Ir tai dar ne viskas. Baltijos šalių, Lenkijos ir Lietuvos ralio kroso čempionato II etapo išvakarėse nusprendę pasitreniruoti Plungėje surengtose „C“ lygos varžybose, net penki dalyviai taip stipriai apkūlė savo mašinas, kad viename svarbiausių šio sezono automobilių sporto renginių nesugebėjo pasirodyti.
Didžiausią įtaką rekordui turėjo susitarimas su Lenkijos automobilių sporto federacijos vadovais apsikeisti nacionalinių pirmenybių etapais: vieną kartą čempiono trofėjus medžiojantys pilotai susigrums Vilkyčiuose, o kitą kartą, jau įsibėgėjus rudeniui, Torunėje. Dėl šios priežasties į Lietuvą atvyko 45 sportininkai ir jau nuo ketvirtadienio šlifavo vienintelės griežtus FIA standartus atitinkančios trasos viražus.
Įdomu ir tai, kad tai ko gero vienintelis automobilių sporto renginys, į kurį pačius turtingiausius klubus atstovaujantys lenktynininkai, ne atvažiuoja, bet atskrenda: greta dalyvių parko įrengtoje sraigtasparnių aukštelėje šį savaitgalį žiūrovų žvilgsnius traukė net du sraigtasparniai su lenkiškais registracijos simboliais.
Didžiulis svečių iš Lenkijos desantas netgi privertė pakoreguoti varžybų programą. Kadangi kaimyninėje šalyje kvalifikaciniai važiavimai ir pusfinaliai vyksta pagal šiek tiek kitokias taisykles (vienu metu leidžiama startuoti skirtingų klasių automobiliams), rytą vykusio lenktynių komisarų susirinkime buvo sutarta, kad prieš bendrą Baltijos šaliųralio kroso čempionato„Open / SuperCars“ klasės finalą įvyks vien tik Lenkijos čempionato dalyvių finalas. T. y. žiūrovai gaus dvigubą porciją reginių.
Sportininkai iš viso kaunasi septyniose skirtingose klasėse. Be jau minėtos „Open / SuperCars“ – paprastai vadinamos bombų klase – dar vyksta azartiškos kovos „TouringCars 2000“ bei „Super 1600“ klasėse , taip pat tik Lenkijos čempionate startuojančių „SciecentoCup“, „Fiat 126 Cup“ ir „BMW E36“ klasių mašinos.
Pirmojoje varžybų dalyje rimtesnių incidentų buvo išvengta.