„Labiausiai gaila, kad R.Inecheinas dalyvavo kaip svečias, tad bendroje čempionato įskaitoje jis nėra konkurentas. „Svečias“ buvo su galingesniu „Porsche“, tai būtų kaip ir nesunkiai aplenkęs tiesiojoje...“ – po incidento pasakojo I.Gelžinis.
Po incidento jo kaltininkas gavo „Stop and go“ baudą – privalomą sustojimą techninio aptarnavimo zonoje. Tai – didžiausia nuobauda, kurią varžybų metu gali skirti teisėjai.
„Man viskas gerai. Prieš smūgį sukausi, tad jis pasiskirstė visam automobiliui. Nėra taip, kad viena vieta labai smarkiai pažeista“, – sakė I.Gelžinis.
O Lietuvoje juk nėra nesutaisomų mašinų
„Porsche GT3 Cup“ varžybos vienoje trasoje vyksta du kartus. Incidentą I.Gelžinis patyrė antrųjų lenktynių metu, o pirmose buvo ketvirtas (kartu su svečių įskaita – šeštas). Kvalifikacijos metu jis užėmė pirmą vietą savo klasėje (pridėjus svečių įskaitą, jis buvo ketvirtas).
„Pažeidimų yra. Nors radiatoriai liko sveiki, bet priekinis ir galinis buferiai nebetaisomi, galinės skardos, priekinis sparnas... Duslintuvai pažeisti. Ratai, atrodo, lyg ir vietose“, – automobilio pažeidimus vardijo I.Gelžinis.
Kitas „Porsche GT3 Cup“ etapas – birželio 13-15 dienomis Lenkijoje, Poznanėje.
„Sutvarkyti spėsim. Jau pirmadieni komandos mechanikai važiuos parsivežti mašinos. O Lietuvoje juk nėra nesutaisomų mašinų“, – humoro jausmo neprarado I.Gelžinis.