Vytas sako, gal tu... Bet pasiėmiau raktelius, ir štai aš čia. Džiugu, kad Antanas su Edvardu pagaliau pasiekė finišą, jokių baudų negavo, beliko automobilį sutvarkyti. Problemos su stabdžiais, sankaba, greičių dėže. Bus keičiami šie agregatai. Iki starto likus 6 valandoms. Bet patyrusiems mechanikams tai – ne naujiena.
Juozas, pravardė Chose, nes taip ispaniškai dažnai taria vietiniai, kuris su Stasiu aptarnauja Antano ekipažą, greitai imasi darbo. Pirmiausia iškrato kelis bulvinius maišus Nidos Negyvosios kopos spalvos smėliuko, sutvarko paklotą, neskubėdami sušluoja, su kompresoriumi išpučia ir – prie įrankių dėžių.
Juozas,, kuris su Stasiu aptarnauja Antano ekipažą, greitai imasi darbo.
Per tris dakarus mačiau šiek tiek ekstremalių naktų, pvz., pernai mechanikai išardė mūsų žurnalistinį visureigį, mat Antanui tiko galinis tiltas, užpernai Biesas su chebra Benedikto „Oscar“ iš numirėlių prikėlinėjo N kartų. Vyrai tikrai nestresuoja ir man net nėra abejonės, kad viską padarys iki starto.
Darius (Biesas), Romas ir Rimukas dėlioja Benedikto greičių dėžės dėlionę. Iš kelių renka vieną, nes trečia pavara sugalvojo spyriotis. Didelio nerimo veiduose nėra.
Biesas juokauja, kad tokią greičių dėžę pirmą kartą ardo, bet pasiguodžia, kad namie tokią ruošėsi ardyti savo reikmėms, tad bus puiki praktika su Benedikto greičių dėže.
Kiek dakarų aplankė Chose su Biesu, jau ir sunku suskaičiuoti... Ir tikiuosi, jie dar daugybę mūsų benzingalvių iš Lietuvos finišo link palydės.
Tad kviečiu pasižiūrėti profesionalų darbo galeriją: praleidau su jais šią naktelę ir jau po valandos reikės lėkt į greičio ruožą. Pamiegosim gimtinėje!
Beje, jei turit problemų dėl nemigos, turiu du patarimus. Susiorganizuokit sau kūdikį namuose ir išlėkit į Dakarą padirbėti kuo nors.
Po šių potyrių išsimiegosit stovėdami „Maximos“ eilėje ir laikydami du krepšius pirkinių.