Tunisą pasiekusi „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa ruošiasi testiniam greičio ruožui

„CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa jau atkeliavo į Tunisą, kur sekmadienį prasidės Fenikso ralis. Prieš šešių dienų lenktynes komandų dar laukia administracinė ir techninė komisija, o po jos lenktynininkai dar turės galimybę išmėginti savo techniką penkiolikos kilometrų ilgio testiniame greičio ruože.
CFMOTO komanda Tunise
CFMOTO komanda Tunise / Mariaus Kunigiškio nuotr.
Temos: 2 Ralis Autosportas

Dėl nuovargio pakilo temperatūra

„CFMOTO Factory Racing Team“ komanda į Tunisą keliavo skirtingais būdais. Komandos mechanikai ir personalas vyko lėktuvu, o lenktynininkai Antanas Kanopkinas ir Adomas Gančierius Tunisą pasiekė važiuodami bei gabendami savo keturračius.

Jų kelionė truko net penkias paras, tad atvykus į Douzo miestą pilotai suskubo ilsėtis, mat dėl nuovargio Antanui Kanopkinui net buvo šoktelėjusi kūno temperatūra, kuri sukėlė papildomų klausimų tunisiečiams. Tačiau atgavęs jėgas lenktynininkas vėl pasijuto gerai ir kartu su komanda kibo į paskutiniuosius pasiruošimo lenktynėms darbus.

„Kelionė buvo gana gera, keliai – idealūs. Galiausiai pasiekėme uostą Italijoje. Keltas šiek tiek vėlavo, bet paskui sėkmingai persikėlėme į Tunisą. Turėjome ir įdomių momentų. Vienas jų – įvažiuojant į keltą mums staiga liepė sustoti jau ant įvažiavimo platformos įkalnėje. Norint pajudėti pradėjo svilti sankaba, verstis dūmai. Leidžiantis atgal su priekaba buvo per didelis laužimo kampas ir kliudėme rampą. Bet nieko smarkiai neapgadinome, viskas gerai.

Muitinės procedūras su organizatorių pagalba įveikėme greitai, nors ir su tam tikrais niuansais. Tunise nuvažiavome dar 600 kilometrų ir jau esame vietoje. Žmonės čia svetingi, šypsosi, mojuoja, apie šį renginį daug kas čia žino. Turėjome vieną keblią situaciją jau atvykę į viešbutį. Įeinant pamatavo mano temperatūrą ir rezultatas buvo 38,5 laipsnio. Pamatavo antrą kartą – 37,5. Bet parodžiau neigiamą COVID-19 testo rezultatą ir leido įeiti. Turbūt, kad temperatūra pakilo dėl nuovargio, nes per paskutines paras buvo tikrai mažai miego“, - pasakojo Antanas Kanopkinas.

Laukia testinis greičio ruožas

Kol pilotai ilsėjosi, likusi komandos dalis užėmė pozicijas už kelių šimtų metrų nuo viešbučio esančiame bivake, į kurį ekipos nariai keliauja elektriniais, abiem ratais varomais „Beaster Scooter“ paspirtukais. Penktadienį mechanikai dar peržiūrės techniką ir sudės paskutinius akcentus prieš startą.

Šeštadienį dalyvių lauks administracinė bei techninė komisija ir pirmoji pažintis su Tuniso žeme. Organizatoriai yra numatę testinį greičio ruožą, kuriame bus galima išbandyti techniką ir pagal susirinktą informaciją galutinai sureguliuoti abu „CFMOTO Factory Racing Team“ keturračius.

„Šiandien bivake su Adomu turėsime treniruotę. Praktikuosimės pakeisti „Gates“ variatoriaus diržą. Žiūrėsime, kaip sklandžiai ir kaip greitai tai galime atlikti. Reikia pasiruošti visiems scenarijams, tad praktika nepamaišys. Rytoj bus testinis greičio ruožas – penkiolika kilometrų pagal organizatorių paruoštą kelio knygą. Ten jau išbandysime techniką ir susipažinsime su trasos paviršiumi“, - sakė Antanas Kanopkinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų