„Sauliukas laimėjo lažybas – Dakaro žemėlapyje liko tik Saudo Arabija. Labai smagu, kad kalsime į Empty Quarter. Tai yra didžiausia smėlio dėžė pasaulyje. Ten vyks ir maratoninis etapas.
Galbūt niūresnė naujiena, kad atsiranda T.1+ kategorija – 4x4 automobiliai su didesniais ratais ir pakabos eiga. Tai labai neramina esamų T.1 kategorijos automobilių savininkus. Labai nesinorėtų, kad tie automobiliai per vienas varžybas netektų vertės“, – sakė Vaidotas Žala.
T.1 klasės automobiliais lenktyniauja V.Žala, B.Vanagas, E.Juškauskas, A.Juknevičius.
„Panašu, kad laukia smagus ir įdomus renginys. To smėlio, kurio žada padauginti, panašu, kad padaugins gerokai ir su kaupu. Akmenų nebus išvengta, bet faktas, kad jų pamažės. Manau, gali būti netradicinių navigacinių užduočių. Lyg ir netradicinė starto vieta Hailas.
Bet šitas miestas turi senas Rally raid tradicijas, trumpesnio formato varžybos ten pradėtos organizuoti prieš dešimtmetį. O dviejuose maratoniniuose greičio ruožuose gali būti daug grožio arba kančių“, – komentavo Saulius Jurgelėnas, neatmesdamas galimybės, kad ir pati gamta gali pakoreguoti sąlygas. Tarkime, kai palyja klampaus smėlio zonose, jis sukietėja, važiuoti tampa lengviau.
Kodėl Saulius Jurgelėnas laimėjo lažybas
Kaip savo komentare užsiminė Vaidotas, Saulius Jurgelėnas laimėjo lažybas, nes laikėsi nuomonės, kad Dakaras liks tik Saudo Arabijoje. Į kitas valstybes nepasuks. Kodėl Dakaro guru laikėsi tokios nuomonės?
„Visų pirma, anonse buvo pranešta kas šnekės – kitos šalies atstovo nebuvo. Galima buvo daryt prielaidą, kad organizatoriai taip galėjo padaryti siurprizą, bet man ši galimybė atrodė mažai tikėtina. Tuo atveju pats kvietimo žiūrėti pristatymą tekstas butų kitoks.
Antra, kaip minėjau, šalies įsitraukimas turi būti vyriausybiniame lygyje. Pietų Amerikos valstybių istorijos rodo, kad esant sunkumams, Dakaro organizavimas kritikuojamas kaip negi neturim svarbesnių problemų šalyje?
Kas yra šalia Saudo Arabijos ir kur galima būtų daryt trasą? Su daugeliu kaimynių šią šalį sieja politinė įtampa, o tokia Jordanija neblogai nukentėjo nuo Covid-19. Visi metai be turistų, ekonomika čiuožia žemyn, nedarbas aukštyn, socialinė įtampa auga...
Omanas būtų neblogas pasirinkimas, bet logistika būtų didelis iššūkis. Saudo Arabija greičiausiai nori starto ir finišo, o sulakstyti į Omaną ir atgal būtų sunku. Logiška būtų ten finišuoti, bet nemanau, kad Saudo Arabija sutiktų. Su JAE permainingi santykiai. Logistiškai galima išspręst, bet JAE turėtų LABAI to norėti. O aš tuo aš abejoju“, – komentavo Saulius Jurgelėnas.