Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tėvo ir sūnaus Dilių duetas – vieninteliai lietuviai, startuosiantys Lenkijos ralio reido ir „Baja“ čempionate

Jau penktadienio vakarą Lenkijoje, didžiausiame šios šalies kariniame poligone Drawsko Pomorskie bus duotas startas bendram Lenkijos, Čekijos bei FIA Centrinės Europos zonos ralio reido ir „Baja“ čempionatui. Lenkijos nacionalinio čempionato įskaitoje varžysis ir vienas ekipažas iš Lietuvos – „Rimvydas ir ko Racing team“ ekipa, kurią sudaro tėvas ir sūnus – Rimvydas ir Rimantas Diliai. Prieš pirmąjį sezono etapą šeimyninis ekipažas pasidalijo savo lūkesčiais tiek šioms varžyboms, tiek visam artėjančiam sezonui Lenkijos trasose, rašoma pranešime.
„Rimvydas ir ko Racing team“ komanda Lenkijoje
„Rimvydas ir ko Racing team“ komanda Lenkijoje / Komandos nuotr.

Rimvydas Dilys – automobilių sporte tikrai ne naujokas. Prieš daugiau nei 15 metų jis aktyviai lenktyniavo pravažumo čempionatuose, kitose bekelės varžybose TR2 klasėje.

Vėliau jis karjeroje padarė gana ilgą pertrauką, tačiau 2018-aisias metais nusprendė į automobilių sportą sugrįžti. Konkrečiai į ralio reido ir „Baja“ varžybas jis įtraukė ir tuomet dar tik trylikametį savo sūnų Rimantą. Pastarajam buvo patikėta šturmano pozicija.

Kaip teigia Rimvydas Dilys, dabar jau aštuoniolikmetis jo sūnus Rimantas turi sukaupęs gana solidžią patirtį ir ralio reido varžybose dažnai sulaukia pagalbos prašymų iš kitų, gerokai už jį vyresnių šturmanų, tad šioje pozicijoje sūnus dabar jaučiasi lyg žuvis vandenyje.

Rimvydas Dilys teigė, kad į Lenkijos ralio reido ir „Baja“ čempionatą jis nusprendė pasukti todėl, kad mūsų šalyje analogiškas čempionatas, visiems geriau žinomas „Perimetro“ varžybų pavadinimu, šiemet iš kalendoriaus buvo išbrauktas. Praėjusiais metais būtent čia Diliai tapo Lietuvos čempionais, o visuose ankstesniuose sezonuose šmėžuodavo prizininkų gretose.

Norėdami lenktyniauti, bet nebeturėdami tam galimybės savo šalyje, Rimvydas ir Rimantas Diliai pradėjo dairytis į užsienį ir būtent Lenkija jiems pasirodė patraukliausia tiek finansiškai, tiek logistiškai. Pasak ekipažo vairuotojo Rimvydo Dilio, vienintelis etapas, kurį jie veikiausiai praleis, yra išvažiuojamosios varžybose Vengrijoje. Tačiau visuose kituose etapuose, kurie vyks Lenkijos žemėje, lietuviai dalyvauti planuoja. Beje, pirmame etape šeimyninis Dilių duetas bus vienintelis ekipažas, ant kurių automobilio puikuosis mūsų šalies trispalvė.

„Kitas etapas už dviejų savaičių po šio vyks Vengrijoje, tai nelabai tikiu, kad susidėliosime logistiką, jog ten būtume. Tačiau visus likusius etapus Lenkijoje planuojame važiuoti. Šiose pirmose varžybose būsime vieninteliai lietuviai. Varžytis teks su lenkais, kurie savo nacionaliniame čempionate yra tikrai stiprūs ir patyrę. Kas važiuoja penkis, kas dešimt, o kas penkiolika metų. Pirmiausia mūsų planas yra liaudiškai sakant „apsišaudyti“, pasižiūrėti ir pasilyginti su kitais. Kadangi prognozuojamos sudėtingos, lietingos oro sąlygos, reikės saugoti ir mašiną, nes tai bus mūsų pirmasis išvažiavimas. Norėtųsi grįžti sveiku automobiliu. Penktadienį per prologą prognozuojamas lietus, šeštadienį per pagrindinę lenktynių dieną lyti gali protarpiais. Saugosimės, bet specialiai laisva pavara tikrai nevažiuosime“, – mintimis dalijosi Rimvydas Dilys.

Penktadienį Drawsko Pomorskie poligone dalyviai turės įveikti beveik 32 km ilgio greičio ruožą. Jis laikomas prologu prieš šeštadienį. Pagrindinę varžybų dieną dalyvių lauks dar keturi greičio ruožai. Po pusės iš jų dalyviai turės teisę grįžti į serviso zoną remontui. Bendras šeštadienio sportinių kilometrų skaičius – 243. Abiejų dienų atstumas kartu su pervažiavimais sieks beveik 360 kilometrų.

„Servisas po pusės šeštadienio greičio ruožų bus trumpas. Jam bus skirtos vos 45 minutės, tad svarbu išvengti tokių gedimų, kurių per tokį laiką jau negalėtume pašalinti. Tikimės, kad incidentų neturėsime. Drawsko Pomorskie poligonas pasižymi tuo, kad jame yra apstu ne tik pavojingų, bet ir klaidžių vietų. Labai daug kelių, keliukų, tad mano sūnus Rimantas turės tikrai daug darbo, kad nuvestų ekipažą reikiama kryptimi. Manau, kad labai klaidžiose vietose važiuosime taip, kad kelią rastume iškart ir nesiblaškytume grįždami ir ieškodami reikiamos krypties. Bandysime rasti viduriuką tarp protingo važiavimo ir greičio. Iš daugelio kolegų, kurie anksčiau yra čia lenktyniavę, esame girdėję, kad niekur nėra sunkesnės navigacijos nei Lenkijoje“, – sakė Rimvydas Dilys.

Komandos nuotr./„Rimvydas ir ko Racing team“ komanda Lenkijoje
Komandos nuotr./„Rimvydas ir ko Racing team“ komanda Lenkijoje

Šį sezoną Dilių ekipažas pradėjo ne tik su nauju tikslu startuoti Lenkijoje. Jie su partnerių „Stareka“, „Forfix“, „Proteko“, „Velansta“ bei „Rimvydas ir ko“ pagalba atsinaujino ir techniką. Iki šiol pergales skynę trečiosios kartos „Mitsubishi Pajero“ jie dabar sėdo į tokį patį modelį, tik jau naujesnės, ketvirtos kartos. Jis atitinka FIA kategoriją T2. Tai varžyboms pilnai paruoštas dyzelinis visureigis, kurtas vieno garsaus lenkų lenktynininko dirbtuvėse.

„Visureigį pirkome iš praėjusių metų Lenkijos čempiono. Jis pernai važiavo ne su būtent šituo visureigiu, bet jis yra pas jį pagamintas. Mes nupirkome vieną iš kelių, kuriuos jis buvo pagaminęs ralio reido ir „Baja“ varžyboms. Tai tikrai normali mašina, turinti FIA auksinį sportinį pasą“, – sakė Rimvydas Dilys.

Daugiau informacijos apie „Rimvydas ir ko Racing team“ komandos, važiuojančios po klubo „Autoralis“ vėliava, nuotykius šiose bei kitose 2024-ųjų metų sezono varžybose automobilių sporto gerbėjai gali rasti ekipos „Facebook“ puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs