Vaidotas Žala pristatė Dakaro automobilį, šturmaną ir naują komandos pavadinimą

Ketvirtadienį Vilniuje, Lofte, Vaidotas Žala surengė naujos Dakaro komandos pristatymą. Ji vadinasi jau nebe „Agrorodeo“. Vaidotas Žala neslėpė, kad 2022 m. Dakarui ruošėsi kaip niekad atsakingai. Lenktynininkas ne kartą yra užsiminęs, kad į bekelės ralį važiuoja parodyti visko, ką gali. Juo labiau, kad dabar yra pats geriausias laikas atkreipti į save komandos „X raid“ dėmesį.

Renginį pradėjo buvęs ilgametis Vaidoto šturmanas Saulius Jurgelėnas. Atidengęs automobilį, jis pristatė naują komandos pavadinimą – „Teltonika Racing“. Ant Mažylio durelių puikuojasi V.Žalos ir P.Fiuza pavardės.

VIDEO: Vaidotas Žala papasakojo apie 2022 m. Dakaro planus, šturmaną ir automobilį

Lofte svečiuojasi ir Paulo Fiuza. Taigi jis ir bus šturmanas antrus metus iš eilės. Pernai Paulo pristatymo metu buvo prisijungęs nuotoliniu būdu iš Portugalijos, o šiemet atvyko į žvarbią Lietuvą.

Paulo sakė, kad yra nusiteikęs daryti spaudimą Vaidotui, kad jis važiuotų maksimaliu tempu. Vaidotas pajuokavo, kad yra pasilikęs šiek tiek atsargos.

Vaidotas atkreipė dėmesį, kad Mažylio „burna“ yra žymiai didesnė. Pakeitus variklį nepigiu naujos kartos „single turbo“, į priekį perkelti radiatoriai reikalauja didesnio oro srauto. Vaidotas džiaugėsi, kad „single turbo“ padės išvengti turbinos duobių. Be to, bus eliminuota ir dvejus metus iš eilės trūkinėjančių dirželių problema.

Kalbėdamas apie Dakaro naujieną – T1.+ kategoriją – Saulius pastebėjo, kad kol kas šios kategorijos automobiliai yra ne iki galo suderinti, todėl sunku juos vertinti. Galbūt įdomesnis ir gerokai didesnis iššūkis – „Audi“ hibridiniai bagiai.

Saulius atkreipė dėmesį, kad Dakaras pirmą kartą tapo Pasaulio čempionato etapu. Todėl daugelio sportininkų ambicijos čia bus žymiai didesnės.

Vaidotas važiuoja „kapotis“

Vaidotui tikrai pavyko patraukti didžiųjų Dakaro komandų dėmesį, kai 2020 m. Saudo Arabijoje laimėjo pirmąjį greičio ruožą. Tačiau kituose dakaruose neišvengė incidentų bei gedimų, nubloškusių žemyn nuo išsvajoto dešimtuko. O startas 2021 m. Dakare, nors ir buvo labai įspūdingas, baigėsi sankabos gedimu ir, galiausiai, paskutiniu variklio atodūsiu jau pradinėje ralio stadijoje. Geriausios laimėtos pozicijos dykumų ralyje – 12-oji ir 18-oji vietos.

Vėliau Andalūzijos ralyje Vaidotas kapojosi su greičiausiais pasaulio pilotais. Iki podiumo pritrūko nedaug – sutrukdė trūkęs variklio dirželis.

TAIP PAT SKAITYKITE: Kodėl Vaidoto Žalos komanda nesivadins „Agrorodeo“

Todėl šiais metais Vaidotas su technikais gerokai daugiau laiko praleido Vokietijoje, „X raid“ bazėje. Patys drąsiausi gerbėjai tikėjosi, kad po „X raid“ nukraujavimo Vaidotas gaus daugiau dėmesio ir, galbūt, net persės į MINI bagį (Jakubo Przygonskio pavyzdys). Tačiau pats V.Žala 15min yra sakęs, kad bagio nuomos kaina yra nereali, todėl realiausias variantas – investuoti į Mažylio naujausią single turbo specifikaciją ir tinkamai paruošti automobilį naujiems išbandymams.

MINI variklis

Vaidotas Žala sako, kad tas senos kartos (twin turbo) variklis, skolintas iš „X-Raid“, su kuriuo startavo Andalūzijoje, jau Ispanijoje pradėjo leisti paskutinį kvapą. Tad būtinai reikėjo naujos jėgainės, kuri kainavo nemažai. Jei būtų rinkęsis seną bet mažiau patikimą (twin turbo), reikėtų mokėti 2,5 karto mažiau nei už naujos kartos (single turbo).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis