Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Techninis projektas-Viada“ ekipa prieš lenktynes Palangoje: „Dominuos kokybė, o ne kiekybė“

Jau artėjantį šeštadienį Palangoje įvyks didžiausias Lietuvoje žiedinių lenktynių renginys – „Aurum 1006 km“ lenktynės. Tačiau komandos Palangoje pasirodė jau trečiadienį, mat šiandien čia jų laukė techninės komisijos formalumai. Čia buvo galima išvysti ir ilgamečius šių varžybų dalyvius – „Techninis projektas-Viada“ komandą, rašoma pranešime.
„Techninis projektas – Viada“
„Techninis projektas – Viada“ / Komandos nuotr.

Šiemet tiek komandos sudėtis, tiek mechanikai bei automobilis išliko tie patys. Ekipą sudarys Giedrius Notkus, Jonas Sluckus bei Mindaugas ir Vygandas Urbanai. Komandai vadovaus Simonas Kazakevičius.

Vienas iš „Techninis projektas-Viada“ komandos lenktynininkų Giedrius Notkus tvirtina, kad visi komandos vairuotojai beprotiškai pasiilgo lenktynių ir su nekantrumu laukia, kai su atnaujinto dizaino ir spalvų, aštuonis cilindrus turinčiu BMW M3 E92 galės prisiliesti prie Palangos trasos asfalto.

Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“
Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“

„Automobilis prieš sezoną perrinktas, paruoštas naujiems startams. Komanda po praėjusių metų patobulėjusi, pagreitėjusi, nes dalyvavo Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate.

Šiemet taip ir neteko niekur rimčiau išvažiuoti, apart praėjusį savaitgalį įvykusių mini testų „Ring Challenge“ varžybų metu. Automobilis ten buvo išbandytas, rasti smulkūs trūkumai buvo išspręsti. Taip pat patobulinome aušinimo sistemą, oro įsiurbimo sistemą. Tai duos ne tik patikimumą, bet ir vieną, kitą arklio galią.

Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“
Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“

Kadangi „Aurum 1006 km“ lenktynių trasa yra labai specifinė, daug dėmesio visuomet skiriame stabdžiams. Čia tikrai reikia užtikrintos stabdžių sistemos, jų aušinimo, nes po ilgų tiesiųjų kai kur reikia stabdyti net iki pirmosios pavaros.

Noriu pasidžiaugti, kad per tą nelengvą karantino laikotarpį nuo mūsų nenusisuko partneriai – „Techninis projektas“ ir „Viada“, todėl galime ir vėl startuoti šiose didžiulio dėmesio sulaukiančiose lenktynėse“, – kalbėjo Giedrius Notkus.

Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“
Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“

Anot Giedriaus Notkaus, visi ekipos vairuotojai nusiteikę kovingai ir nekantriai laukia starto. Komandos lenktynininkas taip pat pabrėžė, kad pirmasis įspūdis apie tai, jog dalyvių skaičius šiemet kiek mažesnis ir dėl to lenktynės gali būti mažiau įdomios, tikrai yra apgaulingas.

Pasak lenktynininko, šiemet varžybose dominuose kokybė, o ne kiekybė, tad žiūrovai tikrai galės mėgautis bekompromise kova tarp labai greitų komandų.

Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“
Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“

„Šiemet dalyvių mažiau, bet paanalizavus dalyvių sąrašą galima pastebėti, kad sumažėjo tų silpnesnių automobilių – dyzelinių ar mažalitražių. Tų galingų tikrai bus nemažai. Priekyje mūsų stovi penki „Porsche“ automobiliai. Mūsų lygio automobilių atsirado kur kas daugiau nei buvo seniau – keletas tokių pačių BMW M3, taip pat yra ir BMW M2. Manau, kad mums šie metai tikrai nebus nė kiek lengvesni ir gal net sunkesni nei ankstesnieji

Mums buvo svarbu neatsidurti vienoje klasėje su „Porsche“, nes penkerius metus iš eilės visuomet taip atsitikdavo. Jautėmės tarsi avis, įmesta į vilkų narvą sudraskymui. Sunku būdavo kovoti su tokiais varžovais, kurių automobiliai visa galva pranašesni už mūsiškį. Likdavome už prizininkų pakylos.

Aišku, važiuojame lenktyniauti, ne „bliūdelių“ susirinkti, bet visuomet taurė yra ta maloni smulkmena, kuri atperka įdėtas pastangas ir praskaidrina kasdienybę“, – teigė Giedrius Notkus.

Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“
Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“

Kone kiekvienais metais „Aurum 1006 km“ lenktynėse atsiranda vis naujų taisyklių dėl automobilių klasių ar varžybų vykdymo tvarkos, tačiau šiemet kardinalių pokyčių neatsirado.

Giedrius Notkus sveikintinu vadina organizatorių sprendimą grįžti prie trumpesnių vairavimo sesijų. Pernai buvo nuspręsta leisti vienam vairuotojui važiuoti pusantros valandos. Dabar buvo grįžta prie 1 val. 10 min.

„Kai kuriose komandos yra tokių vairuotojų, kurie tiesiog fiziškai silpnesni ir negali tiek laiko važiuoti. Visgi šiose varžybose startuoja ne vien ištvermės lenktynių profesionalai. Yra ir verslininkų, kurie važiuoja savo malonumui, ne vien dėl rezultato. Todėl valanda ir dešimt minučių yra tikrai optimalus laikas, kad visi komandos lenktynininkai galėtų pavažiuoti po kelias sesijas ir tai išliktų pakankamai saugu dėl sveikatos“, – svarstė Giedrius Notkus.

Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“
Komandos nuotr./„Techninis projektas – Viada“

Giedrius Notkus tvirtina, kad šiemet jų komandos tikslas yra patekti į savo klasės SP4 prizininkus, o bendroje įskaitoje finišuoti greičiausiųjų dešimtuke. Tradiciškai „Techninis projektas-Viada“ ekipa Palangoje startuos aštuntuoju numeriu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?