Per pastarąjį pusmetį po paskutinių komandos lenktynių „Baja Aragon“, „X-raid“ inžinieriai atliko ženklius pakabos bei transmisijos patobulinimus, taip pat atnaujino aušinimo sistemą.
„Pirmi įspūdžiai apie, sakyčiau, naujos specifikacijos automobilį, labai teigiami. Pakaba veikia labai gerai, transmisijos pakeitimai bus naudingi kopose ir klampesniame smėlyje. Taip pat pirmą kartą išbandėme naujo modelio padangas – veikia žiauriai gerai“, – po testų kalbėjo V. Žala ir sakė, kad techniką bandyti teko itin akmeningoje teritorijoje.
Sportininkas minėjo, jog testų metu stengėsi padangas išbandyti kiek įmanoma ekstremalesnėmis sąlygomis ir pasiekti jų limitą, bet net ir po tokių išbandymų liko patenkintas rezultatu.
„Kartu su automobilio testais, prieš startą įveikti kilometrai buvo naudingi ir reikalingi persijungti į dakarinį režimą. Nepaisant to, kad prieš pusmetį lenktyniavome „Baja Aragon“, į dykumą grįžtame po metų pertraukos, tad buvo naudinga vėl priprasti prie kraštovaizdžio. Lėkimas dykuma turi savo specifikos: reikia balansuoti tarp poreikio matyti visas kliūtis, esančias arti ir tuo pačiu nepamesti tolimesnės perspektyvos. Tai reikalauja prisitaikymo, todėl testai labai svarbūs ir mums patiems“, – sakė V. Žala ir paminėjo, kad į bivaką po dienos trasoje grįžta geros nuotaikos.
Rytoj, ketvirtadienį, sportininkų laukia ramesnė diena ir pasiruošimas artėjančiam maratonui, o jau penktadienį dalyviai turės įveikti prologą, kuriuo ir bus oficialiai pradėtas Dakaro ralis. Tiesa, penktadienis sportininkams nebus ilgas – teks įveikti 130 km pervažiavimą ir 28 kilometrų prologo trasą, o bivakas lieka tame pačiame mieste.
Didieji iššūkiai prasidės nuo šeštadienio. Startavę Al Ulos mieste, sportininkai turės įveikti 127 kilometrus pervažiavimo ir net 414 km greičio ruožą. Finišas lauks Al Henakiyaho mieste, esančiame piečiau nuo starto vietos – Dakaro maratonas pirmąją savaitę pamažu trauks link Tuščiojo Ketvirčio (ang. Empty Quarter), kur dalyvių lauks pirmą kartą Dakaro ralyje vyksiantis 48 valandų maratonas.