Nepaisaint gana solidaus rezultato D.Jocius tvirtino, kad per pirmuosius keturis greičio ruožus turėjo ir incidentų.
Trečiame greičio ruože ekipažas išvertė tvorą, tačiau tai iš dueto atėmė vos porą sekundžių.
„Trečiame greičio ruože, mieste kažkokiu būdu save įtikinau, kad vieną iš greitų posūkių galiu įveikti penkta pavara.
Verčiau tvoras. Iždaužiau viską ir nulėkiau.
Nežinau, kodėl pats save įtikinau, kad galiu penktu ten praeiti, bet nepavyko. Aišku, kad netilpau. Verčiau tvoras. Iždaužiau viską ir nulėkiau. Laiko prasme mes ten praradome pora sekundžių.
Antrą kartą ten laiką pasigerinome. Bet mechanikai viską patvarkė. Pastatėm mašiną į uždarą parką ir eisime ilsėtis. Tuose greituose ruožuose jautėmės tikrai gerai ir gaila, kad antrą kartą jį sutrumpino. Man ten tikrai patiko tas suomiškas greičio ruožas su daug tramplinų.
Atidaviau visą save ir man jis labai patiko. Žinau, kur dar galima pagreitėti. Gaila, kad jį sutrumpino. Aš už tokius greičio ruožus.
Aišku, saugumo sumetimais tai buvo per greitai, nes tai viršijo visus FIA saugumo greičio kodeksus. Jei ten kur nors nepataikei – pasekmės skaudžios. Greitis ten visur apie 170-190 km/val. Nesu mėgėjas autostradų, bet šitokie greičio ruožai su posūkiais man patinka“, – sakė D.Jocius.
Šeštadienį ekipažų laukia išties įnirtinga kova, tačiau D.Jocių tenkintų ir esama pozicija.
„Rytoj daug kilometrų. Jei matysime, kad galime vytis, tai ir darysime. Jei ne, palaikysime poziciją. Per pirmą sekciją jau matysis, ką mes galime padaryti. Bus ką veikti, bet bandysime parodyti, ką mokame. Savo gerbėjų tikrai nenuvilsime“, – kalbėjo D.Jocius.