Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Trečiasis „Ring Challenge“ etapas: vieniems byrėjo technika, kitiems lenktynės baigėsi žvyre

Šeštadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ vyko trečiosios „Ring Challenge“ varžybos, trečiasis „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių ir Lietuvos „Time Attack“ čempionato etapai. Kova trasoje dėl pozicijų buvo tokia nuožmi, kad gana stipriai pakoregavo čempionatų suvestines, rašoma pranešime.
Trečiasis „Ring Challenge“ etapas
Trečiasis „Ring Challenge“ etapas / Egidijaus Babelio nuotr.

Hondos“ kovojo ramiai

Daugiau nei 100 greičiausių žiedinėms lenktynėms ruoštų automobilių suko 3,35 km ilgio itin sudėtingos „Nemuno Žiedo“ trasos ratus. Vieni jų lenktyniavo su savimi, stengdamiesi kaip įmanoma greičiau pravažiuoti vieną ratą, kiti – kovojo tarpusavyje. Būtent „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato sprinto važiavimuose virė aršiausia kova.

Abu jungtiniai R1600 ir R2000 klasių važiavimai praėjo gana sklandžiai, be didesnių nuotykių. R1600 klasėje užtikrintai pirmas tris pozicijas eilės tvarka išsidalijo Deividas Sakalauskas, Aurimas Kučinskas ir Gražvydas Mačiulaitis, vairavę „Honda“ automobilius.

R2000 klasėje be didesnės konkurencijos laimėjo Karolis Blėdis su „Renault Clio“. Vienodą taškų skaičių surinko Aurimas Lekavičius su „Honda Civic“ ir Vilmantas Stanaitis su „Honda Integra“. Taisyklės lėmė, kad antrąją vietą sau užsitikrino pirmajame važiavime geriau pasirodęs Aurimas, Vilmantas liko 3-ias, bet vis dar išlaikė lyderio poziciją čempionato įskaitoje.

Galingieji pešėsi iki kraujo

Didžiausia drama vyko R3000 ir R3000+ klasės važiavimuose. Čia daugumai taškus renkančių čempionato dalyvių kortas sumaišė į trasą iš svajonės pagaliau šį sezoną išlėkusi „Dream 2 Drive“ komanda. Martynas Sidunovas su „Volkswagen Sciroco GT24“ kvalifikacijoje parodė geriausią laiką ir startavęs iš pirmosios pozicijos, rodėsi, lenktynėse liks nepavejamas. Vis tik po kelių ratų jam dėl išbėgusio vairo stiprintuvo skysčio teko sustoti, jis pirmųjų lenktynių nebaigė.

Antrasis važiavimas apvertus starto tvarką ir nustumiant greičiausius į galą prasidėjo tokia makalynė trasoje, kad žiūrovai nespėjo lenkimų skaičiuoti. Jau antrame rate ant „makūškės“ įvyko R3000+ klasės lyderio, „Subaru“ piloto Pauliaus Novako kontaktas su BMW vairavusia Mylita Kiškyte. Paulius dėl sulūžusios priekinės važiuoklės lenktynių nebaigė, Mylita išsilaisvinusi iš žvyro spąstų pasiekė finišo vėliavą. O jau trečiame rate Titui Čapkauskui pametus automobilio galinę dalį jis užkabino Šakių posūkyje jį lenkusį ir į priekį besibrovusį Martyną Sidunovą, šiedu apsisuko, Titui į šoną trenkėsi R3000 klasės lyderis Tadas Kaušakys su savo BMW. Visi jie savo pasirodymą baigė žvyre.

Priešpaskutiniame etape „Liqui Moly“ čempionato įskaitoje lyderių pozicijas prarado tiek Paulius Novakas, tiek Tadas Kaušakys. Apdovanojimų ceremonijos metu labiausiai džiaugėsi pusbroliai Dovydas ir Ignas Najai, R3000 klasėje iškovoję pirmą ir antrą vietas. Šešiolikmetis Dovydas pirmą kartą laimėjo lenktynes, Ignas išsiveržė į lyderio poziciją. R3000+ įskaitoje laimėjo Andrius Tamulionis, tačiau antru likęs Tomas Smirnovas tapo lyderiu. Trečią vietą čia iškovojo Artūras Podbareckis.

Tarp „Time Attack“ greičiausiųjų – nauji veidai

Tuo tarpu Lietuvos „Time Attack“ važiavimuose šį kartą ir vėl be didesnės konkurencijos nugalėjo Ramūnas Čapkauskas, lenktyniavęs su „Cupra TCR“. „Nemuno žiedo“ ratą jis pravažiavo per 1:15.4 min. Nors ir šiam „DHL Racing“ lenktynininkui diena nepraėjo be nuotykių. Pirmojo važiavimo metu jis nesugebėjo pravažiuoti greito rato, nes lūžo automobilio amortizatorius. Bet meistrai jį greitai pakeitė ir antrojo važiavimo metu R.Čapkauskas užsitikrino vietą ant aukščiausio podiumo laiptelio.

