„Vaidota Racing Team“ komanda automobilių sporto gerbėjams labiau žinoma kaip „Rally Raid“ varžybų dalyvė. Vaidoto Paškevičiaus ir Gyčio Gaspariūno duetas čia yra ne kartą tapę Lietuvos čempionais, o pastarąjį sezoną ekipažas lenktyniavo buvusiu Vaidoto Žalos Dakaro ralio bolidu „Seat Leon Dakar“.
Tačiau Zarasuose ekipažas pasirodė jau kitokiame amplua. Duetas sėdo į Dariaus Biesevičiaus-Bieso „Mitsubishi Lancer EVO“ ir startavo ralio sprinto įskaitoje, 32 dalyvių rikiuotėje.
Vaidotas Paškevičius ir Gytis Gaspariūnas čia buvo išties greiti ir tapo absoliučiais nugalėtojais ralio sprinto įskaitoje Zarasuose. Jie artimiausius varžovus aplenkė daugiau nei dviem minutėmis. Ekipos vairuotojas Vaidotas Paškevičius sako, kad toks „išbėgimas į aikštelę“ nėra vienadienis projektas.
Ekipažas kitais metais ketina startuoti nebe ralio sprinto, o Lietuvos ralio čempionate, vadinamoje A lygoje. Zarasuose techniką ir savo sugebėjimus išmėginęs duetas viliasi, kad savo tempu galės konkuruoti su kitais klasės varžovais.
„Minčių startuoti ralyje turėjome jau seniai. Norėjosi įvertinti save, savo lygį kitų dalyvių kontekste, greityje. Dėl to buvo pasirinktas sprinto etapas Zarasuose. Jis buvo tikrai ilgas – beveik 80 kilometrų, buvo naktiniai ruožai. Tai buvo gera vieta išmėginti save. Pirmą kartą sėdome į ralio automobilį.
EVO labai greitas ir turi daug potencialo. Na ir pirmas ralis mums neprisvilo. Laimėjome sprinto įskaitą, buvome greičiausi. Tai mus nudžiugino ir suteikė vilčių, kad kitais metais važiuodami A lygoje nebūsime paskutiniai. Ačiū labai Dariui Biesevičiui ir jo komandai, kuri aptarnavo mūsų automobilį. Viskas buvo padaryta puikiai“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Tačiau „Rally Raid“ gerbėjai neturėti šiuo komandos sprendimu nusivilti, mat ekipa nežada pasitraukti iš pastarosios disciplinos. Ekipažas bandys derinti savo startus tiek ralyje, tiek ralio reido varžybose.
Taigi, panašu, kad „Vaidota Racing Team“ vardas kitų metų Lietuvos autosporto sezone skambės dviejose skirtingose autosporto šakose.
„Ralio reido varžybų tikrai nepaliksime. Važiuosime abu čempionatus, tik gal su ralio reidu labiau koncentruosimės į tam tikras varžybas, ne į visą sezoną. Kol kas planas toks. Ralyje norime važiuoti visą sezoną. Tikimės, kad ateinantis sezonas bus sklandesnis, nebus problemų su pandemijos apribojimais ir galėsime važiuoti visuose etapuose.
Kitąmet važiuosime su tuo pačiu Bieso EVO. Jis gal bus kiek kitame pavidale. Taigi, Dariaus Biesevičiaus laukia nemažai darbo, nes laukia naujas „bodykitas“. Automobilis pasikeis vizualiai. Techniškai jis liks toks pat. Mums jo pakanka, nes kol kas mes jo dar tikrai maksimaliai neišnaudojome ir mums jo pajėgumų užteks“, – kalbėjo Vaidotas Paškevičius.
Vaidotas Paškevičius pabrėžė ir dar vieną skirtumą, su kuriuo susidūrė iš ralio reido į ralį pasukęs jo ir Gyčio Gaspariūno duetas. Ekipažui gana naujas dalykas yra ralio stenograma, mat ralio reido varžybose važiuojama pagal organizatorių iš anksto paruoštą kelio knygą, o čia greičio ruožo paveikslą jau reikia nusipiešti patiems.
„Skirtumas tiek man, tiek šturmanui labai didelis. Ralyje labai daug reikšmės rezultatui turi stenograma. Manau, kad pusė galutinio rezultato ralyje priklauso nuo stenogramos. Ralio reide didesnę atsakomybę neša vairuotojas, nes ten šturmanas nepasakys, ar ten „kairys keturi“, ar „kairys penki plius“. Kelio knygą ten visi turi vienodą ir mato tuos pačius paveiksliukus vienodai.
Bet kuriuo atveju tikimės „susigroti“, bandysime dirbti kaip šveicariškas laikrodis. Kol kas esame mokiniai, didelių pasiekimų iškart nesitikime, bet pagrindinis rezultatas debiutiniam sezonui būtų finišuoti visuose etapuose, išvengiant techninių problemų ar sugadinto stogo. Mus šiame ralyje Zarasuose palaikė mūsų partneriai „Stiklų ekspertai“, „Zetra“, Egidijaus Černiaus ūkis, „Tavisa“, „OrganicAgro“, „Deigas“. Tikimės, kad jie su mumis išliks ir kitame sezone, o mes sieksime parodyti geriausią ką sugebame“, – mintimis dalijosi Vaidotas Paškevičius.