Kaip sakė Kupiškio „Auto-moto sporto“ klubo vadovas ir pagrindinis šio renginio organizatorius, be Kupiškio ir Utenos savivaldybių prisidėjimo tokių lenktynių surengti nebūtų pavykę. Taip pat šiame sezone rengtose varžybose talkino ir gausybė kitų partnerių, prisidėjusių prie autokroso, bekelės bei motociklų renginių organizavimo.
Sezono uždarymo varžybos išties nepaliko abejingų. Čia per dieną buvo galima rinktis iš keturių skirtingų autosporto disciplinų, o norintys varžybas stebėti ne sėsliai, o aktyviai, spėjo pamatyti ir visų sporto šakų važiavimus.
Kol autokroso trasoje ratus suko automobiliais lenktyniaujantys pilotai, bekelėje purvo balas taškė visureigiai ir keturračiai, o sodo traktoriukais lenktyniaujantys sportininkai turėjo atskirai jiems įrengtą trasą. Beje, Uoginių autosporto komplekse yra ir tokių žiūrovų zonų, iš kurių puikiai matosi tiek autokroso, tiek bekelės trasa, tad labiausiai įgudę žiūrovai būtent ten ir įsikūrė.
Bene daugiausiai veiksmo buvo autokroso trasoje, kurioje per dieną po dvi kvalifikacijas bei finalinį važiavimą įveikė net devynių klasių lenktynininkai. Galiausiai dieną vainikavo mechanikų važiavimas. Būtent jų lenktynės vyksta tik kartą per metus ir tik Uoginių trasoje.
„Junior 1600“ įskaitoje triumfavo varžovams šansų nepalikęs Tadas Kažemėkaitis. Antrąją vietą iškovojo silpniausiu automobiliu rikiuotėje startavusi Katrina Kleščevska. Domantas Stapulionis į viršų kėlė trečiosios vietos taurę.
„OPEN 3500“ klasės finale sužibėjo Dalius Valiukas. Ir nors tiek jis pats, tiek visi žiūrovai laukė jo akistatos su Deividu Vareika, šį sustabdė automobilio gedimas. Antrąją vietą iškovojo Ivo Gabrans, o trečiąją poziciją išsaugojo su vairo kolonėlės problemomis susidūręs Žilvinas Astrauskas.
„Junior Xtreme“ klasėje dominavo latvis Everts Grava. Antrosios vietos trofėjų iškovojo Emils Mirošniks. Ant trečiosios vietos laiptelio žengė vienas iš dviejų čia startavusių lietuvių Agnius Pilipavičius.
„Mini Buggy“ įskaitoje nugalėtoju tapo greitasis latvis Alvis Pinkulis. Antrosios vietos prizai įteikti Gustavui Kornejevui. Geriausiai iš lietuvių pasirodė ir trečią vietą laimėjo šių metų Lietuvos „Mini Buggy“ čempionas Matas Meilūnas.
Pati gausiausia buvo klasė 2000. Čia prireikė net trijų pogrupių. Įspūdingą tempą čia parodė sykį per metus lenktyniaujantis Antanas Liubinas, kuris įprastai dirba mechaniku ir prižiūri Gedimino Ašakėno automobilį. Jam pavyko ne tik laimėti savo pogrupyje, bet ir išlaikyti lyderio poziciją dramatiškame finale, kuriame prieš pat finišą jis vos nepaleido pergalės iš rankų. Antroje vietoje įsitvirtino Vytautas Laužikas, nusprendęs savo automobiliu išmėginti lenktynės galingesnėje klasėje. Trečiosios vietos taurė įteikta latviui Robertui Skvorcovui.
„Super 2000“ klasėje greičiausias buvo Miks Gabrans. Ivo Gabrans iškovojo antrąją vietą, o greičiausias lietuvių gretose buvo ir ant trečiojo laiptelio žengė Antanas Mažonas.
