Su didelėmis problemomis susidūrė „Skuba Racing Team“ komanda, kurios automobilis „BMW M3 V8 BigDaddy“ neatrodo nusiteikęs startui ir vis iškrečia problemų – ketvirtadienį lenktynininkai spėjo įveikti tik kelis ratus, o penktadienį viduryje trasos sustojusį automobilį teko evakuoti.
Įspūdžiai kol kas sunkoki, turime šiokių tokių rūpesčių. Vakar buvo vienas niuansas, šiandien – kitas. Bandom spręsti.
„Įspūdžiai kol kas sunkoki, turime šiokių tokių rūpesčių. Vakar buvo vienas niuansas, šiandien – kitas. Bandom spręsti, tad kol kas nepavyko su automobiliu gerai susipažinti. Žinom kol kas tik tiek, kad automobilis gali būti greitas – tikimės tą parodyti ir kitiems. Manau, kad mūsų mechanikai padarys viską ir treniruotėse dar pasirodysim. Nežinau, ar mes kažko nepadarėm, ar pas Kalėdų Senelį nenuėjom, ar kitų gerų darbų nepadarėm, nes Palangos lenktynėse vis kažkas nutinka. Automobilis yra testuotas daug kartų ir manau, kad anksčiau ar vėliau mes šitą mitą, kad mums Palangoje nesiseka, paneigsim“, – apie situaciją komandoje pasakojo vienas jos vairuotojų Marius Slaboševičius.
„BMW M3 V8 BigDaddy“ yra vienas greičiausių automobilių Palangoje. 2016-aisiais kvalifikacijoje jis atsiliko tik nuo „Aquila CR1“, aukštą tempą demonstravo ir per kelis treniruočių ratus šiemet.
Treniruotis būtina ne visiems
„Aš dar neturėjau treniruočių – turėjom visokiausių problemėlių, kurias iki kvalifikacijos norime išgaudyti ir per lenktynes važiuoti be jų. Taip jau susiklostė, kad kol kas važiavo tie, kas mažiau su automobiliu susipažinę, o aš, kaip ir Ramūnas, esu sėdėjęs daugiausia. Automobilis nepasikeitė, trasa irgi – visi į tą pačią pusę važiuoja, tad nematau problemos ir pabandysiu per bendrą treniruotę dar pravažiuoti“, – kalbėjo vienas iš „Aquila CR1“ vairuotojų Deividas Jocius. Jis prie šio automobilio vairo sėdi jau šeštus metus iš eilės, tad pažįsta jį itin gerai.
Šiandien reikia perdaryti kelis komponentus, kad automobilis veiktų su mažesniu radiatoriumi ir gautų pakankamai aušinimo
2016-ieji buvo pirmieji, kai „Aquila“ ne tik puikiai pasirodė kvalifikacijoje (ji yra nuolatinė šio etapo nugalėtoja), bet ir kaip reikiant pasispardė lenktynėse, užėmusi antrąją vietą. Šiais metais komandos tikslai ne žemesni, tačiau „akvile“ pravardžiuojamas sportinis automobilis dar ketvirtadienį iškrėtė siurprizą.
„Problema – tepalo radiatorius, kuris pradėjo leisti alyvą važiuojant į paradą. Buvo labai keista – jis naujas ir vos kelias valandas paveikęs sutrūko. Sugebėjom greitai išspręsti tą problemą, bet šiandien reikia perdaryti kelis komponentus, kad automobilis veiktų su mažesniu radiatoriumi ir gautų pakankamai aušinimo, tad dabar tas smulkmenas darom“, – apie netikėtumus pasakojo lenktynininkas.
Jis tik pasidžiaugė, kad tokios problemos pasirodo treniruočių metu, o ne varžybose – tuomet jų padariniai būtų kur kas skaudesni.
„Tikrai gerai, kad problemos išlenda anksčiau – lenktynių metu tą daryti būtų labai nesmagu. Turime laiko, tad manau, kad viską pasižiūrėsime ir išspręsime“, – optimistiškai nusiteikęs kalbėjo D.Jocius.
Tikslai skiriasi
„Alfa Romeo klubo“ komanda, važiuojanti ilgų distancijų lenktynėse itin retai matomu „Alfa Romeo GT“ automobiliu, neslepia savo tikslo – pirmos vietos A3000 klasėje.
Tai, kad visi šiemet naudoja tas pačias padangas, man patinka – sąlygos iš principo vienodėja
„Kol kas viskas eina gerai, pagal planą, kiek suderinome stabdžius, bandome prisitaikyti prie padangų. Anksčiau naudojome „Pirelli“ padangas, dabar visi važiuoja „Hankook“, tačiau mūsų tempas pernelyg nesiskiria. Tai, kad visi šiemet naudoja tas pačias padangas, man patinka – sąlygos iš principo vienodėja, tačiau kaina galėtų būti labiau prieinama. Lenktynių taktiką spręsime vakare. Stengsimės nepakliūti į nemalonias situacijas – tai svarbiausia. Savo klasėje norime būti pirmi, o kaip bus bendroje įskaitoje – matysim“, – treniruočių metu ratus štampuojant Rimvydui Agurkiui, kalbėjo jo kolega Marius Gabrijolavičius.
„Helios Sport“ komandos vairuotoja Indrė Senkutė džiaugėsi, kad automobilis kol kas elgiasi nekaprizingai, ir viliasi, jog šiemet pavyks pasiekti finišą. 2016-aisiais komandos „Honda Civic“, pirmaujant savo A2000 klasėje, sugedo iki finišo likus dvidešimčiai minučių.
„Po pernai metų nesėkmės šiemet pagrindinis tikslas – finišuoti. Pasiekti finišą savo tempu jau būtų pasiekimas, o jeigu pavyktų užlipti ant pakylos, būtume labai laimingi“, – sakė I.Senkutė.
Ji pasakojo, kad penktadienio vakarai jų komandai yra tradiciniai: tuomet jie susirenka pas vieno komandos nario tėvus, gyvenančius netoliese, ir atlieka vairuotojų pasikeitimo bei kitų standartinių procedūrų treniruotes. Šios tradicijos komanda neišduos ir šiemet.
Visus treniruočių rezultatus rasite paspaudę čia.
Transliacija iš trasos: