Organizatoriams, Mažeikių ASK, papildomų rūpesčių sukėlė ir išvakarėse regioną nusiaubusi audra, tačiau greičio ruožų koreguoti neteko: tik kai kuriose vietose lietus suminkštino žvyro dangą.
Prieš metus šias lenktynes buvo laimėjęs Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas. Šiemet daugiau nei 63 įskaitinių kilometrų distaciją įveikti norinčių vadinamųjų „profesionalų“ nebuvo, tad favoritais buvo vadinami svečiai iš Latvijos. Kaimyninės šalies ralio sprinto varžybų reglamentas leidžia naudoti kiek kitokią techniką, todėl nieko stebėtino, kad pirmuosius starto numerius gavę latviai jau nuo pirmų kilometrų įsitvirtino rikiuotės viršuje.
Šeimininkų šansai dar sumažėjo, kai jau antrame greičio ruože dėl pavarų dėžės gedimo buvo priverstas pasitraukti iki tol greičiausiai iš lietuvių važiavęs Vitalijaus ir Vytenio Plastininų ekipažas. Mažeikių ASK vadovas po nesėkmės prisipažino, kad šis gedimas jam leido pabūti tikru ralio žiūrovu: nemokamame renginyje ralio aistruolių greičio ruožuose buvo išties nemažai.
Kova dėl nugalėtojo vardo nuo pat ralio sprinto pradžios vyko tarp dviejų „Subaru Impreza“ automobiliais važiavusių ekipažų. Vis dėlto pergalę šventė Marekas Švarcas-Švampanis su Armandu Lūkiniu. Jie 17 sekundžių aplenkė Vigo Rubenio ir Kristapo Egličio ekipažą, trečia vieta absoliučioje ralio įskaitoje atiteko Kristapui Sarmai ir Sandžiui Drukiui.
Greičiausiu lietuvių ekipažu tapo Egdijus Gelūnas ir Kristupas Adinavičius („Mitsubishi Lancer EVO VIII“). Jie absoliutiems ralio nugalėtojams pralaimėjo 1 min. 5 sek.
Kaip ir absoliučios įskaitos, taip ir 2WD kategorijos nugalėtojams atiteko Švento Jono Krikštytojo bažnyčios klebono Kęstučio Zybarto įsteigtos taurės: jomis džiaugėsi Karolis Raišys ir jo šturmanas latvis Ilja Zakmanas.
„Mes Monte Karlo ralyje metų pradžioje buvome varžovai, važiavome skirtinguose ekipažuose, tačiau nusprendėme pabandyti lenktyniauti kartu. Kol kas didelių tikslų nekeliame, mėginame geriau suprasti, ar toks ekipažas gali būti greitas. Ir automobilis ne iki galo parengtas. Tačiau panašu, kad einame teisinga kryptimi: pavyko ir būti tiksliems, ir greitis tenkino, todėl tikrai džiaugiamės pergale“, – po finišo sakė Karolis Raišys.
Jis taip pat yra nugalėjęs ir Lietuvos čempionate, o prieš keletą metų buvo vadinamas greičiausiu mūsų šalies 2WD grupės lenktynininku. Absoliučioje įskaitoje šis ekipažas liko septintas, o Lietuvos ralio sprinto čempionato įskaitoje triumfavo 2WD klasėje.
Gausiausioje SG2 klasėje po labai atkaklios kovos pergalę šventė Mantas Kutka ir Mindaugas Vijeikis. „Peugeot 306“ automobiliu važiavęs ekipažas buvo greičiausias ir jaunųjų vairuotojų „Junior“ įskaitoje.
SG3 klasėje nugalėjo BMW automobiliu važiavę Tadas Sireika ir Giedrius Šileikis, o SG4 įskaitoje pergale džiaugėsi Jonas Sluckus ir Povilas Reisas („Mitsubishi Lancer EVO IX“).
Trasos tikrai nebuvo lengvos: nei mums, nei technikai, tad pergalė yra ypatingai maloni
„Tai mums tik trečias bendras startas, tačiau esame labai patenkinti, kad sėkmingai finišavome. Trasos tikrai nebuvo lengvos: nei mums, nei technikai, tad pergalė yra ypatingai maloni“, – kalbėjo vairuotojas.
Komandų įskaitoje dideliam vietos publikos džiaugsmui triumfavo Mažeikių ASK atstovai. Jie aplenkė Ukmergės AMSK ir Kelmės ASK lenktynininkus.
Lietuvos ralio sprinto čempionatas turėjo būti baigtas Latvijoje. Tačiau dėl kiaulių maro, planuojamų lenktynių regione nuspręsta ten nerengti. Todėl latviai sezoną vakar jau baigė, o lietuviai į penktą etapą dar turės susirinkti. Kol kas svarstomi keli sezono finišo variantai, o sprendimus Lietuvos automobilių sporto federacija turėtų priimti ateinančią savaitę.