolido įsigijimą, mat tokią techniką perkant reikėtų turėti ir kelerių metų planą, kad automobilis nedulkėtų garaže.
Aktyviai ralio varžybose važiuojantis panevėžietis sako, kad dėl vienerių varžybų ant asfalto per metus puikiai pakanka ir BMW M3. Juolab, kad tiek mechanikams, tiek vairuotojams ši technika jau puikiai pažįstama.