Lietus – pranašumas
„Sausoje lenktynių trasoje mūsų „Honda Civic Type-R“ greičiu – savaime suprantama – nusileidžia greičiu itin galingiems automobiliams. Tarkime „Algirdai Racing“ komandos „Aquila“ ar belgų „BMW M3 Silhouette“. Bet sušlapus kojas skirtumas ištirpsta, persvara tarp priekiniais ratais varomų ne tokių galingų automobilių ir tarp greitųjų klubo – sumažėja“, – sako komandos vadovas Linas Nemura.
Pasak jo, 2011-ųjų istorija, kai komandos „Civic Type-R“ laimėjo tuo metu „Omnitel 1000 km” vadintose lenktynėse, tą puikiai iliustruoja. Profesionalių pilotų rankose šlapia trasa ši komanda aplenkė visus. Ir tuos, kurie buvo lėti dėl techninių bėdų, ir tuos, kurie tiesiog nesugebėjo galingais bolidais būti greitais.
Algirdo Venskaus nuotr./„Technorama-Wellman“ komanda |
Tais pačiais 2011-aisiais lietaus režimu puikiai važiavęs Martynas Samuitis šiais metais komandoje savo greičiu nebus vienišas. „Technorama – Wellman“ džiaugiasi, kad 2013-ųjų lenktynėse jiems atstovauja ir Robertas Kupčikas, puikiai važiuojantis ir sausa, ir šlapia danga. Lino Adomavičiaus, trečiojo komandos nario, irgi nepavadintum žaliu. Komandoje su Martynu jie jau laimėjo 555 km lenktynes, vadinamas 1000 km treniruotėmis „Nemuno žiedo“ trasoje.
Pirmos treniruotės – pirmas lietus
Pasitreniruoti lietaus sąlygomis „Technorama – Wellman” turėjo progos. Vos prasidėjus pirmosioms šių metų lenktynių treniruotėms, prapliupo lietus. Komandos spėjo užfiksuoti po kelis greitus ratus, o Linas Adomavičius parodė gerą rezultatą – penktas laikas pirmoje treniruočių sesijoje (1:27.412).
„Šlapioje trasoje apie rato įveikimo laikus negalvojame. Bandome lietaus padangas, lenktynininkai ieško savo greičio. Jei lenktynėse irgi bus lietaus, būsime jam pasiruošę”, – sako komandos vadovas Linas Nemura.
Taip, kad septyni broliai miegantys „Technorama – Wellman” komandos visiškai netrikdo. Kas žino, gal vieno tų brolių pavardė yra Samuitis. Gal Kupčikas…
Algirdo Venskaus nuotr./„Technorama-Wellman“ komanda |
Antroje treniruotėje broliai nepasirodė
Penktadienio rytą, antrųjų 1000 km lenktynių treniruočių metu trasoje buvo sausa nuo pradžios, iki treniruočių pabaigos. Lietaus padangos liko garaže, o „Honda Civic Type-R” trasoje ratus suko saulės išdžiovintu asfaltu.
Savo grupėje „Technorama – Wellman” parodė penktą rezultatą, Palangos žiedą jų „Honda Civic Type-R” apsuko per 1:27.412. Tai geriausias priekiniais ratais varomo automobilio rezultatas.
Taigi, „Technorama – Wellman” komanda penktadienio vakare prasidedančius kvalifikacinius važiavimus pasitinka pasitreniravusi ir sausoje, ir šlapioje trasoje. Koks oras bus lenktynių metu – niekas nežino ir nesiryžta spėti. Orų prognozių tinklapiai taip pat pasimetę kaip ir žiūrovai – vieni rodo lietų, kiti saulę.