„Tesla“ sudaužė „Porsche“ Niurburgringo rekordą: skirtumas – beveik 20 sekundžių?

Šis rekordas, ko gero, niekad nebus įregistruotas oficialiai. Nes „Tesla“ – nestandartinė, kaip ir padangos, kurios buvo naudojamos. Tai veikiau rinkodarinė „Tesla“, pristatančios naują platformą „Plaid Powertrain“, ir „Porsche Taycan“ kova.
„Porsche Taycan“
Porsche Taycan / Gamintojo nuotr.

„Porsche“ savo automobilį vadina sportiniu elektromobiliu, o „Tesla Model S“ yra kasdienai skirtas ratuotis. Todėl „Tesla“ tokiu būdu nori pademonstruoti, kad kasdienai skirtas šeimyninis automobilis yra greitesnis už pašėlusį „Porsche“ žirgą. Primename, „Porsche“ kiek anksčiau skelbė, kad jų „Taycan“ „yra pats greičiausias tarp keturių durų, elektrinių sportinių automobilių“, o Elonas Muskas į tai gana greitai sureagavo.

Todėl „Porsche“ atstovai, patys sugalvoję šį rekordą ir pirmieji „keturduriu elektromobiliu“ įveikę Niurburgringo Nordschleife dalį, tarsi pakišo buliui raudoną skudurą. Elonas Muskas iškart pareiškė, kad mes iššūkį ir pagerins šį rekordą, rašo „Engadged“.

Tiesa, iš pradžių „Model S“ draskė padangas „Laguna Seca“ trasoje (Kalifornijoje) rekordą ir tuo pačiu buvo originaliai pristatyta naujoji „Plaid Powertrain“ transmisija bei naujo tipo „važiuoklės prototipas“.

Tačiau iškart po to „Tesla“ į Vokietiją atvežė iškart kelis „Model S“ modelius. Ir padarė tai, ką žadėjo: „Tesla Model S“ pagerino „Taycan Turbo“ (toks pavadinimas duodamas ir elektromobiliams) rezultatą apytikriai 19 sekundžių. „Taycan“ ratą įveikė per 7 minutes, 42 sekundes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų