Varžybų rytas dalyvius pasitiko itin darganotu oru, kadangi paryčiui trasą aplankęs lietus ją kaip reikiant įmerkė. Tačiau jau chronometruojamų treniruočių metu išlindusi saulė ir gaivus vėjas su kiekvienu važiavimu sąlygas vis gerino ir tapo aišku, kad dienos eigoje organizatoriams reikės pasitelkti ir įmonės „Daukasta“ čia deleguotą trasos laistymo bei tvarkymo techniką.
Į „Viada“ trasą gausiai susirinkę ir ant stebėjimui patogių šlaitų įsikūrę žiūrovai galėjo stebėti kovas septyniose klasėse. Per dieną jie išvydo tris kvalifikacijas, o galiausiai viską vainikavo dramos nepašykštėję finaliniai važiavimai.
Klasėje „Mini Buggy“ susibūrė šeši dalyviai. Visą dieną aukščiausią tempą demonstravo Kristupas Pilipavičius, kuris savo gimtadienio proga sau pasidovanojo puikią dovaną – pirmosios vietos taurę ir didžiausią taškų dalį į metinės įskaitos kraitį. Lyderiui už nugaros virė įnirtinga kova. Itin sunkią dieną čia turėjo antrąją vietą iškovojęs Germantas Geležinis. Jis pirmoje kvalifikacijoje sustojo iškart po starto, tad vėliau visą dieną jam teko sunkiai kilti pozicijomis aukštyn kovojant su lygiaverčiais varžovais. Visgi finale jam pavyko išsaugoti antrąją vietą ir už savęs palikti pagrindinį persekiotoją Patriką Dungveckį. Šįkart per žingsnį nuo podiumo liko Adrijus Lugauskas, kurio mechanikams dar varžybų pradžioje teko pakeisti jo mažojo bagio variklio galvos tarpinę.
Klasėje „SuperCars“ susibūrė penki pilotai. Čia niekas neprilygo visą dieną dominavusiam Audriui Staniui su „Volkswagen Polo“. Sportininkas netgi atskleidė, kad trasoje nusprendė važiuoti „Low Boost“ režimu, kadangi galinčių jam įkasti taip ir neatsirado. Tačiau dėl kitų pozicijų kova buvo kur kas atkaklesnė. Antroje vietoje čia finišavo Paulius Šniukas su „Volkswagen Golf“, o trečiosios vietos taurę iškovojo „Subaru“ vairavęs Jonas Ramanauskas. Gedimas šįsyk sustabdė Edgarą Urbą, kuris irgi turėjo vilčių žengti ant trečiosios vietos laiptelio.
Bagių įskaitoje „Buggy 1600“ Ukmergės „Viada“ trasoje pasirodė keturi sportininkai. Tačiau to buvo per mažai, kad čempionato etapas būtų laikomas įvykusiu. Už šį pasirodymą taškai į metinės įskaitos balansą nebus skiriami, todėl dalyviams teko kovoti tik dėl etapo taurių. Iš kovos labai greitai pasitraukė Tomas Skrodenis, išgirdęs gero nežadančių garsų iš variklio. Netrukus pusės pajėgumo neteko ir Kęstas Krakys, kuriam nustojo veikti vienas iš dviejų bagio variklių. Galiausiai Kęstas Krakys nusprendė pataupyti techniką ir išvažiuoti tik į finalinį važiavimą. Ten jokių staigmenų neįvyko ir šis sportininkas varžybas baigė trečioje vietoje. Tuo metu dėl pirmosios vietos užvirė kova tarp Andriaus Lugausko ir Sauliaus Žundos. Nors pastarasis bandė paspausti priekyje važiavusį oponentą, tačiau Andriui Lugauskui pavyko apsiginti ir iškovoti pirmosios vietos trofėjų.
„Yaris Cup“ įskaitoje, kurioje vieno litro variklį turinčiais automobiliais startuoja jaunimas, veiksmo buvo jau nuo pirmųjų kvalifikacijų. Čia pasitaikė ir gedimų, ir susidūrimų, tačiau didžiausią dramą sukėlė Kerniui Šulinskui nutikusi techninė problema. Varžybų eigoje tiesiog nuplyšo galinis jo „Toyota Yaris“ tiltas. Atsarginio komanda neturėjo, o tą patį sutvarkyti jau nebebuvo jokių šansų. Kadangi reikalingos dalies neturėjo ir analogiškais automobiliais važiuojantys oponentai, teko imtis kraštutinių priemonių. Varžybų komentatoriaus buvo paprašyta pagarsinti prašymą publikai, kad jei žiūrovų gretose yra „Toyota Yaris“ vairuotojų, komanda mielai pasiskolintų galinį tiltą arba net nupirktų jį su visu automobiliu.
Nors paskelbus šį pranešimą niekas iš žiūrovų iš pradžių nepakėlė rankos, kad turi „Toyota Yaris“, netrukus įvyko tikras stebuklas. Vienas stebėti varžybų atvykęs asmuo su „Toyota Yaris“ nuvažiavo į dalyvių parką ir pasiūlė Kerniaus Šulinsko komandai savo pagalbą. Po poros dešimčių minučių galinis tiltas iš „donoru“ tapusio žiūrovo automobilio buvo nuimtas ir uždėtas ant Kerniaus Šulinsko bolido. Į finalą išvažiavęs jaunasis sportininkas pademonstravo, kad mechanikai ne be reikalo vertėsi per galvą ieškodami būtų jį išleisti į trasą.
