Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Trečia Balkanų ralio diena: trūksta greičio ir kyla klausimų

Rumunijoje vykstančiame Balkanų ralyje trečiadienis sportininkams buvo kol kas ilgiausia diena. Dalyviams reikėjo persikelti į antrą šio ralio bivaką, o iki jo teko įveikti beveik 190 greičio ruožų kilometrų ir daugiau nei 120 kilometrų pervažiavimuose, rašoma „CFMOTO Thunder Racing Team“ pranešime.

Po itin greito vakarykščio greičio ruožo, ši diena prasidėjo taip pat „pilna rankena“, o „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkams tai nebuvo į naudą.

„Šiandien trūksta greičio – tai atsispindi ir rezultate. Visą diena spaudžiau, o rezultatas tik aštunta vieta. Taip pat kyla ir tam tikrų klausimų dėl skaičių turnyrinėje lentelėje, bet tikiu organizatoriaus kompetencija“, – po finišo kalbėjo Antanas Kanopkinas.

Sportininkas sakė, kad dar aiškinsis dėl rezultatų, kurie, kol kas, tik preliminarūs, mat trasoje fiziškai aplenkus anksčiau startavusį varžovą, rezultatų lentelėje „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkas užėmė žemesnę poziciją.

„Padarėme labai daug techninių patobulinimų prieš šias varžybas ir dabar drąsiai galime pasakyti, kad ne visi jie atnešė naudos. Tačiau tam ir reikalingos varžybos, kad suprastume kas veikia, o kas ne. Dabar labiausiai trūksta galios, bet rankų nenuleidžiame. Visi važiuotojai šiame ralyje yra labai stiprūs, bet toks spaudimas man patinka“, – atviravo A. Kanopkinas.

Kitas komandos sportininkas, Adomas Gančierius, pritarė, kad trasos buvo greitos ir tuo pačiu sakė, kad ganėtinai nuobodžios: „Diena nelabai įdomi. Didžioji dalis pirmojo greičio ruožo kartojosi po vakar, tad navigacinių sunkumų visiškai neturėjau. Greitis buvo didelis ir ryte buvo slidu, bet viskas pavyko gerai.“

Antrasis dienos ruožas, pasak A. Gančieriaus, driekėsi laukų keliais ir buvo panašesnis į Baja tipo lenktynes, kelyje pasitaikė keli upelių kirtimai ir jokių didesnių sunkumų. Sportininkas šiandien užėmė penktą vietą.

Šiandien sportininkų keturračiams keičiamos padangos į naujas, nes važiuojant tokiu greičiu ir norint kovoti dėl rezultato būtų per daug pavojinga taupyti pagrindiniams keturračių komponentams. Dalyvių stovyklai persikėlus į Alba Iulia miestą, apsuptą kalnų, sportininkų ateinančiomis dienomis lauks sudėtingesnės trasos tiek navigacine, tiek važiavimo prasme.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?