Po itin greito vakarykščio greičio ruožo, ši diena prasidėjo taip pat „pilna rankena“, o „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkams tai nebuvo į naudą.
„Šiandien trūksta greičio – tai atsispindi ir rezultate. Visą diena spaudžiau, o rezultatas tik aštunta vieta. Taip pat kyla ir tam tikrų klausimų dėl skaičių turnyrinėje lentelėje, bet tikiu organizatoriaus kompetencija“, – po finišo kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Sportininkas sakė, kad dar aiškinsis dėl rezultatų, kurie, kol kas, tik preliminarūs, mat trasoje fiziškai aplenkus anksčiau startavusį varžovą, rezultatų lentelėje „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkas užėmė žemesnę poziciją.
„Padarėme labai daug techninių patobulinimų prieš šias varžybas ir dabar drąsiai galime pasakyti, kad ne visi jie atnešė naudos. Tačiau tam ir reikalingos varžybos, kad suprastume kas veikia, o kas ne. Dabar labiausiai trūksta galios, bet rankų nenuleidžiame. Visi važiuotojai šiame ralyje yra labai stiprūs, bet toks spaudimas man patinka“, – atviravo A. Kanopkinas.
Kitas komandos sportininkas, Adomas Gančierius, pritarė, kad trasos buvo greitos ir tuo pačiu sakė, kad ganėtinai nuobodžios: „Diena nelabai įdomi. Didžioji dalis pirmojo greičio ruožo kartojosi po vakar, tad navigacinių sunkumų visiškai neturėjau. Greitis buvo didelis ir ryte buvo slidu, bet viskas pavyko gerai.“
Antrasis dienos ruožas, pasak A. Gančieriaus, driekėsi laukų keliais ir buvo panašesnis į Baja tipo lenktynes, kelyje pasitaikė keli upelių kirtimai ir jokių didesnių sunkumų. Sportininkas šiandien užėmė penktą vietą.
Šiandien sportininkų keturračiams keičiamos padangos į naujas, nes važiuojant tokiu greičiu ir norint kovoti dėl rezultato būtų per daug pavojinga taupyti pagrindiniams keturračių komponentams. Dalyvių stovyklai persikėlus į Alba Iulia miestą, apsuptą kalnų, sportininkų ateinančiomis dienomis lauks sudėtingesnės trasos tiek navigacine, tiek važiavimo prasme.