„Pirmas greičio ruožas buvo nervingas. Šiek tiek užsikuitėme, į startą atvažiavome minutės tikslumu, ir tada iš karto į kopas. Ir dar tokias piktas!“ – emocijų neslėpė V.Žala.
S.Jurgelėnas pasakojo, kad prieš penkerius metus jam teko šiomis kopomis važiuoti, todėl iš karto Vaidotui patarė atsargiau važiuoti nuo stačių šlaitų. Be to, sakė sportininkas, organizatoriai išties įgyvendino savo pažadus, kad 31 km greičio ruožas nebus lengvas.
„Manau, daug kas turėjo reikalų, daug matėm klaidžiojančių. Anot žiūrovų, vieną slaptą punktą praleido net ir lyderiai. Greičiausiai buvo taip, kad kas pirmieji nuvažiavo ir paliko neteisingas vėžes, kiti iš inercijos nuvažiavo iš paskos. O iš tikrųjų reikėjo kiekvienam važiuoti savo galva“, – aiškino S.Jurgelėnas.
Iš pradžių lėkė visi
Tiesa, jis pastebėjo, kad jeigu pradžioje visi spurtavo ir važiavo greitai, po kelių pirmų stačių ir pavojingų nusileidimų, daugeliui spausti akceleratoriaus nebesinorėjo.
„Lenkėm net nežinau, kiek mašinų. Vienas gal tris kartus taikėsi mus taranuoti, vienoje vietoje vos į šoną negavome. Darbingas ruožas ir rytoj bus to paties per akis“, – juokėsi sportininkai.
Šturmanas džiaugėsi, kad prieš startą komanda nepagailėjo laiko ir pasikoregavo padangų slėgį, tad važiuoti buvo pakankamai lengva.
Žilvinas Pekarskas, 15min Gazas žurnalistas, priminė ekipažui tris šauktukus kelio knygoje. Pastaroji vieta, tikino abu vyrai, buvo išties įspūdinga.
„Toje vietoje teko kopti aukštyn su kitu ekipažu, tai Vaidas sakė, kad jie padarė šuoliuką ir vos nenusivartė žemyn. Tas šlaitas tikrai įspūdingas“, – sakė S.Jurgelėnas.
Anot ekipažo, pirmasis greičio ruožas buvo gera praktika prieš rytojų ir visas būsimas dienas.
„Rytoj turėtų būti iššūkis, nes motociklininkų priekyje nebus. Tai dar surašys baudas visiems, kai kuriuos kilstelės aukštyn – bus matyti“, – kalbėjo šturmanas.