Bene profesionaliausių Lietuvos visureigių lenktynininkų Vaidoto Paškevičiaus ir Roko Danilevičiaus ekipažas „4X4 Gladiatoriai“ varžybas T1 klasėje baigė surinkę 184 tašku. Jie 24 taškais atsiliko nuo nugalėtojų latvių Dzintarso Urniežaus, Indulio Pakalničio ir Janio Krancano ekipažo. Būtent tiek taškų lietuviai turėjo gauti už įtikinama persvara iškovotą pergalę varžybų prologe, Mylių karjere. Taigi jie rimtai pretendavo į pirmąją vietą.
Deja, tačiau dėl teisėjų klaidos skaičiuojant laikus, pirmasis greičio ruožas buvo anuliuotas ir lietuvių „Starekos“ komandos atstovų įrodytas pranašumas pirmąją dieną nuėjo per niek. Vaidotas Paškevičius sako, kad tai netgi pablogino situaciją antrosios dienos startui: „Antrąją dieną viskas prasidėjo iš naujo, tik dabar mes buvome pastatyti į pirmąją startinę poziciją. Taigi mums miškuose, kur iki tol niekas nebuvo važiavęs teko ieškoti kelio iki ant medžių pažymėtų atžymų, kai tuo tarpu kiti dalyviai jau galėjo sekti mūsų pėdsakais.“
Nepaisant to, patyręs šturmanas Rokas Danilevičius, kelis kartus įveikęs vieną sunkiausių bekelės maratonų pasaulyje aplink Ladogos ežerą, itin greit ir tiksliai nuvedė Vaidotą iki reikiamų atžymų ir antrosios dienos greičio ruožus Lietuviai baigė antroje pozicijoje.
Paskutiniąją ralio dieną teko įveikti greituminį greičio ruožą, kur svarbiausia buvo vairuotojo meistriškumas. Čia Vaidotas Paškevičius parodė iš kokio molio jis nudrėbtas parodydamas geriausią rato įveikimo laiką. „Turėjome spausti kiek galėjome, nes įpusėjus važiavimams nuleido automobilio ratą. Kol jį pakeitėme, praradome labai daug laiko ir kiti dalyviai mus aplenkė ratu. Turėjome atsitiesti, taigi spaudėme „nuo dūšios“.
Prieš paskutiniame rate jau buvome sustoję, teisėjai rekomendavo nebevažiuoti, nes nespėsime į laiko normą, tačiau vis vien išvažiavome, paskutinį ratą įveikėme greičiau nei per 10 minučių ir spėjome į laiko normą taip atsikovodami visas prarastas pozicijas“ – pasakojo Vaidotas.
Neskaitant anuliuoto pergalingo varžybų prologo „Starekos“ ekipažas visuose greičio ruožuose TR1 klasėje stabiliai buvo antras. Vien tik pergales tokio tipo lenktynėse skinti pratęs Vaidotas aiškina po varžybų supratęs, kad jo pasirinktas senutėlis, 1980 metų gamybos „Mercedes-Benz G klasės“ modelis su 3 litrų turbodyzeliniu, 115 AG pasiekiančiu varikliu nėra tinkamas tokioms varžyboms.
„Šis automobilis yra labai sunkus, sveria 2,3 tonos, tačiau pasižymi geru pravažumu, yra labai patikimas. Preciziškai jį paruošęs mūsų mechanikas Justas Kraujalis varžybų metu neturėjo didesnės veiklos kaip tik atlikti profilaktinę „Mersedeso“ priežiūrą. Jis puikiai tiktų safariui, ekspedicijoms, tačiau tokioms varžyboms yra tiesiog per lėtas. Tikrai galėjome lipti ant aukščiausio podiumo laiptelio, tačiau to padaryti neleido technika“