Jaunuolius sekmadienio popietę sutikome „50 Garage“ patalpose, kur rekonstrukciją jau baigusią Artūro mašiną pakeitė Luko „Nissan“. Nors susitepti rankų bičiuliai nebijo, sportinių automobilių ruošimą nusprendė palikti sportinių automobilių gamintojams, o patys imsis pakankamai įspūdingai apgalvoto sezono.
Visi „Autoplius“ Lietuvos „drifto“ čempionato etapai, Latvijos, „Rytų Europos Drifto čempionato“ (EEDC), bei kai kurie „Baltarusijos Drifto čempionato“ etapai, pamaišyti su Lietuvos „drifto“ pirmenybėmis: 2JZ serijos motorai, patalpinti po abiejų bolidų gaubtais, šiemet suksis tikrai daug. Pradedant jau ketvirtąjį sezoną šiame sporte, žadama rimtai imtis darbo su savo pilotavimo sugebėjimais.
Užsispyrimo šiuos planus įgyvendinti tikrai netruks – jei pamenate 2015-ųjų metų „EEDC“ etapą Kačerginės „Nemuno žiede“, turėtumėte prisiminti šių vyrų pasirodymą: pirmas dideliu greičiu į trasos žvyro karjerus įskrido Lukas, gerokai aptaršydamas savo „Nissan PS13“, netruko ten atsidurti ir Artūras su savo BMW.
Tiesa, jei Luko pasirodymas baigėsi su ta avarija, tai Artas savo bandymus tęsė gana atkakliai, kone kas kart atsirasdamas siaubą daugeliui pilotų keliančioje vietoje - patekus į šią smėlio karalystę, sėkmė yra vienintelis dalykas, kuris sprendžia, ar liksi sveikas, ar trenksies į trasos atitvarus, ar šoksi per juos iki pat apačioje žiojinčio upelio. Artūrui tą kart sekėsi ir jis visus kartus minimaliai apgadino savo automobilį. Sulaukęs minios palaikymo dėl rodomo užsispyrimo, vilnietis liko varžybų žiūrovu.
Šiemet, gerokai stipriau paruoštais automobiliais tiek Artūras, tiek ir Lukas žada šturmuoti ne tik Kačerginės „Nemuno žiedo“ kalną, bet ir visą „EEDC“ sezoną. Raktas į sėkmę ten, anot vaikinų, yra komandinė atmosfera.
Artui „Smagresta Racing Team“ nėra pirmoji komandinė patirtis – prieš keletą metų jis buvo pakviestas prisijungti prie „D1Sport“ ekipos, tačiau komandinės dvasios ten rasti nepavyko: Artūras varžybose sukdavosi kartu su Luku, kuris tuo metu komandos neturėjo. Suvienijus jėgas, tiek Lietuvos padangėje, tiek ir užsienio trasose, vaikinai tikisi pagaliau imtis rimtojo sporto ir išvengti kurį laiką kankinusių techninių bėdų. Užtikrintumą šioje sferoje padės pasiekti pažadas vienam iš „50 Garage“ „tėvų“ Mantui Kulvinskui nebedaužyti savo technikos ir nuosekliai siekti užsibrėžtų tikslų.