„Šiuo metu mes turime tris problemas, kurios verčia sukti galvą, – pasakoja „Liqui Moly UpHill Drift“ organizatorius Linas Ramoška. – Pati trasa, jos gyventoja ir Andrius Vasiliauskas. Kaip bebūtų keista, nei viena iš šių situacijų nėra susijusi su pandemija, kuri šiuo metu krato pasaulį – visa tai vietinio masto reikalai.“
Viešajai įstaigai „Nacionalinis žiedas“ paskelbus, kad įstaiga perleidžia savo panaudos teise valdomą trasą vienam iš savo dalininkų – Lietuvos sporto centrui, renginio organizatoriai šiek tiek nudžiugo. LSC yra biudžetinė įstaiga, tai reiškia, jog bent jau trasos darbuotojų algoms lėšų ras, tad paskutiniu metu merdinčios trasos situacija bent ūkine prasme turėtų pasitaisyti.
Nesmagioji dalis yra faktas, jog reorganizacija vyksta būtent pasiruošimo renginiui metu. Kol kas organizatoriai buvo patikinti, jog duris rugpjūčio 7–9 dienomis trasa tikrai atvers ir daugiau kaip 150 drifterių net trejoms varžyboms priims. Tai jau džiuginanti žinia, tačiau tai nesumažina darbo, kuris laukia: keletą mėnesių nepjauta žolė netruko trasos vingių susigrąžinti į motinos gamtos glėbį, tad prieš pakviečiant į trasą, teks gerokai pasidarbuoti norint legendinius asfalto vingius grąžinti į žiūrovo akių vertą standartą.
„Mintis kaip ir paprasta, – tęsia Linas. – Gauname atvertus vartus ir tikėtinai veikiančią elektrą, o visą likusią situaciją turime suvaldyti patys. Jau susitarėme su apželdintojų komanda, kuri pasiryžusi per keletą dienų grąžinti žiūrovų zoną žiūrovams, taip pat turėsime nemažai darbo tvarkydami infrastruktūrą.
Šiemet drastiškai išaugus dalyvių skaičiui, esame priversti statyti paviljoną, kuris talpintų dalyvius. O, norėdami žiūrovams leisti iš arčiau pažvelgti ką reiškia driftas 160 km/val. greičiu, nusprendėme įrengti papildomą žiūrovų zoną prie pat trasos, kurią pasiekti bus galima kursuojančiu autobusu. Trumpai tariant – veiklos užteks savaitei iki renginio, ką jau kalbėti apie visas tris renginio dienas“, - sakė L.Ramoška.
Antroji ramybės neduodanti problema – trasos gyventoja Regina, teismo keliu pareikalavusi uždrausti bet kokią lenktynių veiklą. Nors tokiomis sąlygomis gyventa daugiau nei dvidešimt metų, dabar matyt norima pasinaudoti pučiančiu permainų vėju ir vienaip ar kitaip išspręsti kuriozišką gyvenimo trasoje situaciją.
Į šį iššūkį „Liqui Moly UpHill Drift“ organizatoriai žada žvelgti ieškodami kompromiso. Kadangi trasos atkarpa, vingiuojanti pro minėtą sodybą, nėra naudojama sportinei veiklai, o tik privažiavimui prie starto, organizatoriai tikisi susitarti su gyventoja draugiškai.
Trečioji, bet tikrai ne pati lengviausia situacija kilo dėl Lietuvos drifto karaliaus Andriaus Vasiliausko. Sėkmingai pirmame čempionato etape Palangoje startavęs pilotas nuskynė pirmąją vietą, už savęs palikdamas praėjusių metų čempioną Benediktą Čirbą.
Sėkmingas sezono startas įkvepia tolimesnei kovai, tačiau susidurta su paprasta problema – būtent rugpjūčio 8–ąją Andrius švenčia savo jubiliejų. Pusšimčio svečių svita lauks sportininko, kol jis kausis greičiausioje sezono trasoje. Geresnės dovanos nei antras iš eilės pirmosios vietos trofėjus matyt sugalvoti būtų sunku, tačiau sportininkas jau trejetą kartų kreipėsi į renginio organizatorius, prašydamas sudėlioti tvarkaraštį taip, jog apdovanojimai vyktų ne vėliau nei 19 valandą.
„Man Andriaus planas patinka, – atvirauja L. Ramoška. – Atkeliauji, laimi čempionato etapą ir važiuoji švęsti jubiliejaus. Tik gali iškilti keletas nesklandumų: Benediktas Čirba, Donatas Macpreikšas, Valdas Vindžigelskis, Aurimas Vaškelis, Gediminas Ivanauskas ar Gediminas Levickas gali turėti kiek kitokį savaitgalio planą, kuriame jie laimi ir Andriaus savaitgalį pradeda anksčiau. Vienaip ar kitaip – aš labai laukiu „PRO“ lygos kovų, nes tradiciškai šalto veido ir proto Andrius turės mažą papildomą dirgiklį – tiksintį laikrodį, tad bus įdomu pamatyti, kaip jis su tuo susitvarkys“.
Didžiausias šių metų drifto renginys Kačerginės „Nemuno žiede“ įvyks rugpjūčio 7–9 dienomis. Platesnė renginio informacija – www.drifting.lt