Gamintoja iš Japonijos jau anksčiau yra išreiškusi nuomonę, jog būtent jai bus sunku sugrįžti, kadangi „Renault“, „Ferrari“ bei „Mercedes“ turės progą stebėti kaip jų sukurti varikliai dirba lenktynių trasose. Tai leistų pastarosioms lengviau išspręsti iškilusias problemas.
Tačiau minėti trys motorų gamintojai turės vieną problemą, su kuria nesisudurs „Honda“ – „Renault“, „Ferrari“ bei „Mercedes“ savo naujuosius V6 tipo variklius turės homologuoti iki kitų metų vasario 28 dienos. Vėliau gamintojai galės atlikti tik tam tikrus pakeitimus, kurie pagerintų variklio patikimumą. Tuo tarpu „Honda“ savo variklį, kuri jau yra pradėjusi kurti, galėsi tobulinti bei spręsti jo problemas niekieno netrukdoma iki pat debiuto F-1 – 2015 m.
„Mes kalbėjomės apie tai su kitais variklių gamintojais, tačiau sprendimo taip ir neradome“, – sakė „Ferrari“ ekipos vadovas Stefano Domenicali.
„Negalime priversti „Honda“ užšaldyti variklio ir neleisti jo tobulinti. Kol kas F-1 pasaulyje jis net nėra įregistruotas. Manome, jog japonai turės didžiulį pranašumą. Jie galės pritaikyti savo variklį, atsižvelgiant į iškilusias problemas. Tuo tarpu mes negalėsime mėgautis tokia laisve, kokią turės jie.“