Lietuvoje nerasite jokios kitos trasos, esančios taip arti miesto centro. „Vilko kartodromas pergalė“ išties yra pačiame Kauno centre, Kaunakiemio gatvėje. Tai uždarų patalpų kartodromas, įrengtas nebenaudojamose gamybinėse patalpose.
Viduje per visą plotą išraityta 250 metrų ilgio ir 6 metrų pločio trasa, kurioje 11 posūkių. Bet visi posūkiai skirtingi.
Tokiuose vidaus kartodromuose lenkti būna gana sudėtinga. „Joker“ ratas įneša nemažai intrigos ir teisingai susidėliojus strategiją galima gerokai pasigerinti savo poziciją
„Turime labai greitų posūkių, turime visiškų apsisukimų, „S“ formos posūkių, ir visus juos išdėliojome taip, kad reikėtų pravažiuoti galvojant apie trajektorijas. Taip pat sekundės taupomos stabdymo zonose. Kas nemoka stabdyti – matosi žvelgiant rato įveikimo laikus“ – pasakojo „Vilko kartodromo“ galva Gintaras Kaminskas.
Dar viena galvojimo lenktynėse reikalaujanti trasos detalė – „Joker“ ratas. „Vilko kartodrome Pergalė“ jis įtaisytas antrojoje techninio aptarnavimo zonoje, ir yra dvigubai trumpesnis nei visas trasos ratas. „Joker“ ratą reikia įveikti vieną kartą per varžybas.
„Tokiuose vidaus kartodromuose lenkti būna gana sudėtinga. „Joker“ ratas įneša nemažai intrigos ir teisingai susidėliojus strategiją galima gerokai pasigerinti savo poziciją. Vilko kartodromo „Jokeris“ yra beveik dvigubai trumpesnis, todėl čia galima laimėti arba pralaimėti labai daug“, – įspūdžiais dalijosi žurnalistų lenktynėse niekam šansų į priekį prasiveržti nepalikęs Ramūnas Fetingis.
Jis sako, kad prie pergalės prisidėjo ir iš specialaus asfalto mišinio pagaminta kartodromo trasos danga: „Labiausiai Vilko kartodrome patiko trasos danga. Ji labai lygi ir visoje trasoje vienoda, o tai retai pasitaiko uždarame kartodrome.“
Ramūną papildė ketvirtas varžybose likęs Dainius Leonavičius: „Danga labai lygi, vienoda, taigi visoje trasoje galima prognozuoti savo lenktynines trajektorijas, užėjimus į posūkius. Žinai, kad kartingo netyčia „nepamesi“. Man labiausiai patiko tai, kaip padangos sukimba su „Vilko kartodromo“ danga: sukibimas puikus, tačiau stabdymo metu kartingas sugeba paslysti, ir tas slydimas kontroliuojamas, kartingą bet kada galima atstatyti tiesiai.“
Trečiame Lietuvos žurnalistų autoklubo turnyro etape nepavejamas buvo Ramūnas Fetingis. Antroje pozicijoje po daugiau nei 10 ratų trukusios įtemptos gynybinės kovos išsilaikė Egidijus Babelis, prieš save nepraleidęs trečioje vietoje likusio Lino Butkaus.