Tai jau antrasis geriausias „Sinerta Racing“ komandos pasirodymas Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate šiais metais. Gegužės mėnesį Lietuvos sportininkas Sim Racer buvo pats greičiausias Bikernieki trasoje Latvijoje, kur, laimėdamas abi lenktynes ir taip pat sumušdamas trasos rekordą, irgi nepaliko jokių šansų triumfuoti savo varžovams.
Šį alinančiai karštą savaitgalį Estijoje, kol varžovai treniravosi trasoje, „Sinerta Racing“ komanda sprendė galvosūkį – kaip sumažinti Lamborghini Huracan skleidžiamą garsą. Netoli Pernu miesto esančioje Audru trasoje galioja itin griežti garso ribojimo reikalavimai (maks. 115 dB), o Sim Racer pilotuojamo automobilio skleidžiamas viršijo limitą vos keliais decibelais.
Per kurjerių tarnybą siunčiamas garso slopintuvas taip ir nepasiekė lenktynių vietos laiku, tad „Sinerta Racing“ komanda išbandė įvairiausius kitus garso slopinimo variantus. Po daugybės eksperimentų, efektyviausias sprendimas pasirodė žemyn nukreipti duslintuvo vamzdžiai ir į duslintuvą įmontuotas tinklelis.
Tačiau, nors garsas buvo sumažintas, tai iškart sukėlė nemenką grėsmę automobilio Lamborghini Huracan varikliui. Taigi „Sinerta Racing“ automobilis pirmose treniruotėse net nepasirodė, nes buvo tausojamas variklis, o antrose treniruotėse pravažiavo vos 5 ratus, kadangi komanda norėjo išbandyti dar vieną garso slopinimo variantą.
„Sinerta Racing“ komanda turėjo tikslą pagerinti „Audru“ trasos rekordą jau kvalifikacijos metu, tačiau to padaryti nepavyko, nes automobilis vis tiek skleidė per daug garso ir nebuvo galima važiuoti didesniais variklio sūkiais. Automobilio pilotas Sim Racer kai kur važiavo nepilnai nuspaudęs akceleratoriaus pedalą. Vis dėlto, to užteko, kad „Sinerta Racing“ automobilis būtų greičiausias ir užsitikrintų pirmąją vietą starto pozicijoje.
Sekmadienį vykusiose pirmosiose GT/BTC4/TCR klasių lenktynėse „Sinerta Racing“ komandai reikalai klostėsi kur kas geriau nei kvalifikacijoje. Sim Racer startavo iš pirmos vietos ir jau 4-ajame rate paskui jį važiuojantis Oliver Tiirmaa atsiliko 10,983 sekundės. „Sinerta Racing“ automobiliui teliko pagerinti trasos rekordą, kurį Sim Racer pasiekė tame pačiame 4 rate: lietuvis jį įveikė per 1 min. 13,724 sekundės! Ankstesnis trasos rekordas priklausė paskui Sim Racer važiavusiam estui Oliver Tiirmaa, kuris trasos rekordą buvo pasiekęs 2020 m. rugpjūtį.
Nors mūsų šalies sportininkas vėliau kiek sumažino tempą, „Sinerta Racing“ automobilis vis tiek finišavo pirmas.
Antrosios lenktynės lenktynininkui Sim Racer prasidėjo ne taip, kaip planuota – vos startavęs automobilio pilotas išgirdo labai stiprius garsus – atrodė, kad atitrūko kažkokia detalė. Todėl pirmuosius tris ratus Sim Racer važiavo tokiu greičiu, kad antroje vietoje buvęs Raivo Tamm jo neaplenktų, o tuo pačiu važiuotų mažiausiu įmanomu tempu – tam, kad lūžus pakabai ar atsiradus kitam gedimui, automobilis patirtų kuo mažiau žalos.
Antrasis Sim Racer startas – su nuotykiais
Taigi pirmuosiuose ratuose kova tarp „Sinerta Racing“ piloto ir Raivo Tammi atrodė labai įtempta. Tik po starto trys Porsche automobiliai bandė aplenkti „Sinerta Racing“ Lamborghini ir vienu metu jie visi keturi važiavo lygiagrečiai. Tuo bandė pasinaudoti Thomas Kangro – jis bandė taip pat spausti Sim Racer, tačiau lietuvis jį pergudravo, tad, varžovas prarado automobilio kontrolę ir išlėkė iš trasos. Visa tai vos nesibaigė didele avarija, nes paskui Thomas Kangroo važiavę lenktynininkai vos išvengė susidūrimo su juo.
Visa laimė, kad tas keistas garsas automobilio dugne su kiekvienu ratu vis mažėjo ir „Sinerta Racing“ pilotas galėjo važiuoti vis greičiau. Antrosiose lenktynėse Sim Racer finišavo irgi pirmas – jo geriausias ratas buvo 12 – tas, kurį jis įveikė per 1 min. 15,227 sekundės.
Kitos Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato lenktynės vyks jau tik rugpjūčio mėnesį, toje pačioje Parnu „Audru“ trasoje, kur „Sinerta Racing“ komanda turi dar ambicingesnių planų ir planuoja pasirodyti dar geriau.