Visas trejetas jau skaičiuoja darbams liekančias valandas, o tiksliausiai tai daro Darius Balys. Jau kone penktą kartą „perrinktu“ varikliu pasidžiaugęs kiek trumpiau nei penkiolika minučių, Darius priverstas vėl jį lupti lauk.
„Kas šį kart? Dar nežinom. Praeitą kartą buvo variklio galvutės tarpinės, kurias mums pagamino Lietuvoje, dabar sudėjome originalias ir tikėjomės, jog baigsis bėdos, tačiau po pasivažinėjimo Kazlų rūdoje vykusiame „Autoplius Drag Days“ automobilį teko vėl kelti ant priekabos ir vežtis namo ardyti“, - pasakoja vienas iš Lietuvos „drifto“ senbuvių.
Kas šį kart? Dar nežinom. Po pasivažinėjimo Kazlų rūdoje vykusiame „Autoplius Drag Days“ automobilį teko vėl kelti ant priekabos ir vežtis namo ardyti
Dariaus sportinė karjera šlubuoja jau keletą metų – po sėkmingo finišo EEDC (Rytų Europos „drifto“ čempionate) 2008-aisiais, kai kaunietis bendroje įskaitoje užėmė trečiąją vietą, buvo nuspręsta parduoti tuo metu itin konkurencingą penktos serijos BMW E34 ir imtis naujesnės kartos „pitako“ – BMW E60.
Didelis kėbulas ir amerikietiškas V8 variklis skambėjo kaip itin tinkamas planas. Tačiau projekto vystymas užstrigo: visų pirma, ilgai iš Jungtinės Karalystės neatkeliavo automobilio kėbulas, toliau laiką stipriai suvalgė individualių dalių šiam, šoniniame slydime nematytam kėbului, gamyba.
Po keleto metų pertraukos išvažiavus į pirmąsias varžybas, pasidarė aišku, jog sportas itin stipriai pasistūmėjo į priekį ir būtina auginti 6,2 litro darbinio tūrio benzininio agregato galią. Šiam procesui buvo pasirinktas kompresorius, kuris pastaruoju metu ir gliaudo vienas ar kitas Dariaus variklio dalis, taip ir neleisdamas itin didelę patirtį turinčiam meistrui tinkamai „sugrįžti į aikštelę“.
Nepaisant to, nei Darius, nei „Drifter.lt“ kolektyvas neketina pasiduoti – automobilis jau grįžo į komandos servisą ir netrukus jo širdis vėl bus pažerta ant stalo su tikslu prisikelti iki jau šį šeštadienį vyksiančių treniruočių. Nors praleisti Rygos ir „UpHill Pro“ etapai jau uždarė duris kovoje dėl podiumo, tačiau varžytis vis vien reikia, o galimybė eliminuoti keletą varžovų iš komandos draugų kelio taip pat įpareigoja stengtis.
Tuo tarpu komandos draugai dėl šio etapo taip pat nėra ramūs. Timas Simniška gali džiaugtis išlaikomu puikiu tempu – aukšta vieta Latvijoje, 4 vieta „UpHill Pro“ leidžia Timui toliau tęsti kovą dėl podiumo 2015-aisias, tačiau itin greitai augantys etapų kaštai nežada lengvos sezono pabaigos.
Taip, ji bus labai „dūminga“, taip, joje bus važiuojama labai arti, taip, tai patiks žiūrovams, tačiau neabejotinai vėl „valgys“ padangų komplektą per du ratus
„Aš manau, jog ši trasa yra kiek per ilga. Taip, ji bus labai „dūminga“, taip, joje bus važiuojama labai arti, taip, tai patiks žiūrovams, tačiau neabejotinai vėl „valgys“ padangų komplektą per du ratus, o tai yra kiek daugiau nei 250 eurų per minutę laiko – draugę išleiskit į prabangią parduotuvę ir tai taip greitai nesusisuks. „UpHill Pro“ be problemų sunaikinome 10 komplektų ir tai buvo vienos dienos varžybos – čia jau dvi dienos ir po truputį darosi baisoka, kad čempionato pabaigoje, kai vyks pati rimčiausia kova dėl taškų, teks mautis kelnes ir už jas pirkti padangas“, - pasakoja kitas Lietuvos šoninio slydimo senbuvis.
„Autoplius“ Lietuvos „drifto“ čempionato trasa suplanuota ant vieno iš miesto tilto – viaduku dalyviai pakils jau slysdami šonu, tada atliks keletą manevrų ant pačio tilto, apsisuks ir bandys pasiekti kitą viaduką, kuriuo turės nusileisti žemyn ir baigti trasą, tad vienu metu tai bus ir įkalnės, ir nuokalnės, ir greita, ir lėta trasos. Paskutinis manevras nuo lėtosios dalies iki finišo linijos bus vienas iš sudėtingesnių, nes būtent tokiuose apsisukimuose itin perkaista dalyvių padangos, dėl ko jos turi mažai sukibimo, tad šįkart teks ne tik tiksliai važiuoti, bet ir galvoti, kaip išlaikyti tinkamą sukibimą.
„Klaipėda Drift City“ taps trečiuoju „Autoplius“ Lietuvos „drifto“ čempionato etapu, kurio metu galimai išaiškės čempionato lyderis – šiuo metu dėl šios pozicijos varžosi net penketas stipriausių šalies pilotų: Mantas Kulvinskas, Timas Simniška, Andrius Vasiliauskas, Andrius Čibirka ir Kęstutis Kelpša.