„Dar vienas naujas išbandymas. Tai – lenktynės, kur reikės važiuoti greitą slalomą, o „Cupra TCR“ – automobilis, kuris tam tinka. Daug kam buvo nuostaba, kaip žiedinis automobilis gali važiuoti tokio tipo lenktynėse, tačiau jo techninės charakteristikos leidžia tai daryti. Automobilį sugadinti nebijau – ralio varžybos vyks ant geresnės dangos nei „Bikernieki“ trasoje“, – apie naują iššūkį pasakojo daugkartinis Lietuvos įvairių automobilių sporto šakų ir klasių čempionas Ramūnas Čapkauskas.
Neeiliniu išbandymu džiaugiasi ir Renaldas Gabartas – daugkartinis žurnalistų ralių nugalėtojas, kuriam „Viada Press Ralyje 2019“ bus patikėta vairuoti geltonąjį „Cupra TCR“.
„Tai fabrike sukonstruotas sportinis automobilis, kuris nuo standartinio skiriasi kaip „Lituanica“ nuo Elono Musko sukonstruotų daiktų, kurie kyla į kosmosą su turistais. Aš nežinau, ar jis tinkamas tokio formato lenktynėms, bet tai yra žiauriai įdomu ir tai gali būti vienintelė galimybė pabandyti tokio lygio techniką“, – būsimo ralio rezultatų nespėliojo R. Gabartas.
„Cupra TCR“ dosjė:
Variklis: 2.0 TSI, 350 AG
Pavarų dėžė: DSG automatinė, 6 laipsnių
Varomieji ratai: priekiniai
Galia: 350 AG, 420 Nm
Svoris: 1 190 kg
0-100 km/val.: 5,2 sek.
Maksimalus greitis: 267 km/val.
„Viada Press Ralio 2019“ štabas gegužės 31–birželio 1 d. bus prie Palangos esančiame „Atostogų parke“.
Pagrindiniai ralio greičio ruožai Lietuvoje gegužės 31 d.:
11.20 val.: „Febi“ ruožas Palangos stadione.
12.25 val.: „Volfas Engelman nealkoholinis“ ruožas Klaipėdos autodrome.
15.10 val.: „Autoekspertas“ ruožas Klaipėdoje, prie daugiafunkcinės arenos Dubysos g. 10.
19.00 val.: „Continental“ ruožas Kretingos rotušės aikštėje.
Birželio 1 d. „Viada Press Ralio 2019“ varžysis Latvijoje, Liepojos uoste ir miesto apylinkėse.