Dakaro ralio gerbėjams taip pat rūpi dar du klausimai. Pirmas – su kuriuo šturmanu sausio 3 d. Benediktas Vanagas startuos Saudo Arabijoje (nes kol kas informacija neskelbiama). Antras, kokiu automobiliu B.Vanagas kovos Saudo Arabijos smėlynuose. Nes pernykščiu „Hilux“ pastaruoju metu lenktyniauja Edvinas Juškauskas. Ar jis, tapęs dar artimesniu „Toyota Gazoo Racing“, paveldės Nassero Al-Attiyah arba Fernando Alonso automobilį?
B.Vanago mintis šiais klausimais žiūrėkite specialioje laidoje „15min su Dakaru“ nuo 12 val.
Įvertinimas iš Japonijos
B.Vanagas pasakojo, kad tik prieš pat 2020 m. Dakaro startą, nuvažiavęs nuo šventinio atidarymo podiumo, sužinojo, kad vienintelei privačiai komandai iš visų Baltijos šalių bus suteiktas gamyklinės komandos vardas.
Mažiau nei prieš metus „Toyota Gazoo Racing“ atstovai pateikė pasiūlymą lietuviams tapti iš dalies gamykline komanda – naudoti jų vardą bei turėti didesnę prieigą prie „Toyota“ korporacijos technologijų. Drauge tai – dar didesnis įsiliejimas į pasaulinę „Toyota“ šeimą bei milžiniškas pripažinimas iš sunkiausių planetos lenktynių lyderių.
Pasitikėjimas lietuviais
Pelnyti „Toyota Gazoo Racing“ vardą užtruko ne vienerius metus. Kaip teigia B.Vanagas, komanda šio tikslo siekė daugybę metų (tai jau bus devintasis Benedikto startas Dakare), demonstruodama puikius rezultatus ir buvo viena iš geriausių privačių komandų Dakare, važiuojančių „Toyota" bolidais. Profesionaliai save reprezentuojančių lietuvių kandidatūra buvo svarstoma „Toyota Europe“ būstinėje, vėliau – „Toyota Gazoo Racing South Africa“, kurie yra atsakingi už „cross-country" discipliną, ir galop – centrinėje „Toyota Gazoo Racing“ būstinėje Japonijoje. Tik gavus „tris taip“, komandai buvo pasiūlytas naujasis vardas.
Ką simbolizuoja žodis „Baltics“?
Nors finansine prasme gamyklinis pavadinimas prie komandos biudžeto neprisideda, tačiau suteikia išskirtinį statusą „Toyota" korporacijos akyse. Drauge, „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics" vardas komandai uždeda daugiau atsakomybės ir didesnių lūkesčių rezultatams. B.Vanagas teigia, jog puikiai supranta, kad visuomenė, aistruoliai ir pati „Toyota" iš Baltijos šalių rekordą pasiekusio lenktynininko ir visos komandos tikėsis dar daugiau.
Dar vienas svarbus niuansas – pasak B.Vanago, organizacija „Team Pitlane" (arba „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“) domisi kai kurie Estijos sportininkai. Tai reiškia, kad ne šiame, bet gal dar kitame Dakare prie B.Vanago komandos jungsis ne tik Edvinas Juškauskas, bet ir kolegos iš Baltijos šalių.
Iš regiono į pasaulinę areną
Daugiausia kartų Dakaro ralyje kaip vairuotojas dalyvavęs B.Vanagas su „Toyota“ glaudžius santykius kuria nuo 2014-ųjų, kuomet įsigijo pirmąjį „Toyota“ bolidą savo trečiajam startui sunkiausiose planetos lenktynėse. Daugiau nei po metų lenktynininkas tapo oficialiu „Toyota“ ambasadoriumi Baltijos šalyse, o dar po 5 metų „Toyota Baltic“ inicijavo vardinį „Toyota Hilux Benediktas Vanagas Edition“ automobilį. Tapimas „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ yra pirmas oficialus pasaulinis įvertinimas šiai komandai.