Solidžiausiai šiose varžybose pasirodė Sauliaus Trapuilos ir Mindaugo Meilūno duetas. Ekipažas varžėsi BMW M3 automobiliu ir ne tik iškovojo pergalę savo klasėje LARČ6, bet ir buvo greičiausi tarp dviem ratais varomais automobiliais lenktyniavusių duetų. Be to, absoliučioje visų dalyvių rikiuotėje panevėžiečių ekipažas įsitvirtino devintoje pozicijoje.
Iš šono žiūrint į sausus skaičius gali pasirodyti, kad šiam „Viada-Multi FX“ ekipos tandemui lenktynės klojosi lengvai. Tačiau Saulius Trapuila sako priešingai – tai vienas sunkiausių ralių, kuriame pasitaikė ir tokių klaidų, dėl kurių tik dėka sėkmės neteko pabaigti pasirodymo.
„Likus kelioms dienoms iki ralio turėjome treniruotę su komanda Kelmėje. Prisiminėme automobilį, susirašymą, tai atvykus į Elektrėnus jautėmės pasiruošę. Na ir pradžia buvo gana nebloga. Tačiau beveik kiekviename greičio ruože turėjome vis po kokį nuotykį.
Tai nuo kelio lėkėme, tai sankryžas pračiuoždavome, net ir konteinerių pilnumą bei kietumą patikrinome, kai nepataikėme į posūkį. Norėjosi važiuoti greičiau, bet kažkaip vis padaugindavome ir pasipildavo klaidos. Sekundžių iššvaistėme nemažai, bet pavyko laimėti tiek klasėje, tiek 2WD įskaitoje. Kadangi varžovai vis krito iš kovos, finišavome be didesnės konkurencijos. Šiaip ralis tikrai sunkus, techniškas. Daug akmenų, tramplinų, siaurų, greitų vietų“, – sakė Saulius Trapuila, pridūręs, kad šiais metais jis su Mindaugu Meilūnu jau užsitikrino LARČ6 čempionų vardus, o dėl 2WD nugalėtojų titulo dar teks kovoti Utenoje. Lenktynininkas viliasi, kad šiais metais nepasikartos dvejų metų senumo scenarijus, kai paskutiniame ralyje tik finišuoti ir pasiimti titulą turėjęs ekipažas sustojo tiesiog elementariai sugedus automobiliui.
„Alburnus Rally Elektrėnai“ varžybose startavo ir kitas „Viada-Multi FX“ ekipažas – Jonas Sluckus su Dainiumi Alekna. Jų dalyvavimas čempionate buvo pakibęs ant plauko, kadangi Rokiškyje ekipažas taip sudaužė automobilį, kad teko ieškoti naujo kėbulo. Kėbulas buvo užsakytas naujas tiesiai iš „Škoda Motorsport“ gamyklos ir ekipažui pavyko spėti į terminus bei startuoti Elektrėnuose.
„Nors automobilį ne tik spėjome surinkti, bet ir pasidaryti testus Kelmėje, kuriuose viskas buvo gerai, bet Elektrėnuose nuo pat pradžių atsirado alyvos nuotėkis. Teko važiuoti kiek lėčiau. Nepaisant to, antrame greičio ruože, apie vidurį prakirtome padangą, važiavome su nuleista padanga iki finišo, tai mūsų galimybės varžytis tuo ir baigėsi. Priėmėme sprendimą ramiai pasiekti servisą, išspręsti tas problemas dėl alyvos nuotėkio ir toliau jau saugiai atvažiuoti į finišą, nes dėl rezultato kovoti jau nebeturėjome galimybių“, – sakė Jonas Sluckus.
Fortūna nugarą šį kartą atsuko Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažui. Duetas greičio ruože pramušė ratą ir stojo jį keisti, sugaišo marias laiko, o įpusėjus varžyboms neišsilaikė ant kelio ir vertėsi.
„Tikrai stengėmės laimėti klasėje, norėjome surinkti maksimaliai taškų. Viskas sekėsi gana neblogai ir po trijų greičio ruožų klasėje buvome pirmi. Tačiau vėliau viename iš posūkių pataikėme į akmenį ir prakirtome ratą, stojome keisti. Praradome keturias minutes. Po šio greičio ruožo pamatėme, kad iki klasės lyderio mums trūksta kiek mažiau nei pusantros minutės, todėl nusprendėme, kad bandysime atsilošti. Tačiau atsilošėme taip, kad viename iš posūkių apsivertėme. Turbūt buvo atvažiuota per greit. Išslydome į išorę ir virtome. Lenktynes teko pabaigti“, – sakė Giedrius Notkus.
Tačiau nepaisant Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano nesėkmės „Viada-Multi FX“ ekipa komandinių įskaitų klasifikacijoje iškovojo antrąją vietą. Dabar komandos žvilgsnis sufokusuotas į paskutines sezono lenktynes Utenoje. Prieš jas ekipa taip pat planuoja testų sesiją.