Jaunuolis finale iškovojo antrąją vietą, į priekį praleidęs tik vieną oponentą – šiemet ypatingai greitą varžovą Matą Rimkų, kuris tempą diktavo praktiškai visą dieną. Trečias finale finišavo Ignas Petreikis, kuris lemiamame mūšyje įsivėlė į tiesioginę kovą su Latvijos atstove Kartina Kleščevska. Pastaroji kurį laiką važiavo trečia, bet galiausiai patyrė virtimą ir sustojo.
Itin gausi, net 15 sportininkų rikiuotė susidėliojo klasėje „Super 2000“. Taip įvyko todėl, nes nesusidarė „Super 1600“ klasė. Vos keli susirinkę jos atstovai sutiko su pasiūlymu jungtis į vieną bendrą klasę su galingesnius automobilius vairuojančiais oponentais. Kvalifikacijose lenktynės čia vyko padalinus visus penkiolika dalyvių į du atskirus pogrupius, kol galiausiai po paguodos finalo visas greičiausiųjų dešimtukas stojo į lemiamą šešių ratų kovą.
Finale nugalėtoju tituluotas Edvinas Miknius, kuris lyderio vaidmenyje įsitvirtino jau nuo pirmųjų ratų ir šios pozicijos nebepaleido. Antrąją vietą iškovojo Karolis Petreikis. Nors jis didžiąją dienos dalį turėjo variklio kaitimo problemų, tačiau finale už savęs sugebėjo išlaikyti itin greitą latvį Raivį Grigorovičių. Pastarasis šiose varžybose startavo kentėdamas skausmą dėl lūžusio piršto. Traumą jis patyrė tuomet, kai su mechanikais prieš varžybas į savo automobilį montavo variklį.
B lygos čempionate, klasėje 1600 etapo nugalėtoja tapo Indrė Zatorskytė, kuriai šios varžybos buvo tikra reabilitacija po praėjusiame etape patirtos avarijos. Tąkart Vilkyčiuose ji susidūrė su Mindaugu Jaudžemiu, trenkėsi į šlaitą, smarkiai sudaužė savo „Honda Civic“ ir susižeidė koją. Mechanikams per dvi savaites pavyko sutverti naują automobilį ir šios pastangos davė vaisių. Nors ir kamuojama smulkių techninių problemų bei vis dar jusdama skausmą po praėjusios avarijos, ji finale sugebėjo triumfuoti. Po finišo išlipusi iš automobilio ji dėkojo tiek gausiai susirinkusiai publikai už įspūdingą palaikymą, tiek savo mechanikui Gražvydui Kielai už bemieges naktis garaže. Antroje šios klasės vietoje įsitvirtino Liutauras Mockus, o pasinaudojęs vieno iš klasės favoritų Dainio Zemnieko gedimu į trečiąją vietą pakilo Gytis Zabiela.
Itin dramatiškas ir incidentais pažymėtas buvo klasės 2000 finalas. Jį teko stabdyti dėl neeilinės priežasties – trasa tapo nepravažiuojama. Pirmasis incidentas ten įvyko susidūrus Viktorui Mikuckiui ir Modestui Šatkauskui. Pastarasis po kontakto apsivertė. Visai netrukus stovinčius automobilius kliudė Edvinas Jevgrafovas, kuris galutinai užtvėrė trasą, tad teisėjams teko kelti raudonas vėliavas.
Patraukus iš trasos sustojusius automobilius finalas buvo pakartotas ir jame kovoti liko jau tik keturi dalyviai. Nugalėtoju čia tapo Deividas Kusas, kuris, beje, vienoje iš kvalifikacijų padarė klaidą prieš pat finišą ir šachmatinę vėliavą kirto atbuline eiga. Antroje vietoje įsitvirtino didesnių incidentų išvengęs ir puikiais startais šįkart pasižymėjęs Gediminas Ašakėnas. Trečiosios vietos taurė įteikta Latvijos atstovui Dainiui Žvaginsui. Jam diena taip pat buvo kupina iššūkių, nes vienos iš kvalifikacijų metu sportininkas apsivertė ir gerokai aplamdė savo „Mazda“ automobilį.
Komandinėje A lygos čempionato įskaitoje nugalėtojais tituluoti ekipos „Mūša Kross“ atstovai. Jie surinko 35 taškus ir 4,6 taško pranoko antroje vietoje pasirodymą baigusius „Smart Motorsport“ komandos narius. Trečiąją vietą laimėjo „EM Sport“ komanda, vos 0,7 taško pranokusi per žingsnį nuo podiumo likusią „Tornada Racing“ komandą.
B lygos čempionato etapo nugalėtojais tapo komanda „Ekrosas“. Jie sukaupė 43 taškus ir solidžia, net 15 taškų persvara pranoko „Motorsport LT“ rinktinę. Nuo pastarųjų šešiais taškais atsiliko ir trečiosios vietos trofėjų iškovojo ASK „Extempas“ komandos nariai.
Visi nugalėtojai ir prizininkai buvo apdovanoti net tik taurėmis, kurias įteikė Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Egidijus Janavičius, bet ir partnerių įsteigtais prizais. Organizatoriai pasidžiaugė, kad varžybų organizavimą čia palaikė tokie partneriai kaip „Viada“, Ukmergės rajono savivaldybė, „UAB Daukasta“, „Spark Energy“, „Motul“ ir „Mototoja“.