Vokietijos žurnalas vėl mausto skaitytojus, pasinaudodamas Michaeliu Schumacheriu

Vokietijos žurnalas sulaukė kritikos strėlių už klaidinantį viršelį, ant kurio daugkartinis F-1 čempionas Michaelis Schumacheris.
Michaelis Schumacheris Italijos kurorte 2005-ųjų sausį
Michaelis Schumacheris Italijos kurorte 2005-ųjų sausį / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ant šio žurnalo viršelio – M.Schumacheris nosį pabalnojęs akiniais nuo saulės ir vilkintis žiemine striuke. Po nuotrauka užrašas: „Kokia sėkmė! Jis mėgaujasi sėdėdamas saulėje.“

Kaip rašo portalas Express.co.uk, nuotraukoje – daugkartinis F-1 čempionas su akiniais nuo saulės ir juoda žiemine striuke. Moterims skirtas gyvenimo būdo leidinys „Die Aktuelle“ toliau rašo: „Akimirkos, kurios paliečia širdis.“

Po nuotrauka užrašas: „Kokia sėkmė! Jis mėgaujasi sėdėdamas saulėje.“

Leidinys susilaukė kritikos, kad apgaudinėja skaitytojus. Pastarieji matydami tokią nuotrauką su užrašu galėjo pamanyti esą tai pirmoji M.Schumacherio nuotrauka po Alpėse patirtos slidinėjimo traumos.

Teigiama, kad 45-erių invalido vežimėlyje sėdintį M.Schumacherį į terasą pasimėgauti rudeniškais orais išveža žmona Corinna. Tačiau leidinio publikuota nuotrauka, daryta 2013 sausio 26 d. Šveicarijoje.

Vokietijos žiniasklaidoje teigiama, kad šiam leidiniui pažerta kritikos, kad skaitytojai nė nepastebi smulkiu šriftu pateikiamos nuotraukos datos, jog vienintelis tikslas – kuo didesnis tiražas.

Ne pirmas kartas

Tai ne pirmas kartas, kai minėtas leidinys susilaukia kritikos dėl to, kad apgaudinėjami skaitytojai. Vokietijos moterims skirtam žurnalui „Die Aktuelle“, kuris leidžiamas Miunchene, jau buvo pažerta kritikos, nes leidinio viršelyje publikavo didžiulę Michaelio Schumacherio ir jo žmonos Corinnos nuotrauką ir šalia pridėjo prierašą „Pabudo“, kai šis tebebuvo paniręs į komą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų