Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vienas agresyviausių Lietuvos „drifterių“ Andrius Šlajus dalinasi įspūdžiais iš praėjusio savaitgalio varžybų

Visas internetas pilnas straipsniu, nuotraukų ir vaizdo klipų apie tai, kas šį savaitgalį vyko „Siemens“ arenos aikštelėje Vilniuje. O greičiausiai ir patys ne vienam draugui papasakojot, kaip malonu buvo vėl gyvai pamatyti šonu slystančius automobilius ir užuosti tą svylančių padangų kvapą. Ką jau kalbėti apie „arklienos“ prikimštų variklių skleidžiamą muziką!
„D1 Sport driftingo čempionato“ 1 kova
„D1 Sport driftingo čempionato“ 1 kova / Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr.

Na, kol kiti renginiai neužgožė „D1 Sport driftingo čempionate“ patirtų įspūdžių (žr. susijusius straipsnius), nusprendėme pakalbinti vieną iš „BMW Fan“ komandos atstovų – Andrių Šlajų, pažįstamų rate geriau žinomą kaip Strim.

Klausėme jo, kaip vyko pasiruošimas varžyboms ir kiek laiko jis truko? Pašnekovas sakė, kad viską suspėjo padaryti beveik per savaitę: „Pradėjome ruoštis likus savaitei iki varžybų. Kelios dienos iki sezono atidarymo buvom pastatę automobilį ant stendo tam, kad tinkamai sureguliuoti. Tačiau dėl per didelio slėgio pradėjo kietėti vamzdžiai, apsistojome ties 0,9 bar. – 350 AG ir 470 Nm.“

Turint galvoje, kad Andriaus vairuojamas BMW E30 automobilis nėra labai didelis, o išėmus visą vidaus apdailą, galines sėdynes, rodos, tokių skaičių kaip ir užtektų. Bet jei galimybės leidžia, kodėl nepadaryti daugiau?

„Kitą dieną baiginėjau veržti variklio galvą ir tai, lyg, padėjo. Beje, metalinė tarpinė jau užsakyta, tad tiek slėgis bus aukštesnis, tiek AG daugiau“, – su šypsena pasakojo Andrius.

„Penktadienį važinėjant gatvėje, pasiekus tam tikrus sūkius, jausdavau kažkokį sutrūkčiojimą. Naktį teko iškeliauti į Vilnių ir lituoti komutatorių, ačiū „GROUNDWIRUS“. Deja, išbandyti, kaip veikia sutvarkytas kompiuteris, nepavyko, nes tuo metu lijo. Ar viskas gerai, sužinojau tik kitą dieną vykusiose „D1Sport Driftingo Čempionato“ treniruotėse. Tačiau gedimų neaptikome.“

Nežinau kaip su kitais, bet su manim Efka varžėsi kiek nešvariaiStrimas teigia, kad nusivylė trasa, o ir apie pirmąsias Lietuvoje „Gymkhanos“ varžybas gero žodžio nesurado: „Treniruotėse jokių netikėtumų nebuvo, tik labai nusivyliau trasa, tikėjausi greitesnės... „Gymkhana“ iš vis nesąmonė – tas pats slalomas, tik kitu pavadinimu. Visiškai nepatiko. O dar ir automobilis sugedo jų metu. Atsistojus prie starto ketvirtam bandymui, jei neklystu, prieš tai naktį taisytame komutatoriuje dingo „masė“.

Norėjome palyginti Andriaus pasirodymą su tuo, ką jis planavo prieš varžybas, tačiau BMW vairuotojas atkirto, jog prieš renginius niekada nieko neprognozuoja ir neplanuoja. Gaunasi taip, kad jis dalyvauja tik tam, kad dalyvauti, o jau pasiseks ar ne – kaip Dievas duos.

