Uteniškis Marius Vėgėlė papasakojo apie savo dešimt ralyje praleistų metų

Uteniškis Marius Vėgėlė matomas Lietuvos ralio trasose jau dešimtmetį. Ta proga sportininkas pasidalino mintimis apie savo pergales, pralaimėjimus ir sunkumus, su kuriais per tą laikotarpį susidūrė, kad galėtų įgyvendinti savo svajonę.
Marius Vėgėlė. LASF nuotr.
Marius Vėgėlė. LASF nuotr.

Paklaustas kaip žiūri į tuos metus Marius sakė: „Tas ilgas laiko tarpas prabėgo labai greitai. Tik dabar suprantu, kur klydau, ką reikėjo keisti ar kokiu keliu eiti. Tačiau žinote, buvau savamokslis, man niekas nepadėjo ir neparodė kaip ir ką reikia daryti, todėl tas kelias iki kažkokio apčiuopiamo rezultato buvo gana ilgas.

Man niekas nepadėjo ir neparodė kaip ir ką reikia daryti

„Pradėjome nuo antros kartos „Volkswagen Golf“, vėliau pagal „BMW CUP“ klasės taisykles gaminau „BMW E46 Compact“, su kuriuo ir pasiekiau savo kol kas aukščiausią pasiekimą – 2021 m. tapau „BMW CUP“ klasės čempionu. Dabar jeigu galėčiau laiką atsukti atgal - daug dalykų bučiau daręs kitaip, bet vis tiek džiaugiuosi tuo nueitu keliu. Per visą tą laiką daug visko išmokau, jei užaugęs sūnus irgi norės tapti ralistu, galėsiu jam pateikti gerą ir sustrateguotą pagrindą.“

Šiuo metu Marių ralio trasose matome varžantis jau su „Mitsubishi Lancer Evo 9“ automobiliu. Paklaustas ar nejaučia savo senajam BMW nostalgijos ir nenorėtų ateityje susigrąžinti, M.Vėgėlė teigė: „Tikrai ne, žiūriu į ralio automobilį tik kaip į įrankį savo tikslam pasiekti. Su savo BMW išsikeltą tikslą pasiekiau ir žinote, norėdamas tobulėti turi judėti toliau. Jei nori nenutrūkstamo progreso, negali užsistovėti vietoje.“

Apie psichologijos įtaka ralyje

Paklaustas apie psichologijos įtaką ir reikšmę rezultatui Marius sakė: „Manau ralyje nuo 60% iki 70% rezultato priklauso nuo psichologinio pasiruošimo. Jei prieš ralio pradžią nesi psichologiškai pasiruošęs, automatiškai negalėsi pasitikėti savimi, tuomet dvejosi ir stenograma, o po to darysi kvailas klaidas. Manau jaudulį esu jau kiek pažabojęs, taip, jis mane dar prieš varžybų startus veikia, tačiau gerokai mažiau nei karjeros pradžioje. Manau, kad visi sportininkai jaučia jaudulį iki pat to momento, kol užsidega starto lemputės.“

Ar šiais laikais norint būti geriausiu, užtenka tik greičio?

„Iki pat šios dienos didžiausiu stabdžiu yra sunkus sezono biudžeto surinkimas. Kiekvienais metais įdedu beprotiškai daug darbo siekdamas pritraukti naujus rėmėjus. Pamenu karjeros pradžioje galvojau, kad visos bėdos tik dėl to, jog dar nesu įrodęs savo greičio. Galvojau tik laimėsiu čempiono titulą ir bus daug lengviau rasti kalbą su rimtais partneriais, bet pasirodo nė velnio. Marketingas šiais laikais yra pakilęs į aukštumas ir sudominti automobilių sportu partnerius darosi tik vis sunkiau ir sunkiau“, - pokalbio pabaigoje sakė Marius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų