„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Utenoje kuriamas motociklų sporto rojaus kampelis

Gerai žinomas Lietuvos ralio pilotas, bei organizatorius Martynas Samsonas nesnaudžia ant laurų – po vasarą įvykusio debiutinio renginio, uteniškis toliau žvalgosi į perspektyvias plėtros sritis. Viena iš jų – „SamsonasRacing.com“ pertvarka.
Motociklų bandymo trasa Utenoje
Motociklų bandymo trasa Utenoje / Andriaus Lauciaus nuotr.

„Visi mus žino kaip pavarų dėžių gamintojus, tačiau tai tik viena veikla iš to, ką darome. Dėka ilgamečio dalyvavimo ralio varžybose, esame subūrę patyrusią sportinių automobilių ir motociklų aptarnavimo komandą, turime puikiai įrengtas patalpas ir svarbiausia – ne tik žinome problemas, su kuriomis susiduria sportininkai, bet ir jų sprendimo būdus.

Viską sujungus į vieną, gimė atskirai nuo pavarų dėžių gamyklos veikiantis servisas, tiekiantis pakabos ir amortizacijos reguliavimo bei remonto paslaugas. Tam, kad tai galėtume atlikti tinkamai, šalia savo patalpų įrengėme 1000 metrų ilgio motokroso trasą, kuri leis čia ir dabar išbandyti, bei tobulai sureguliuoti mūsų klientų techniką“, – pasakoja M. Samsonas.

Andriaus Lauciaus nuotr./Motociklų bandymo trasa Utenoje
Andriaus Lauciaus nuotr./Motociklų bandymo trasa Utenoje

Sportininkas teigia, jog tenka įdėti labai daug pastangų ir laiko, norint tinkamai išbandyti sportinę važiuoklę – keliauti į trasą, testuoti, bandyti „sukioti“ amortizatorius ir ieškoti patinkančio varianto.

„SamsonasRacing.com“ dirbtuvėse arba tiesiog „Samsonlandijoje“ visas šis procesas vyksta vienoje vietoje, su geriausių specialistų priežiūra. „Amortizatorių sektoriuje be abejo bendradarbiaujame su geriausiais – tai „Ohlins“ ir jų oficialus atstovas Lietuvoje „Juta“. Per nemažą sportinę karjerą teko išbandyti daug skirtingų variantų, tačiau pasilikome prie šių, tad ir dirbti nutarėme su jais“, – tęsia uteniškis.

Norėdami įrodyti savo esamą patirtį ir serviso privalumus, popietės pasivažinėjimui kolektyvas pakvietė perspektyviausius Lietuvos motokroso sportininkus.

Andriaus Lauciaus nuotr./Motociklų bandymo trasa Utenoje
Andriaus Lauciaus nuotr./Motociklų bandymo trasa Utenoje

Trasos pašonėje, kartu su „Ohlins“ specialistais Švedijos ir Latvijos, „SamsonasRacing.com“ ir „Juta“ mechanikai į testuotojų motociklus sumontavo naujos serijos amortizatorius ir leido juos išbandyti veiksme.  Po to sekė sportininko įspūdžių analizė, kuri leido techniką sureguliuoti pagal kiekvieno skonį ir poreikius. Būtent toks ir yra šių dirbtuvių tikslas.

„Šiais laikais galima prisipirkti visokiausios technikos už šimtus tūkstančių eurų, tačiau be patyrusių rankų reguliavimo ar netikėto remonto poreikio, naktį prieš varžybas, geresnio rezultato jie negarantuos, tad būtent šiuos kertinius poreikius mes ir tenkiname“, – paaiškina lenktyninkas.

Andriaus Lauciaus nuotr./Motociklų bandymo trasa Utenoje
Andriaus Lauciaus nuotr./Motociklų bandymo trasa Utenoje

Šis M.Samsono žingsnis į priekį toli gražu nėra paskutinis – planuose jau rezgama automobilių testavimo trasa, kuri leistų kompleksui aptarnauti visus lenktyniaujančius ant žvyrinės dangos ir „Samsonlandiją“ paverstu vieninteliu pilnaverčiu tokio tipo kompleksu Lietuvoje ir pabaltijo šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs