Torstenas van Haasterenas: „Palangos trasa nelygi, ji šiek tiek primena ralį“

Pirmoje oficialioje „ENEOS 1000 km lenktynių“ treniruotėje Benedikto Vanago ir brolių Bleekemolenų trio pateisino iš anksto klijuojamą favoritų etiketę. „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komanda greičiausiai iš visų dalyvių įveikė ratą. Geriausio laiko autoriumi tapo Joreonas Bleekemolenas, kurio vairuojamas „Porsche 911 GT3 Cup“ 3 kilometrų distanciją nuvažiavo per 1 minutę ir 12,796 sekundės.
Torestenas van  Haasterenas
Torestenas van Haasterenas / Jurgos Anusauskienės nuotr.

Antrą rezultatą treniruotėje pademonstravo „JUTA – KG GROUP” (1:13.408 ) ekipažas su „Porsche Carrera GT3 Cup”, trečią –  „HOPTRANS-Club PORT by JR Motorsport” (1:13.832) komanda, važiuojanti „BMW M4 Silhouette“ bolidu.

Pirmą treniruotę „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos vadovas Torstenas van Haasterenas vertina puikiai. „Kol kas viskas vyksta pagal planą,“ – sako olandas. 

J. Bleekemolenas niekad lenktynėse nevairavo šio „Porsche 911 GT3 Cup“ bolido, šioje trasoje važiavo pirmą kartą, ir nuvažiavęs tik keturis ratus jis pasiekė geriausią rezultatą.

– Kaip vertinate šios dienos treniruotę, ką joje akcentavote?

– Treniruotė buvo gera, greita. Kitokia nei tos, kurias mes įpratę daryti. Įvykdėme iš anksčiau pasiruoštą planą. Benediktas buvo greitas, Sebastiaanas buvo greitas, o Jeroenas buvo absoliučiai greičiausias. Važiavo visi trys pilotai, žiūrėjome, kaip dirba automobilis ir vairuotojai, kaip sustyguotas komandos darbas. Žinome, ką turime patikrinti, tai ir padarėme.

– Ar šioje varžybų stadijoje pasiektas geriausias rato laikas yra svarbus?

– Visada norime būti pirmi. Mes čia tam ir atvykome. Esame profesionalai. Net ir laimėję treniruotę norime būti dar greitesni.

Jurgos Anusauskienės nuotr./Torestenas van  Haasterenas
Jurgos Anusauskienės nuotr./Torestenas van Haasterenas

– Greičiausias buvo Jeroenas Bleekemolenas. Kur jo stiprybė?

– Mano nuomone, jis yra vienas greičiausių GT vairuotojų pasaulyje. Jis niekad lenktynėse nevairavo šio „Porsche 911 GT3 Cup“ bolido, šioje trasoje važiavo pirmą kartą, ir nuvažiavęs tik keturis ratus jis pasiekė geriausią rezultatą. Tai viską pasako apie jį.

– Kuo skiriasi ir kuo panašūs komandos lenktyninkai?

– Broliai Bleekemolenai panašūs strategijoje, su jais dirbu ilgai ir žinau, ką su jais galime pasiekti. Jie yra labai gera kombinacija. Benediktas į „Porsche“ įšoko tiesiai iš ralio, tačiau šiandien nedarė jokių nereikalingų klaidų. Ko mes tikėjomės, tą jis ir įvykdė. 

Edgaras Buiko nuotr./Treniruotės akimirka
Edgaras Buiko nuotr./Treniruotės akimirka

– Koks „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos potencialas?

– Potencialas, žinoma, yra podiumas. Kai lenktyniaujame, mūsų tikslas vienas – laimėti.

– Ar išduosite, kas prie „Porsche“ vairo sėdės kvalifikaciniame važiavime?

– Apie tai su komanda dar nekalbėjome, nediskutavome ir nenusprendėme.

– Kokios jums atodo šios varžybos? Kokie įspūdžiai?

– Lenktynės skiriasi nuo mums įprastų, t.y. nuo Le Mano ar panašių. Palangos trasa nėra lygi, ji šiek tiek primena ralį (šypsosi), bet tai ir yra šių varžybų specifika, jų grožis. Tie, kurie čia atvyko pirmą kartą, tikrai nesiskundžia. Šalia lenktynių yra daug veiksmo, renginys organizuojamas gerai, organizatoriai labai paslaugūs.

VIDEO: Apklausa: ar Palangos gyventojai domisi Eneos 1000 km lenktynėmis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų