Vilniaus automobilių slalomo pirmenybės
Slalomo dalyviai buvo suskirstyti į penkias klases: visais varomais ratais (AWD), priekiniais varomais ratais (FWD), galiniais varomais ratais (RWD), Moterų, automobiliai iki 1988 m. (pvz.: VAZ, MOSKVICH ir panašių metų modeliai) (RETRO). Ir laisva – papildomi važiavimai neįskaitai.
Kiekvienam dalyviui Vilniaus automobilių slalomo pirmenybių etapo varžybose buvo skiriami trys įskaitiniai važiavimai.
AWD
AWD klasėje susirinko 6 dalyviai. Lyderio poziciją užėmė Vytis Pauliukonis („Subaru Impreza GT“). Jo rezultatas – 2 min. 45,04 sek., be baudų. Antroji vieta atiteko Vidmantui Jankūnui („Mitsubishi Lancer EVO IV“), 2 min. 54,40 sek. Trečią vieta užėmė Sigitas Peciulevičius („Mitsubishi Lancer EVO IV“). Jo trijų važiavimų rezultatas 2 min. 57,41 sek.
Moterys
Prie starto linijos stojo net 7 dalyvės. Moterų klasės nugalėtoja tapo Rūta Saladžienė („Mitsubishi Colt“). Ji užfiksavo 3 min. 10,94 sek. rezultatą. Antra vieta atiteko Aušrai Jankūnienei („Mitsubishi Lancer EVO IV“). Ji nuo lyderės atsiliko 4,63 sek. Trečią vietą užėmė Agnė Egertė („Fiat Punto Sporting“). Jos rezultatas 3 min. 19,92 sek. Visos trys dalyvės trasą įveikė be baudų.
Retro
Retro klasėje prie starto linijos išsirikiavo net 6 „VAZ“ markės automobilius vairuojantys dalyviai. Greičiausias trasoje šiame etape buvo Ruslanas Malinovkis/„TSK Racing Team“ (VAZ 21013). Jo rezultatas – 3 min. 07,49 sek. Antroje vietoje buvo Valerijus Afanasjevas (VAZ 2105), atsilikęs nuo lyderio net 8,06 sek. Trečiąją vietą užėmė Gintautas Bulota (VAZ 2105), 3 min. 17,12 sek.
FWD
Bene gausiausiai dalyvių susirinko FWD klasėje. Joje startavo net 13 dalyvių, o greičiausias klasėje buvo Gytis Strungys („Honda CRX“), Jo rezultatas – 2 min. 48,74 sek., be baudų. Antras buvo Julius Ašmonas („Honda Civic“). Jo rezultatas – 2 min. 49.19 sek., be baudų. Trečia vieta vėl atiteko Igor Charitonovič/„Jodinėja“ („Mitsubishi Colt“), 2 min. 49,47 sek., be baudų.
RWD
RWD klasėje prie starto linijos stojo 9 dalyviai. Greičiausias buvo Kęstutis Povilaitis („Mazda MX-5“), kuris trasoje užfiksavo geriausią tos dienos rezultatą iš visų 46 dalyvių, bet tai laikas laisvoje klasėje (neįskaitai) – 2 min. 44,85 sek. Kęstučio laikas klasėje – 2 min. 46,91 sek. Antroje vietoje buvo Anton Abragimovič („Mazda MX-5“), atsilikęs nuo lyderio vos 40 šimtųjų sek. Trečiąją vietą užėmė Giedrius Čiudaras („BMW 325“). Jo rezultatas – 2 min. 50,20 sek. Visi dalyviai trasą įveikė be baudų.
Organizatoriai nuoširdžiai sveikina visus Vilniaus slalomo dalyvius ir nori palinkėti visiems ne tik įsimintinų startų, bet ir saugių kilometrų kasdieniniame kelyje. IV-asis, finalinis Vilniaus slalomo etapas jau rugsėjo 17 dieną.
„Vilniaus slalomas“ organizatoriaus žvilgsnis: Startas – visada jaudinantis
„2016 metų sezone numatyti keturių Vilniaus automobilių slalomo etapai tapo itin laukiami ir mėgstami. Kodėl – klausimų beveik nekyla. Norėjome renginių Vilniaus mieste, naujų ir sportiškų. Manome, mums pavyko“, – pasakojo Jolanta Iselionienė (Asociacijos „Subaru Klubas“ prezidentė).
Ji taip pat pridūrė, kad „nors tai yra varžybos, tačiau tai nėra žūtbūtinė kova dėl sekundės dalių, todėl „Vilniaus slalomo“ organizuojamų renginių misija – populiarinti ir plėtoti automobilių sportą Vilniuje bei skatinti vairavimo įgūdžių tobulinimą ir saugų vairavimą.
Vilniaus slalomo varžybomis viskas nesibaigs, nes pasak Jolantos jau artėja išskirtinės renginys – „Moterų slalonas „Liqui Moly“ taurei laimėti, kurio finalinis trečiasis etapas įvyks jau rugsėjo 3-ią dieną.
Daugiau informacijos apie būsimas varžybas rasite čia.