Jam pasipriešinti bandė Edvinas Einikis su „Audi S4“. Pirmojo važiavimo metu jis parodė itin gerą 1:15.7 rato įveikimo laiką ir antru važiavimu gerėjant trasos sąlygoms turėjo galimybę jį pagerinti, tačiau tą padaryti atsisakė kaprizus parodęs jo automobilis. Edvinas liko antras.

Ant trečiojo laiptelio galingiausioje PRO3000+ klasėje pirmą kartą užkopė kitas „Dream 2 Drive“ atletas, praėjusių metų Lietuvos virtualių lenktynių čempionas Domantas Ladauskas, atėmęs kelis brangius taškus ir „Dynami:t Energy“ komandos sportininko Manto Matukaičio. Šiam lenktynininkui, pratusiam ant podiumo lipti po kelis kartus trečiasis „Ring Challenge“ etapas šiemet nebuvo sėkmingas. Visose trijose klasėse, kuriose dalyvavo, M.Matukaitis liko ketvirtas. Po komandai nesėkmingų „Aurum 1006km“ lenktynių abu nukentėję automobiliai nebuvo suremontuoti, tad M.Matukaičiui teko skolintis techniką. PRO3000+ klasės važiavimuose jis lėkė Tito Čapkausko BMW, su kuria nespėjo užsitikrinti gero laiko antrame važiavime, nes ji sudužo „Liqui Moly“ lenktynėse. PRO3000 klasėje važiavo su senuoju BMW sedanu, kurį kankino techninės problemos.

Labiausiai džiaugėsi Aurimas Mištautas, pirmą kartą laimėjęs „Time Attack“ PRO3000 klasės važiavimą ir išsiveržęs į pirmąją vietą čempionato įskaitoje. Antras liko Izidorius Paukštys.

Trečiojo etapo rezultatai

PRO3000+

  1. Ramūnas Čapkauskas (Cupra TCR): 1:15.407

  2. Edvinas Einikis (Audi S4): 1:15.781

  3. Domantas Ladauskas (Volkswagen Sciroco N24): 1:21.162

PRO3000

  1. Aurimas Mištautas (BMW E46): 1:15.768

  2. Izidorius Paukštys (BMW E36): 1:17.094

  3. Julius Kiršis (BMW 325ti): 1:19.239

PRO2000

  1. Paulius Urbonavičius (Honda Civic): 1:19.146

  2. Tadas Petukauskas (Honda Civic Type-R): 1:19.182

  3. Karolis Vaidila (Honda Civic): 1:20.530

PRO1600

  1. Laurynas Simonavičius (Honda Civic): 1:22.261

  2. Deividas Sakalauskas (Honda Civic): 1:22.569

  3. Aurimas Kučinskas (Honda Civic): 1:21.214

Semi-PRO3000+

  1. Andrius Gelžinis (Audi TT RS): 1:24.226

  2. Vytautas Davulis (BMW 330i): 1:25.932

  3. Daivaras Juškys (Mitsubishi Lancer): 1:28.409

Semi-PRO3000

  1. Redanas Jankaitis (Honda Integra): 1:24.941

  2. Vaidas Miščikas (BMW 323ti) 1:25.280

  3. Edgaras Plačenis (BMW E46): 1:26.725

Semi-PRO2000

  1. Darius Jakštonis (Honda S2000): 1:24.208

  2. Aurimas Kiseliovas (Honda S2000): 1:25.637

  3. Mantas Juodakis (Honda Civic): 1:25.983

Semi-PRO1600

  1. Edvinas Plaušinis (Honda Civic): 1:30.222

  2. Algirdas Anužis (Honda CRX): 1:32.433

  3. Tautvydas Antanavičius (Honda Civic): 1:32.830

STOCK3000+

  1. Marius Bartkus (Porsche 911): 1:23.432

  2. Vytas Bilinskas (Porsche Boxster): 1:24.682

  3. Giedrius Lukševičius (Mercedes-Benz C32 AMG): 1:27.123

STOCK3000

  1. Šarūnas Visockas (BMW 323): 1:26.095

  2. Arnas Šleivys (BMW 328i): 1:27.774

  3. Virginijus Gelžinis (BMW 118d): 1:28.343

STOCK2000

  1. Tomas Valys (Scion FRS): 1:24.911

  2. Mantas Vrubliauskas (Subaru BRZ): 1:27.605

  3. Žydrūnas Vilčinskas (Honda Civic): 1:30.252

STOCK1600

  1. Vygantas Januškis (Honda Civic): 1:28.776

  2. Marcis Pakalns (Honda CRX): 1:31.589

  3. Darius Gutauskas (Honda CRX): 1:34.231

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai