„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Technorama – Wellman“ komandos vadovas Linas Nemura: „Lietus varžybose mums būtų naudingas“

Lietus. Liaudies išmintis kalba, kad liepos 10-oji – ypatinga diena. Mat šią dieną, kuri sutapo su šių metų „1000 km lenktynių“ startu, prapliupęs lietus reiškia du dalykus – arba lis septynias dienas iš eilės, arba septynias savaites. Žemdirbiams tai patinka. Patinka ir „Technorama – Wellman“ komandos vadovui Linui Nemurai.
„Technorama-Wellman“ komanda
„Technorama-Wellman“ komanda / Algirdo Venskaus nuotr.

Lietus – pranašumas

„Sausoje lenktynių trasoje mūsų „Honda Civic Type-R“ greičiu – savaime suprantama – nusileidžia greičiu itin galingiems automobiliams. Tarkime „Algirdai Racing“ komandos „Aquila“ ar belgų „BMW M3 Silhouette“. Bet sušlapus kojas skirtumas ištirpsta, persvara tarp priekiniais ratais varomų ne tokių galingų automobilių ir tarp greitųjų klubo – sumažėja“, – sako komandos vadovas Linas Nemura.

Pasak jo, 2011-ųjų istorija, kai komandos „Civic Type-R“ laimėjo tuo metu „Omnitel 1000 km” vadintose lenktynėse, tą puikiai iliustruoja. Profesionalių pilotų rankose šlapia trasa ši komanda aplenkė visus. Ir tuos, kurie buvo lėti dėl techninių bėdų, ir tuos, kurie tiesiog nesugebėjo galingais bolidais būti greitais.

Algirdo Venskaus nuotr./Technorama-Wellman komanda
Algirdo Venskaus nuotr./„Technorama-Wellman“ komanda

Tais pačiais 2011-aisiais lietaus režimu puikiai važiavęs Martynas Samuitis šiais metais komandoje savo greičiu nebus vienišas. „Technorama – Wellman“ džiaugiasi, kad 2013-ųjų lenktynėse jiems atstovauja ir Robertas Kupčikas, puikiai važiuojantis ir sausa, ir šlapia danga. Lino Adomavičiaus, trečiojo komandos nario, irgi nepavadintum žaliu. Komandoje su Martynu jie jau laimėjo 555 km lenktynes, vadinamas 1000 km treniruotėmis „Nemuno žiedo“ trasoje.

Pirmos treniruotės – pirmas lietus

Pasitreniruoti lietaus sąlygomis „Technorama – Wellman” turėjo progos. Vos prasidėjus pirmosioms šių metų lenktynių treniruotėms, prapliupo lietus. Komandos spėjo užfiksuoti po kelis greitus ratus, o Linas Adomavičius parodė gerą rezultatą – penktas laikas pirmoje treniruočių sesijoje (1:27.412). 

„Šlapioje trasoje apie rato įveikimo laikus negalvojame. Bandome lietaus padangas, lenktynininkai ieško savo greičio. Jei lenktynėse irgi bus lietaus, būsime jam pasiruošę”, – sako komandos vadovas Linas Nemura.

Taip, kad septyni broliai miegantys „Technorama – Wellman” komandos visiškai netrikdo. Kas žino, gal vieno tų brolių pavardė yra Samuitis. Gal Kupčikas…

Algirdo Venskaus nuotr./Technorama-Wellman komanda
Algirdo Venskaus nuotr./„Technorama-Wellman“ komanda

Antroje treniruotėje broliai nepasirodė

Penktadienio rytą, antrųjų 1000 km lenktynių treniruočių metu trasoje buvo sausa nuo pradžios, iki treniruočių pabaigos. Lietaus padangos liko garaže, o „Honda Civic Type-R” trasoje ratus suko saulės išdžiovintu asfaltu.
Savo grupėje „Technorama – Wellman” parodė penktą rezultatą, Palangos žiedą jų „Honda Civic Type-R” apsuko per 1:27.412. Tai geriausias priekiniais ratais varomo automobilio rezultatas.

Taigi, „Technorama – Wellman” komanda penktadienio vakare prasidedančius kvalifikacinius važiavimus pasitinka pasitreniravusi ir sausoje, ir šlapioje trasoje. Koks oras bus lenktynių metu – niekas nežino ir nesiryžta spėti. Orų prognozių tinklapiai taip pat pasimetę kaip ir žiūrovai – vieni rodo lietų, kiti saulę. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų