Su kiekvienu etapu Lietuvoje vis labiau populiarėjančioje SxS klasėje „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa varžovus ir šio sporto gerbėjus nustebino atnaujinta sudėtimi. Į motobagio „CFMOTO ZFORCE 1000 SPORT“ vairuotojo vietą šįkart sėdo ne Antanas Kanopkinas, o vienas geriausių Lietuvoje mechanikų, daugiau nei dešimtmetį ralio varžybose dalyvaujantis Darius Biesevičius, kuris, beje, rūpinasi ir šio bagio tobulinimu. Jam stenogramą skaitė Audronė Kanopkinienė.
Visų devynių šios klasės dalyvių laukė trys greičio ruožai. Pirmąjį greičio ruožą „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipažas pabaigė penktoje pozicijoje, tačiau vėliau nusirito iki priešpaskutinės vietos. Tiesa, tai įvyko po gana smarkaus susidūrimo su kitu ekipažu.
„Pirmas greičio ruožas klojosi labai neblogai. Apsilenkėme kelis ekipažus. Didelių navigacinių klaidų nebuvo, tačiau greičio ruožo pabaigoje pasukome ne tuo keliu ir tai mums kainavo bent jau vieną poziciją. Tačiau nieko nesulaužėme ir startavome antrame greičio ruože. Ten padarėme vieną navigacinę klaidą. Greitai supratome ją, apsisukinėjome ir į mus tuo metu trenkėsi kitas ekipažas, kuris taip pat nuvažiavo neteisingu keliu. Per susidūrimą buvo pažeista vairo kolonėlė, atsirado laisvumas. Tačiau po maždaug 20 kilometrų, po smūgio į duobę vairo kolonėlė visai išlūžo, tad šio greičio ruožo nebaigėme. Grįžome į bivaką.
Mechanikai pakeitė kolonėlę. Startavome trečiame greičio ruože iš paskutinės pozicijos. Šiame greičio ruože viskas ėjosi puikiai, važiavome be klaidų ir už kelių kilometrų aplenkėme vieną ekipažą. Tačiau staiga dingo elektra. Taip ir likome stovėti miške. Prisėdome ant kelmelio ir likome laukti, kol mus kaip grybukus kažkas atvažiuos surinkti“, – permainingą lenktynių eigą papasakojo Audronė Kanopkinienė.
Tuo metu kitam „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos nariui Adomui Gančieriui diena klojosi kur kas sklandžiau. Jis du greičio ruožus baigė greičiausiųjų trejetuke ir po 150 kovinių kilometrų išsaugojo antrąją poziciją ATV įskaitoje.
Lenktynininkas po finišo tvirtino, kad išvengė techninių keturračio „CFMOTO CFORCE 1000“ problemų bei itin grubių klaidų navigacijoje.
„Greičio ruožai – labai smagūs. Pirmame greičio ruože teko padaryti šiek tiek nedidelių navigacinių klaidų. Pirmai pozicijai pralošiau septynias minutes. Po pirmo greičio ruožo šiokio tokio darbo turėjo ir mechanikai, nes gerokai padaužėme priekinę važiuoklę. Antrame greičio ruože finišavau pirmas, bet paaiškėjo, kad praleidau vieną kelio tašką ir gavau penkių minučių baudą. Trečiame greičio ruože startavau pirmas, turėjau keletą navigacinių klaidų, tačiau galutiniu rezultatu esu patenkintas – antra vieta ATV įskaitoje“, – sakė Adomas Gančierius.
Šios „Perimetro“ lenktynės kariniame Pabradės poligone buvo puiki „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos treniruotė prieš „Rallye Breslau“ lenktynes Lenkijoje.
Ten dalyvių taip pat lauks karinis, tik kur kas didesnis poligonas ir per dieną ten reikės įveikti po kelis šimtus kilometrų siekiančius greičio ruožus. „Rallye Breslau“ varžybos prasidės rugsėjo 14-ą dieną ir tęsis beveik savaitę.