Priešingai nei ankstesnių stovyklų metu, šį kartą daugiausiai dėmesio buvo skiriama ne fiziniam pasirengimui, o eismo saugumui ir vairavimui, nors sunkių treniruočių, kuriomis lenktynininkai pradėdavo kiekvieną dieną, netrūko ir šįkart.
Stovykla vyko FIA saugaus eismo mokymo centre, kuriame akademijos dalyviai praleido net keturias dienas. Pagrindinis šios stovyklos tikslas – paraginti visus akademijos dalyvius tapti saugaus eismo ambasadoriais.
Mokymo centre lenktynininkams buvo padėta perprasti techninius privalumus, tokius kaip ABS sistema, pravesti instruktažai apie vairavimo stilių, pagrindines vairuotojų daromas klaidas, tinkamą saugos diržų naudojimą ir nuovargio įtaką saugiam vairavimui.
Išvažiavę į trasą lenktynininkai gavo galimybę teorines žinias pritaikyti praktiškai: važiuodami ant įvairių kelio dangų lenktynininkai mokėsi susitvarkyti su vairuojant kylančiais pavojais.
Išbandęs automobilį, turintį į visas puses besisukiojančius ratukus gale, dėl kurių jis yra linkęs slysti, I.Gelžinis teigė, kad važiavimas tokiu automobiliu – keista patirtis, ypač persėdus iš lenktynininio automobilio, kuris yra žymiai stabilesnis, tačiau pasidžiaugė puikiai praleistu laiku ir įgytais naujais vairavimo įgūdžiais.
Vienas iš akademijos mentorių Alexas Wurzas akademijos dalyviams pademonstravo, kaip stabilizuoti slystantį automobilį atliekant kuo mažiau judesių vairu. Lygindamas važiavimą su ABS sistema ir be jos I.Gelžinis pastebėjo, kad ABS nepadeda greičiau sustoti esant įprastoms sąlygoms: sistema naudinga tik pavojingose situacijose, kai tenka stabdyti ir sukti vienu metu. Akademijos dalyviai taip pat išbandė skirtingus stabdymo metodus. I.Gelžinis liko nustebęs, kiek daug galima išmokti vadovaujant profesionalams.
Pasak I.Gelžinio, vienas svarbiausių šioje stovykloje išmoktų dalykų – greičio limito paisymas. Lenktynininkas ragina atkreipti dėmesį į tai, kad leistiną greitį viršijant vos 5 km/h, stabdymo kelias pailgėja net 20 metrų. Nemažiau svarbi buvo ir aklųjų zonų analizė. I.Gelžinio pastebėjimu, didžiausias akląsias zonas turi autobusai ir vilkikai, todėl kelyje esant arti šių transporto priemonių reikia tai įvertinti ir važiuoti dar atsargiau.
Paskutinę dieną lenktynininkams teko parengti prezentaciją apie tai, ką jie išmoko šios stovyklos metu apie saugumą keliuose ir tai, kaip būtų galima parodyti kitiems, kad netinkamai naudojami automobiliai yra pavojingi.
„Pabaigoje visi jautėme, kad įgijome daug žinių ir dabar jas galime perduoti kitiems. Būdami profesionaliais lenktynininkais ir nežinodami tokių svarbių saugumo aspektų rodome blogą pavyzdį kitiems eismo dalyviams. Didžiuojuosi, kad esu jaunųjų lenktynininkų akademijos narys ir nekantrauju, kada galėsiu pasidalinti turima informacija su kitais žmonėmis Lietuvoje ir užsienyje“, – teigė I.Gelžinis.