Visagino ralyje – jauniausias lenktynininkas Lietuvos ralio istorijoje, gavęs pirmąjį startinį numerį

Lietuvos automobilių ralio vasaros sezonas jau visai netrukus startuos Visagine. Garbę anksčiausiai sukelti dulkes turės pirmuoju startiniu numeriu pažymėtas automobilis, kuris ne tik pirmasis pieš trajektorijas žvyrkeliuose, bet ir tuo pačiu perrašys Lietuvos ralio istoriją. Jį pilotuos jauniausias lenktynininkas Lietuvoje gavęs aukščiausią startinį numerį – 18-metis ukmergiškis Markas Buteikis.
Markas Buteikis
Markas Buteikis / Komandos nuotr.
Temos: 2 Visaginas Ralis

Tokio jauno lenktynininko startuojančiu pirmu numeriu ralio varžybose dar nėra buvę, o šią garbę Markas užsitarnavo nugalėdamas pirmajame Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato (LARSČ) etape „Winter Rally Aukštaitija“, kuris vyko šią žiemą. Greitas ir tikslus vairavimas bei racionalūs sprendimai leido Zarasuose vykusiose varžybose ukmergiškiui lipti ant aukščiausio laiptelio.

„Winter Rally Aukštaitija“ praėjo gan sklandžiai. Šturmano kėdėje pasisodinau gerą draugą ir labai greitą vairuotoją Klaudą Bučinską, su kuriuo ganėtinai puikiai sekėsi diktuoti gerą tempą ir jaustis stabiliai visų varžybų metu. Rezultatą labai stipriai įtakojo padangų pasirinkimas.

Dėjome naujas padangas ir visiškai dėl to nepasigailėjome, nes pavyko laimėti LARSČ įskaitą ir palenktyniauti su greičiausiais lietuviais, pilotuojančiais 2WD techniką“, – apie žiemos ralį pasakoja Markas Buteikis.

Ukmergiškiui Visagino ralis bus jau trečiasis jo karjeroje, tad su šio krašto keliais jaunuolis jau yra gerai susipažinęs. Panaši situacija ir su automobiliu – šeimos pastangomis paruoštas BMW 318 E46 Compact MKR yra pažįstamas iki kiekvieno varžtelio. Visgi ir naujovių netrūksta – Markas šalia savęs į šturmano kėdę pasisodins bendraamžį Deimantą Gajauską, kuris jau ilgą laiką domisi šia disciplina, tačiau varžybose dar nėra dalyvavęs.

Patirties trūkumą naujajam šturmanui kompensuoti padeda Ugnius Vainevičius, su kuriuo Markas važiavo visą praeitą sezoną. Jaunojo piloto teigimu, greičio ir susidirbimo prireiks jau nuo pat pirmųjų kilometrų, nes konkurencija Visagine žada būti kaip niekad didžiulė, tiek LARSČ, tiek bendroje 2WD+ įskaitose. Konkurentus galima skaičiuoti dešimtimis tiek iš Lietuvos, tiek iš aplinkinių valstybių. Negana to, jaunajam ekipažui startuojant pirmam, teks atlikti kelio valytojų funkciją.

„Kadangi laimėjome pirmąjį LARSČ etapą, tai pagal taisykles gausime pirmą numerį, todėl pirmoje ralio dalyje atliksime kelio valytojų funkciją. To ant žvyro dar niekada neteko atlikti, tad bus labai smalsu sužinoti kokia danga važiuoja lyderiai.

Visagine turėsime itin didžiulę konkurenciją ir stengsimės per daug neatsilikti nuo praėjusių metų „BMW Cup“ čempiono Emilio Kuckos.“

Automobilių sportas yra itin imlus įvairiems resursams, tad viskas remiasi į planavimą bei finansus, todėl abu šie aspektai yra be galo susiję. Nors Markas lyderiauja LARSČ čempionate, jaunojo lenktynininko tikslas yra pagrindinės ir prestižiškiausios – LARČ pirmenybės.

„Kalbant apie planus, didžiausias klausimas yra su brandos egzaminais bei biudžetu, todėl visa sezono ateitis yra ties nemažu klaustuku. Viliuosi bei labai noriu, kad viskas susidėliotų teisingai ir tuomet mus išvysite Lietuvos automobilių ralio čempionate, o kol dar viskas ne iki galo aišku – mus matysite Visagino ralyje.

Labai norėčiau padėkoti tėčiui už jo kantrybę, palaikymą bei galimybę startuoti. Taip pat esu ypač dėkingas už pagalbą šiems partneriams: „Samsonas Motorsport“, „Jusema“, Sons of Drilling“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis