Tomas Jančys apie Dakarui keltus tikslus: vieną įvykdė, antro, deja, ne

Tomas Jančys ir Irmantas Bražiūnas paskutiniame šių metų Dakaro ralio finiše iš bagio išlipo su plačiomis šypsenomis. Jų rezultatas – 28-i keturioliktame etape ir 18-i bendroje įskaitoje. Tačiau ekipažo nariai neslėpė, kad lengva tikrai nebuvo.

Visas Dakaro naujienas rasite čia.

Išlipę Tomas su Irmantu pirmiausia pasveikino vienas kitą.

„Man trasos patiko labiau nei praėjusiais metais. Esminis skirtumas nuo pernai turbūt toks, kad pernai mes per dieną gaudavome visko – ir kopų, ir akmenų, ir greitų pravažiavimų. Šiais metais buvo taip fragmentuotai – iš pradžių akmenys, akmenys, akmenys, paskui smėliukas.

Empty Quarter labai patiko, tos kopos... Kiekvieno vairuotojo turbūt tikslas turėtų būti įvažiuoti į tas kopas. Man ten labai patiko“, – kalbėjo po finišo Tomas.

Jis pabrėžė, kad svarbiausia – jie finišavo. O tai ir buvęs jų pirmasis tikslas.

„Antras tikslas pagerinti savo poziciją, mes nepagerinome. Bet – Dakar is Dakar. Ta nesėkmė pradžioje ir davė, kad nepagerinome pozicijos. Na, bet galime kaltinti tik save, reikia dar geriau ruoštis“, – kalbėjo T.Jančys.

Paprašytas palyginti praėjusių metų finišą su šiuo ir emocijas po jų, jis tikino, kas jausmas toks pats: „Finišas yra finišas. Dabar gal mes truputį labiau pavargę, bet vis tiek. Šitas finišas man patinka gal tik labiau, kad podiumas tik už 100 km.“

Irmantas Bražiūnas į klausimą apie tai, kuris finišas labiau džiugina, sakė, kad labiau šitas: „Buvo sunkiau. Visko gavau, ir smėlio, ir finišo. Bet esame čia.“

O ko po finišo jam labiausia norisi? „Šeimos. Noriu pas šeimą“, – atvirai atsakė Irmantas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis