Po prologo grįžęs į bivaką V.Žala šypsojosi, kad pirmoji diena iš esmės pavyko.
„Buvo daugiau šachmatų žaidimas, negu normalus sportavimas. Žinant savo tempą buvo pavojaus. Esi ant to dešimtuko ribos. Pagal taisykles dešimtukas renkasi starto pozicijas. Tai jei atvažiuosi devintas ar dešimtas, rytoj startuosi pirmas arba antras, dėl ko, jei yra akmenynai, navigacijos iššūkių, bus labai prastai.
Idealiausia pozicija – tarp dešimtos ir penkioliktos. Bet čia kaip pataikysi – kai važiuoji, juk niekas nemojuoja lentele su rezultatais. Priekyje buvo Nanis (Nani Roma – red. past.), pagal jį bandėme skaičiuoti, reguliuoti savo tempą. Truputį per daug nusimetėme, galima buvo dar kokias 15 sekundžių atgroti, būtų visai gerai – tarp 15 ir 20 vietų“, – su šypsena komandos pasirinktą prologo strategiją dėstė V.Žala.
Preliminariai V.Žala yra trečiajame dešimtuke, tai jis vertino kaip gerą poziciją: „Priekyje turiu ne pačius greičiausius vairuotojus, tai apsilenkti tikimybė didesnė. Kai prisiveji tuos, kurie 10-15 vietose, tai nebūtinai nori praleisti.
Grįžom, iš pradžių tokio nerimo šiek tiek buvo, bet, manau, viskas turi būti gerai.“
Anot Vaidoto, laukia ilgas ir sudėtingas pirmasis greičio ruožas, o jei lenktynių vadovas Davidas Castera sako, kad tai bus vienas sudėtingiausių ralio etapų, užimta prologe vieta gali tapti tikrai pliusu ekipažui.
„Bus vėžė pravalyta, akmenynuose nereikės pačiam savo padangų kapoti“, – rodydamas sukryžiuotus pirštus kalbėjo V.Žala.
Jis juokėsi, kad „perlipti per save“, kai tenka mažinti greitį, yra sunku, bet „gal čia senatvė jau muša“.
Po finišo V.Žala kalbėjosi su Dakaro įžymybe Carlosu Sainzu. Paklaustas, apie ką, Vaidotas sakė: „Akivaizdu, kad jam dar labiau nepasisekė sureguliuoti savo tempo (preliminariai C.Sainzas prologą įveikė tik 34-as – red. past.), strategija nesuveikė, tai jis labai toli.
Bet vėlgi – mes nežinome, kas ryt laukia. Jeigu bus daug akmenų, tai 30 mašinų tau padaro kur kas švaresnę vėžę. Kaip kad pernai buvo – pirmam etape pasidraskėm, startavom antram šešti, o ten iškart akmenys ir turbūt niekada mašina nevažiavusi. O kas daro vėžę? Tie, kurie pirmi važiuoja.
Pasižiūrėsim, čia turbūt nėra teisingo atsakymo. Bet turbūt pavojingiausia pačiam priekyje startuoti, tada ir navigacija sudėtinga, nes turi atidarinėti trasą ir vėžę daryti.“
Pagal preliminarius rezultatus greičiausias prologe buvo Matthiasas Ekstromas, nuo jo 23 sekundėmis atsiliko Sethas Quintero. Benediktas Vanagas užfiksavo 13 laiką prologe, o Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas liko 52 pozicijoje.
Šeštadienį sportininkų laukia daugiau nei 400 kilometrų greičio ruožas, apie kurį kalbėdamas lenktynių vadovas Davidas Castera sakė, kad tai bus vienas sudėtingiausių šio ralio etapų, atsijosiantis tuos, kas nėra tinkamai pasiruošę. Dalyvių laukia Dakaro ralyje dar nematytas kraštovaizdis, dėl įvairių vulkaninių mineralų nuspalvintas visa pilkos spalvos palete. Startavę Al Ulos mieste sportininkai rytoj pasieks Al Henakiyahą, esantį centrinėje Saudo Arabijoje.