„Kvalifikacija sekėsi visai neblogai. Manau, trečias važiavimas būtų buvęs pats geriausias, tad labai gaila, kad apsisukau“ – apie kvalifikacinius važiavimus pasakojo sportininkas. Mūsų pašnekovas gal kiek pasikuklino, nes jau pirmame bandyme rengė tikrą šou! Atitinkamai jo pastangas įvertino ir teisėjai – 83 balų įvertinimas ir trečioji vieta.

Prasidėjus poriniams „tsuiso“ važiavimams, A.Šlajus pirmiausia stojo į kovą prieš Arnoldą

Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./„D1 Sport driftingo čempionato“ 1 kova
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./„D1 Sport driftingo čempionato“ 1 kova

Bernacką, vairuojantį tokio pat kėbulo BMW E30 automobilį, tik turintį virš 400 AG. „Kovoje dėl patekimo į ketvirtfinalį aš pirmiausia buvo bėgančiojo pozicijoje, o Arnas persekiodamas apsisuko. Apsikeitus vietomis, man teko tik ramiai pravažiuoti paskui jį, išlaikant saugų atstumą.“

Tarp aštuonių geriausių Strimui teko galynėtis su 610 arklio galių turinčio automobilio vairuotoju  – Ramūnu Brūzga iš „JDMart“ komandos. „Toliau patekau prieš Ramą. Iš tikro net nežinau, kurioje vietoje jis suklydo – lyg kažkur išsitiesino... Bet prieš važiavimą juk buvo pasikeitęs padangas.

Labai bijojau, kad su nauju 255 mm pločio gumos komplektu ir savo 610 AG po kapotu jis bus labai greitas! Bet mano ir turbūt visų nuostabai, nuo jo praktiškai neatsilikau.“ Taigi, pažabojęs tą įspūdingą Ramūno monstrą, Andrius pateko į pusfinalį, kur jo jau laukė 2010 „Drifto Karalius“ – Evaldas Kovalenka. „Nežinau kaip su kitais, bet su manim jis kiek nešvariai varžėsi. Ar čia jo tokia strategija, ar kas, bet jis „užstabdė“ ten, kur to visai nereikia. Norėjau būti kuo arčiau, o jis taip uždarė mane ir privalėjau išsitiesinti. Dėl to teisėjai ir atidavė balsus jam.“

Nepatekus į finalą, kur Andrius būtų varžęsis su Latvijos atstovu, sportininko laukė ne ką mažesnis išbandymas – „Drifter.lt“ narys Darius Balys su penktosios klasės BMW. Sportininkas sakė, kad tai buvo jam labiausiai patikęs porinis važiavimas per visą savaitgalį: „Labiausiai patiko važiuoti su Darium, tik, manau, reikėjo dar vieno kartojimo. Nepastebėjau nei jo klaidų, nei pats buvau padaręs kažką blogo, bet teisėjai yra teisėjai.“ Galbūt pakartojimas nebuvo skirtas dėl ir taip stipriai užsitęsusio tvarkaraščio, o gal teisėjai vis tik pamatė kažką, ko sportininkas nepastebėjo. Na, bet yra, kaip yra. A.Šlajus, kvalifikavęsis trečias, varžybas baigė ketvirtoje vietoje ir sako, kad nėra patenkintas tokiu rezultatu.

Jei „D1 Sport“ čempionatas neapsiribos vienomis varžybomis, o panašu, kad taip ir bus, „BMW Fan“ narys netrukus galės siekti revanšo jau greitesnėje trasoje su dar greitesniu automobiliu – kalbėdamas apie artimiausius planus, Andrius užsiminė apie 400 AG ir 550 Nm!

„Šiaip organizavimas patiko. Trūkumų aišku buvo, bet su laiku, manau, viskas pasitaisys. Gal trukumų būtų nebuvę, jei Afis (varžybų organizatorius – Kastytis Alekna) pats nedalyvautų varžybose ir užsiimtu tik organizaciniais reikalais. Na, ir nedarytų slalomo, „drifto“, „Gymkhanos“, „Drift taxi“ ir dar nežinia ko tuo pačiu metu.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos