Dvi dienas renginį organizuoti nuspręsta buvo tikintis sulaukti kone šimto dalyvių, tačiau šįkart sportininkų susirinko kiek mažiau. Nepaisant to varžybų organizatorius Saulius Valiukas planų nebekeitė ir važybos vyko dviejų dienų formatu. Sportininkams tai leido labiau atsipūsti, o mechanikams suteikė daugiau laiko automobilių paruošimui.
Į šias varžybas susirinko sportininkai iš Lietuvos, Latvijos, Estijos bei Baltarusijos. Nors kvietimą atvykti gavo ir sportininkai iš Rusijos, tačiau varžybų išvakarėse jie pranešė apie pasikeitusius planus.
Per dvi lenktynių dienas varžybų dalyviams trasą teko išbandyti esant įvairioms oro sąlygoms – nuo važiavimo per balas iki kovos dulkėse.
Šeštadienį sportininkai trasoje suko treniruočių ratus bei dalyvavo chronometruojamuose važiavimuose. Vėliau jų laukė ir pirmoji kvalifikacija. Sekmadienį sportininkai prie starto rikiavosi dar dviem kvalifikacijoms ir galiausiai finaliniams važiavimams.
1600 klasėje nugalėtoju tapo „Honda Civic“ vairavęs Šarūnas Gruzinskas. Jis finaliniame važiavime išvengė susistumdymo, į kurį pateko net penki sportininkai, ir užtikrintai laimėjo pirmąją vietą. Antrą rezultatą parodė Valdemaras Vitkus. Dėl šios pozicijos jis atkakliai kovojo su Dainiumu Stapulioniu, kurį laiką važiavusiu antroje vietoje. Tiesa, Dainiui nepavyko atlaikyti varžovo spaudimo.
Greta prizininkų pakylos liko visi penki sportininkai, kurie ir pateko į mėsmalę iškart po starto. Indrė Zatorskytė, Vytautas Tumasas ir Vismantas Gricius sugebėjo finišuoti, o Sigitas Augustinas ir Mindaugas Skiezgilas po susidūrimo taip ir nebepajudėjo.
2000 klasėje startavo septyni sportininkai. Šeši iš jų vairavo antrosios kartos „Volkswagen Golf“ automobilius, o vienintelis Modestas Banelis sėdo prie „Opel Astra“ vairo. Būtent šiam sportininkui ir pavyko finale pademonstruoti geriausią tempą ir iškovoti svarbius sezono taškus bei pirmosios vietos apdovanojimą.
Antrą rezultatą užfiksavo lyderio komandos draugas, „Ekroso“ narys Karolis Petrovičius. Beje, jam pasiekti šią vietą padėjo oponentų gedimai. Vėliausiai sugedo ir šešis finalo ratus įveikęs trečias liko Antanas Mažonas iš „Tornada Racing“ ekipos.
2000RWD klasėje startavo vos trys dalyviai. Visi jie vairavo BMW automobilius. Nors čia abi dienas aiškiai lyderiavo latvis Maris Riekstinš, tačiau finale jį pavedė technika.
Lyderiui teko sustoti likus vos pusei rato iki finišo. Tuo pasinaudojo ir į pirmąją vietą pakilo Biržų ASK narys Dainius Dambrauskas, o į antrąją vietą pakilo Remigijus Tautvydas, atstovavęs „ASK Extempas“ komandai.
BUGGY RWD klasėje startavo šeši sportininkai, tačiau finišuoti pavyko tik trims iš jų. Iš varžybų apmaudžiai pasitraukė šios klasės favoritas Vilintas Kuras. Finaliniame važiavime nutrūko jo bagio grandinė.
Lyderio pasitraukimu pasinaudojo ir pirmąją vietą laimėjo Gedas Kirdeikis. Antras finišavo dar vienas „Mūša Kross“ atstovas Mindaugas Kirdeikis, o trečios vietos prizininku tapo Andrius Skabeikis.
2000 SUPER klasėje varžybas pradėjo net šeši dalyviai, tačiau finale prieš save išvysti šachmatinę vėliavą sugebėjo vos vienas sportininkas. Apskritai dar iki finalo čia sugedo keturių lentkynininkų automobiliai, tad į lemiamą startą stojo Ramūnas Zabiela ir latvis Ikars Zvaigzne.
Nors latvis ir lyderiavo, Ramūnas Zabiela varžovą spaudė ir ketino atakuoti, tačiau viename iš posūkių nulūžo Ramūno Zabielos „Volkswagen Golf“ ratas. Dėl šios priežasties sportininkas vertėsi, į savo sąskaitą įsirašydamas antrąją vietą ir dar vieną virtimą karjeroje.
BUGGY 1600 klasėje, kurioje varžėsi visais ratais varomų bagių vairuotojai, nugalėtoju tapo „Smart Motorsport“ komandos atstovas Andrius Lugauskas. Jis už savęs paliko Gintarą Morkevičių bei svečią iš Latvijos Mortensą Perševičių.
OPEN įskaitoje naujų vėjų įnešė svečias iš Baltarusijos Vadimas Kishkurno. Įspūdingą BMW M3 į Kupiškį atsigabenęs lenktynininkas finale įveikė vieną greičiausių šios klasės sportininkų Egidijų Kirdeikį.
Trečiąją vietą pretendavo užimti Dalius Valiukas su kone penkis šimtus arklio galių turinčiu „Audi TT“, tačiau jam koją pakišo techninės problemos. Tuo pasinaudojo ir į trečiąją poziciją pakilo latvis Guntars Berzinš.
Itin gausi šį kartą buvo MINI BUGGY klasė, kurioje startuoja patys jauniausi autokroso dalyviai.
Žoliapjovių varikliais aprūpintų mažųjų bagių įskaitoje pasirodė net 10 lenktynininkų. Čia visą prizininkų podiumą užėmė Latvijos atstovai.
Nugalėtoja tapo šių varžybų favoritė Baiba Sileniece, kurios mechaniku ir strategu kaip jau įprasta, tapo tėtis Kaspars Silenieks.
Antrąją vietą čia laimėjo Markuss Utens, o trečiąją poziciją iškovojo Linards Jasons.