Pati negausiausia buvo klasėj RWD3000. Joje varžėsi keturi dalyviai. Čia nugalėjo tik finale visus savo kozirius atvertęs Raitis Gusevs. Aurimas Jonaitis iškovojo antrąją vietą, o ant trečiojo laiptelio žengė Matas Stankevičius.
1600 klasėje laimėtoju tapo Vytauto Laužiko „Honda Civic“ išbandęs Justas Vaižmužis. Rihards Jermacans buvo antras, o trečioje vietoje paskutines sezono lenktynes baigė Gytis Zabiela.
Moterų įskaitoje niekas neprilygo Lėjai Vareikaitei. Ieva Piladze buvo antra, o Dace Rozenštama prasibrovė ant trečiojo laiptelio.
Mechanikų įskaitoje, kur prie starto vienu metu išsirikiavo net 20 automobilių, triumfavo Nerijus Banelis. Jis lenktyniavo Modesto Banelio „Opel Astra“ automobiliu. Pastarasis tądien jau pirmame važiavime pateko į incidentą, tačiau mechanikų pastangomis automobilis į mechanikų važiavimą buvo paruoštas ir atnešė pergalę Modesto dėdei Nerijui. Antras čia buvo Kalvis Bugis, o trečias – Guntars Gabrans.
Visų varžybų metu užfiksuota ir keletas virtimų, tačiau jų metu vairuotojai nenukentėjo ir netgi susitvarkę techniką tęsė varžybas. Organizatoriai dalyvius apdovanojo ne tik taurėmis, bet ir gausybe papildomų prizų, tarp kurių net ir sportinės padangos.
Kol autokroso trasoje virė veiksmas, jo netrūko ir keturračių trasoje. ATV įskaitoje iki 750 kub. cm. laimėjo latvis Andis Moisejevs. Mantas Graužinis į viršų kėlė antrosios vietos taurę. Trečias pasirodymą baigė dar vienas latvis Janis Burka. Galingesnėje klasėje virš 750 kub. cm. nepralenkiamas buvo Artūras Šilinskis. Deividas Petrulis džiaugėsi antrąja vieta, o D.Riškus buvo trečias.
Uoginių trasą, kuri tradiciškai buvo itin sunki ir reikalaujanti ne tik vairuotojų, bet ir technikos ištvermės, šturmavo ir visureigių ekipažai. Čia jų varžėsi net kelios klasės. Standartinių visureigių su ratais iki 33 colių įskaitoje triumfavo V.Uogelė ir A.Labeckis. Duknevičių šeimyninis ekipažas užfiksavo antrą rezultatą, o P.Lukauskas ir G.Kavaliauskas finišavo trečioje vietoje. Klasėje, kurioje visureigiai apauti didesniais nei 33 colių ratais, laimėjo T.Valantonio ir R.Jurėno duetas. Ž.Gesevičius su D.Ratkumi buvo antri. Trečios vietos laiptelį užėmė V.Budrys su A.Paskausku.
TR3 įskaitoje laimėjo Eidikonių šeimyninis duetas. Misiūnai finišavo antri, o E.Šapkus su šturmanu finišavo trečias. TR2 klasėje nugalėjo D.Kodis su A.Jackevič. Dakaro ralio dalyviai T.Gužauskas ir S.Volkov finišavo antri, o trečioje vietoje liko A.Višnevskij ir D.Vasilevskij. TR1 klasėje registruoti buvo du ekipažai. Pirmą vietą čia laimėjo Valiukai, antroje liko M.Kurlevičius su Š.Šuminu.
Sodo traktoriukų lenktynėse laimėtoju tituluotas Artūras Dievaitis. Egidijus Vilkevičius užfiksavo antrą rezultatą, o Saulius Miliškevičius buvo trečias.
Renginio metu netrūko ir papildomų pramogų. Žiūrovų zonoje Dakaro ralio dalyvis Vaidotas Paškevičius eksponavo savo ralio reido varžyboms skirtą „Hummer“ visureigį, o kiekvienas žiūrovas momentiniu fotoaparatu galėjo pasidaryti ir nuotrauką su šiuo pilotu bei gauti autografą.