Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Virtualų Žemaitijos ralį laimėjo ne lietuvis

Savaitgalį startuosiant antrajam Lietuvos automobilių ralio čempionato etapui – Žemaitijos raliui -virtualioje erdvėje jis jau finišavo. Lenktynių simuliatoriaus platformoje rengiamų „Skuba e-LARČ“ oficialių pirmenybių antrajame etape greičiausias buvo vienas pajėgiausių pasaulio elektroninio ralio lenktynininkų – lenkas Tomek Wach. Trylika greičio ruožų jam pavyko įveikti per kiek daugiau nei 59 minutes. Antras liko amerikietis Tyler Buck, o trečias – Adrian Sadowski iš Lenkijos, rašoma pranešime.
Ekranvaizdis: E-čempionato ralio akimirka
Ekranvaizdis: E-čempionato ralio akimirka / „Skuba e-LARČ“ iliustr.

Įdomu, jog tik ketvirtas liko net šešis greičio ruožus laimėjęs kitas dalyvis iš Lenkijos – Jurek Bogdanowicz, tačiau viename iš ruožų padarė klaidą ir prarado laiko. Taigi J. Bogdanowicz tautiečio T. Wach stabilumas leido šiam nugalėti net ir laimėjus vienu greičio ruožu mažiau. Tokia atkakli kova dėl nugalėtojo vardo liudija virtualaus čempionato konkurencingumą, kadangi čia yra maksimaliai suvienodintos visų dalyvių galimybės, o rezultatą lemia tik dalyvio demonstruojamas tempas.

„Skuba e-LARČ“ iliustr./Ekranvaizdis: ralio nugalėtojas Tomek Wach iš Lenkijos
„Skuba e-LARČ“ iliustr./Ekranvaizdis: ralio nugalėtojas Tomek Wach iš Lenkijos

Tarp dviem ratais varomais automobiliais finišavusių dalyvių greičiausias buvo suomis Jyrki Niemela, antrą vietą užėmė Malaizijai atstovaujantis Mika Fuchs, o trečias liko suomis Janne Laahanen. Dalyvių iš Lietuvos gretose absoliučioje įskaitoje geriausiai sekėsi Ignui Augustoniui, antras finišavo Arnas Kerbelys, o trečias – Mantas Meduneckis. Absoliučioje įskaitoje šie lietuviai pasidalino atitinkamai 8-10 vietas.

„Skuba e-LARČ“ iliustr./Ekranvaizdis: Tyler Buck, JAV, 2 vieta
„Skuba e-LARČ“ iliustr./Ekranvaizdis: Tyler Buck, JAV, 2 vieta

Antrame „Skuba e-LARČ“ etape iš viso startavo 102 dalyviai iš aštuoniolikos valstybių, finišą pasiekti pavyko 43 iš jų. Vertinant realaus ralio standartais tai gana sudėtingas ir negailestingas etapas, juolab, kad dauguma pasitraukė dėl virtualiuose greičio ruožuose padarytų klaidų ir patirtų avarijų. Vis dėlto, šis faktas neturėtų stebinti, nes simuliatorius leidžia kur kas labiau daugiau rizikuoti, tuo tarpu realiame etape klaida kainuoja kur kas daugiau nei prarastus čempionato taškus.

„Skuba e-LARČ“ iliustr./Alfonso Rakausko nuotraukoje - Egidijus Valeiša ir Mindaugas Varža - Skuba e-LARC ekipazas
„Skuba e-LARČ“ iliustr./Alfonso Rakausko nuotraukoje - Egidijus Valeiša ir Mindaugas Varža - Skuba e-LARC ekipazas

Virtualaus „Skuba e-LARČ“ Žemaitijos ralio greičio ruožai buvo parinkti taip, jog maksimaliai atitiktų kitą savaitgalį vyksiančio LARČ etapo Žemaitijoje ruožų sąlygas bei bendrą kilometražą. Virtualioms pirmenybėms naudojamame simuliatoriuje „Richard Burns Rally“ yra sukurta daugiau nei tūkstantis kilometrų greičio ruožų, todėl pasirinkimo galimybės yra gana plačios.

Trečiasis Lietuvos ralio e-pirmenybių etapas vyks likus savaitei iki trečiojo LARČ etapo – birželio 20-25 dienomis. Savaitės laiko skirtumas viso sezono etapams parinktas tuo tikslu, kad nebūtų kliūčių dalyvauti tiek virtualiame, tiek ir atvykti į realų ralį.

„Skuba e-LARČ“ yra oficialus virtualaus sporto čempionatas, įtrauktas į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių čempionatų sąrašą.
Oficialus čempionato tinklapis ir daugiau informacijos, kaip jame dalyvauti: www.e-larc.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai