Vaidotui Žalai, sudarinėjant bandomojo greičio ruožo stenogramą, ne kartą išsprūdo ir keiksmažodis. Lenktynininkas sako, kad Norvegijos ralis – nauja patirtis ir dar nematyti pavojai.
„Totalus šokas. Čia galima labai greitai „nusibaigti“. Visur vien akmenys. Vietiniai sako, kad čia labai geras sukibimas, bet kol kas mes su broliu kas antrą posūkį rašomės su „atsargiai“ ir su stabdymu. Matau, kad automobilio čia niekur negalima „išleisti“. Jokios klaidos čia būti negali. Pavažiuosime, pažiūrėsime, kas gaunasi, bet kol kas tai baisu. Norvegai sako, kad bandomasis greičio ruožas – gana greitas, kiti greičio ruožai bus greitesni.
Turiu įtarimą, kad sukibimas bus neblogas, nors temperatūra siekia tik 5 laipsnius šilumos ir lyja lietus. Gruntas tarsi betonas. Lietuvos greičio ruožai platūs, pievos, laukai, gali „išleidinėti“ automobilį. O čia vien skardžiai ir uolos. Turi važiuoti kaip žiedininkas“, – prieš bandomąjį greičio ruožą sakė Vaidotas Žala.
Lietuviai stenogramą sudarinėjo anglų kalba. Vaidotas Žala teigė, kad nors lietuvių kalba skaitoma stenograma jam parankesnė, tačiau Norvegijoje lietuviškas skaitymas truktų per ilgai. Bandomasis greičio ruožas tęsiasi net aštuonis kilometrus. Lietuviai pripažįsta, kad kaip apšilimui – trasa gana ilga. Iš pradžių organizatoriai žadėjo tris kilometrus bandomajam greičio ruožui.
„Tokio greičio ruožo dar nesu matęs. Sudėtingumas, artumas, greiti trasos pokyčiai, uolos. Jeigu tik trumpam užsisiūbuosi ir bus šou baigtas. Reikia važiuoti atsargiai. Bus įdomu pamatyti, kaip seksis. Jei visas ralis bus kaip bandomasis greičio ruožas, tai čia bus daug darbo. Tikėjausi, kad čia bus kaip Suomijoje – platu, greita, o čia bus trys, o ne du sąsiuviniai reikalingi. Prisirašėme stabdymų, šauktukų, mažinome posūkių kampus“, – įspūdžiais prieš bandomąjį greičio ruožą dalijose Žygimantas Žala.