Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Varžybų metu lūžęs automobilis nesutrukdė užlipti ant podiumo

Pirmojo važiavimo metu lūžusi „Nissan Terrano“ šakė nesutrukdė Vaidoto Paškevičiaus ir Vilmanto Audzijonio ekipažui Ukmergėje vykusiose „4x4 Perimetras Series“ varžybose užlipti kad ir ant žemiausio, tačiau apdovanojimų pakylos laiptelio.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Egidijaus Babelio nuotr.

Vienas labiausiai patyrusių ir tituluočiausių Lietuvos lenktynininkų visureigiais Ukmergėje dar prieš lenktynes buvo statomas į lyderių gretas. Tačiau jau pirmasis važiavimas palaidojo visas viltis kovoti dėl pergalės.

Pirmi kilometrai, nusileidimas nuo nedidelio tramplino išlaužė priekinę kairę visureigio šakę, ir „Palanga Visit“ ekipažui sukrypusiu automobiliu beliko ieškoti kaip nukirsti kelią per trasą atgal iki serviso zonos.

Egidijaus Babelio nuotr./Varžybų akimirka
Egidijaus Babelio nuotr./Varžybų akimirka

Ten lūžusi šakė buvo suvirinta, o automobilis sutvarkytas per dešimtį minučių. Varžybų formatas ekipažui nežadėjo nieko gero – dalyviams reikėjo 6 kartus pravažiuoti po du 5,7 km ilgio trasos ratus, o rezultatas sumuojamas. Neturi vieno įskaitinio važiavimo, iš kart krenti į apačią.

Tačiau „Palanga Visit“ komanda buvo nusiteikusi optimistiškai, mat norint pateikti ant prizininkų pakylos tereikėjo aplenkti vos vieną varžovą. Noras atgaivinti ralio reido tipo varžybas Lietuvoje sutraukė tik keturis profesionalų ekipažus, pasiryžusius kovoti „Sport“ klasėje. Galingiausiu „Bowler Wildcat“ automobiliu važiavęs Ramūno Baltramonaičio ir Giedriaus Tvarijonaičio ekipažas dėl technikos gedimų pasitraukė jau po antrojo važiavimo.

Egidijaus Babelio nuotr./Varžybų akimirka
Egidijaus Babelio nuotr./Varžybų akimirka

Vaidoto Paškevičiaus ir Vilmanto Audzijonio ekipažas užtikrintai laimėjo visus likusius važiavimus, nugalėtojams Virginijaus Narausko ir Gyčio Jackūno ekipažui su „Mitsubishi Pajero“ automobiliu „kraudami“ bent po pusę minutės.

Paskutiniuose važiavimuose „Palanga Visit“ ekipažo nariai netgi rolėmis apsikeitė. Vaidotas sėdo į šturmano vietą, Vilmantas – prie vairo.

„Susitvarkėme automobilį ir važiavome toliau, jau nebekovodami dėl aukščiausių pozicijų, tiesiog treniruodamiesi, mat varžybos yra geriausia treniruotė,“ – Kalbėjo Vaidotas Paškevičius. „Aišku, apmaudu, kad automobilis lūžo vos įvažiavus į trasą, nes čia mes atvažiavome tikėdamiesi tik pergalės. Nepaisant to, kad ir nebegalėjome kovoti dėl pirmos vietos, tolimesniuose važiavimuose įrodėme, kad esame greičiausi.“ – tęsė lenktynininkas.

Egidijaus Babelio nuotr./Varžybų akimirka
Egidijaus Babelio nuotr./Varžybų akimirka

aidotas Paškevičius, grįžęs į trasą vieną po kito demonstravo geriausius laikus, nuo artimiausių veržovų kiekviename važiavime atitrūkdamas bent puse minutės.

Paskutiniuose važiavimuose „Palanga Visit“ ekipažo nariai netgi rolėmis apsikeitė. Vaidotas sėdo į šturmano vietą, Vilmantas – prie vairo. Šis taip pat pasirodė nei iš kelmo spirtas, ir pralaimėjo tik nugalėtojų Virginijaus Narausko ir Gyčio Jackūno ekipažui su „Mitsubishi Pajero“ automobiliu.

Būtent šis ekipažas rugpjūčio pabaigoje Lenkijoje vykusiame pasaulio ralio reido čempionato etape užėmė aukštą 15 vietą bendroje įskaitoje ir dalyvaudami tokio tipo varžybose tęsia savo pasiruošimo ciklą išvažiuoti į Dakaro ralį. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos