Čia vėl buvo sausų, šlapių, purvu padengtų vietų, o taip pat snieguotų ir apledėjusių atkarpų. Prancūzijos Alpės lenktynininkams pateikė daug klastingų vietų, kuriose jie turėjo pasirinkti optimalų tempą – būti nei per greiti, nei per lėti.
9-10 greičio ruožai
Rytiniai devintas ir dešimtas greičio ruožai buvo slidūs, taigi beveik visi lenktynininkai čia rinkosi dygliuotas padangas.
Prieš šią dieną bendroje įskaitoje pirmoje pozicijoje buvo S. Ogieras su „Toyota Yaris WRC“, tačiau jis vos 1,2 sek. lenkė savo komandos draugą E. Evansą. Trečias, atsilikęs 6,4 sek., buvo T. Neuville‘as su „Hyundai i20 WRC“.
Pastarasis laimėjo devintąjį greičio ruožą, tačiau bendroje įskaitoje prieš jį esantys du varžovai atsiliko vos akimirksniu.
Dešimtajame greičio ruože geriausią rezultatą užfiksavo E. Evansas, o svarbiausia, kad jo persvara prieš S. Ogierą bei T. Neuville‘ą buvo 7,6 sek. ir 13,8 sek. Visa tai leido jam šoktelėti į pirmąją bendros įskaitos vietą.
Deivido Jociaus ir Mindaugo Varžos ekipažas su gamyklinės „M-Sport“ komandos automobiliu „Ford Fiesta WRC“ pirmąją šios dienos greičio ruožų sekciją užbaigė be nuotykių. Galima buvo pastebėti, kad Deividas vis labiau ir labiau įsivažiuoja ir jo tempas pamažu kyla, o atsilikimas nuo lyderių greičio ruožuose mažėja.
11-12 greičio ruožai
Po pietų lenktynininkai kartojo tuos pačius, ryte jau važiuotus, greičio ruožus, kurių važiavimo sąlygos buvo pagerėjusios, todėl dauguma lenktynininkų antrajai dienos daliai rinkosi super minkštas slick tipo padangos, nes trasoje tirpo ledas bei sniegas ir buvo daug sausų vietų. Žinoma, buvo ir apledėjusių ir snieguotų atkarpų, kur važiuojant su tokiomis padangomis reikėjo būti itin atidiems. Deividas Jocius antrajai dienos daliai vėl rinkosi dygliuotas padangas.
11-ą ir 12-ą greičio ruožus laimėjo T. Neuville‘as, o S. Ogieras ir E. Evansas po kartą buvo antroje ir po kartą trečioje pozicijoje.
Dienos pabaigoje bendros Monte Karlo ralio įskaitos lyderiu tapo E. Evansas ir 4,9 sek. lenkė S. Ogierą, nuo kurio dar 1,5 sek. atsiliko T. Neuville‘as. Pirmas trejetukas, esantis vos 6,4 sek. intervale, žada itin įdomią kovą sekmadienį.
Deividas Jocius pripažino, kad suklydo rinkdamasis padangas šiems greičio ruožams, tačiau jis ir toliau demonstravo stabilų važiavimą, o bendroje įskaitoje šeštadienio pabaigoje jis buvo 18-as.
„Antroje dienos pusėje turėjome ne visai teisingą padangų pasirinkimą, bet tai nieko iš principo nekeičia. Važiuojame savo ritmu, mokomės. Su automobiliu pavyksta vis labiau ir labiau susidraugauti - jau pradedu jausti daugelį dalykų. Galbūt tik nerizikuoju ten, kur būtų galima greičiau važiuoti greitesnėse sekcijose. Kadangi mūsų planas yra toks, todėl to ir nedarau be reikalo, o kur trasoje būna šiek tiek daugiau žiūrovų ir didesni serpantinai, tai ten kažkiek darome šou dėl žiūrovų“,- dienos pabaigoje sakė Deividas Jocius.
Ketvirtąją ralio dieną, sekmadienį, lenktynininkų laukia paskutiniai keturi Monte Karlo ralio greičio ruožai, kurių bendras ilgis 63,54 km.