SS12
Ottas Tanakas laimėjo ir paskutinį dienoje GR. Apskritai, tai buvo jau šeštas jo šiame ralyje laimėtas ruožas. Savo pranašumą padidinęs beveik iki minutės estas sekmadienį jausis daug saugiau.
Didžiausias SS12 nelaimėlis buvo net 41,3 lyderiui pralošęs Kalle Rovanpera. Paklaustas apie to priežastis, Kalle situaciją palygino su video žaidimu: „Šią dieną važiuodamas jaučiausi kaip kokiame „Super Mario kart“ žaidime. Kur kažkas tau prieš pat kelią mėto bananus, dūmines bombas, kad tik būtų sunkiau. Tikrai praradau galimybę laiko, reiks pažiūrėti, kaip sekmadienį sugrįžti į kovą.“
Bendra ralio įskaita prieš paskutinę ralio dieną atrodė taip:
SS10 ir SS11
Situacija šiuose greičio ruožuose iš esmės nepasikeitė. Visi sportininkai liko tose pačiose vietose bendroje įskaitoje. SS10 metu Ottas Tanakas pralošė greičio ruože laimėjusiam K.Rovanperai 14,5 sek. tačiau jau kitame (SS11) GR pasiekęs pergalę išlaikė didesnę nei 40 sek. persvarą.
SS9 Esminė „Toyota“ komandos vairuotojų klaida
„Toyota“ komandos vairuotojai po šio GR prisipažino, kad padarė grubią klaidą pasirinkdami per minkšto mišinio padangas. T.Katsuta SS9 metu dėl to prarado 1 min 27 sek, K.Rovanpera 46,2 sek, o savo padangas visiškai sunaikinęs ir net dvi pramušęs Elfynas Evansas prarado 56,2 sek. ir bendroje įskaitoje nukrito į ketvirtą vietą!
Į P3 (bendroje įskaitoje) po SS9 ruožo pakilo net 48,6 sekundėmis E.Evansą aplenkęs T.Neuville.
Tuo tarpu ir vėl greičio ruože laimėjęs O.Tanakas padidino savo pranašumą iki 47,8 sek.
SS8
Daugelis ralistų šiame GR tausojo padangas. Tuo pasinaudojęs įtikinama persvara laimėjo Otto Tanakas ir itin sustiprino savo pozicijas bendroje įskaitoje.
Prieš gana konservatyviai važiavusį E.Evansą po finišo estas bendroje įskaitoje pirmavo jau 20,6 sek, o prieš T.Sunineną net 32,1 sek.
SS7
Pirmame dienos greičio ruože K.Rovanpera tiesiog skriejo. Nepaisant to suomis vis tiek skundėsi: „Greičio ruože tikrai nesijaučiau gerai. Vis dar sunkiai suvaldau automobilį vingiuotuose atkarpose. Man tikrai nepatinka kaip jaučiuosi vairuodamas, bet tai viskas, ką galiu padaryti.“
Padangą pramušęs T.Neuville suomiui pralošė net 15,7 sek.
Automobilio valdymu skundėsi ir nuo E.Evanso 9,3 sek. atsilikęs T.Suninenas. Po nesėkmingo SS7 Teemu nukrito į trečiąją vietą bendroje įskaitoje.
Visgi daugiausiai šiame GR išlošė vos 1,6 sek. nuo K.Rovanperos atsilikęs Ottas Tanakas. Tokiu būdu estas bendroje įskaitoje pabėgo į priekį 13,8 sekundėmis.
T.Suninenas pagaliau išdavė kokios problemos jį kamavo penktadienį
Penktadienį paskutiniuose greičio ruožuose pradėjęs vis pralošinėti laiką suomis neatskleidė savo kortų. Kaip reporteriai bebandė, jis nepaisant to - nieko neišdavė. Paklaustas kodėl pralošė 4,9 sek. jis nieko nepaaiškinęs atsakė, kad turėjo gerą greičio ruožą. Vėliau pralošęs 3,1 sek. vėl tepasakė, kad viskas yra kontroliuojama. Tik jau po visko pasiekęs žiniasklaidos centrą, T.Suninenas nustojo slėpti savo problemas:
„Mūsų automobilio radiatorius ėmė leisti skysčius, vėliau turėjome nesklandumų su hibridinės variklio dalies veikimu. Įvertinus visus tuos sunkumus, penktadienis mums buvo tik dar puikesnis.
„Toyota“ komandos vadovas abejoja K.Rovanperos galimybėmis laimėti Čilėje
Po penktadienio K.Rovanperai nuo lyderio atsiliekant jau atsiliekant 38,7 sek. Jari-Matti Latvala suabejojo jo šansais pasiekti pergalę.
„Kalle praranda brangų laiką. Manau, jis daugiau galvoja apie čempionatą. Jam juk nereikia rizikuoti, jam tereikia finišuoti TOP5 ir gauti reikalingas taškus. To jam užtenka“, - žurnalistams sakė J.M.Latvala.
„Juk jis negali sau leisti nesurinkti nė taško. Turime tą prisiminti. Juk jei jis neiškovotų nė taško, Centrinės Europos ralyje jam spaudimas tik dar padidėtų. Jis turi tai įvertinti“, sakė „Toyota“ ekipos vadovas.