Dideliam vokiečių nusivylimui, SLS AMG GT3 debiutas tokio rango varžybose nebuvo sėkmingas: kvalifikaciniuose važiavimuose iškovojęs trečią starto vietą, „Mercedes-Benz“ komandos lyderis Berndas Schneideris jau antrajame Niurburgringo trasos posūkyje įsivėlė į kontaktinę kovą su varžovais. Po susistumdymo penkiskart DTM čempionas buvo priverstas sukti į techninės priežiūros zoną ir ten beveik pusvalandį gydytis žaizdas. Nuo lyderių atsilikęs daugiau nei trimis ratais „sparnaduris“ bolidas per likusį laiką spėjo pakilti tik iki 91-os vietos bendroje įskaitoje.
Dalyvių nuotr. |
Iki 12-os vietos tarp visų startavusių ir 3-ios „GT3 Cup“ klasėje šįkart pakilo „Land Motorsport“ komanda, kurios garbę gina A.Dzikevičius. Tačiau pasakodamas apie startą Andžėjus taip pat sako „tik“ – nes visą savo „pamainą“ 23 metų vilnietis kovėsi dėl prizinės vietos bendroje įskaitoje.
„Visą savaitgalį Niurburgringe gana stipriai lijo, todėl galingais automobiliais važiuojantys varžovai neturėjo tokio didelio pranašumo. Kvalifikacija susiklostė visai neblogai: užėmėme 7-ą vietą bendroje įskaitoje ir 1-ąją savo klasėje, bet jau pirmajame rate man pavyko prasibrauti į 4-ą poziciją. Antrasis prie vairo sėdęs mūsų komandos narys Rolandas Botoras buvo stipriai lėtesnis (beveik puse minutės kiekviename rate), todėl po keturių jo važiavimo ratų ne tik praradome „GT3 Cup“ klasės poziciją, bet ir stipriai atsilikome nuo lyderių“, – pasakojo A.Dzikevičius.
Komandos vadovai R.Botorą sustabdė jau po 3 ratų ir išleido į trasą Peterį Scharmachą iš Naujosios Zelandijos. Šis sportininkas sugebėjo palaikyti gana neblogą tempą ir grąžino viltį, kad „Land Motorsport“ kovodama dėl „GT3 Cup“ klasės nugalėtojo titulo vėl pelnys maksimalų taškų skaičių.
„P.Scharmachas pakilo į 12-ą vietą bendroje įskaitoje ir 3-ią klasėje. Kadangi kiti du varžovai su „GT3 Cup“ automobiliais buvo greitesni tik 2–3 sekundėmis, visi tikėjomės, kad man pavyks juos pavyti ir laimėti lenktynes. Deja, viskas žlugo net nepradėjus šio plano realizuoti. Iki lenktynių pabaigos likus maždaug 45 minutėms susidūrė net aštuoni automobiliai ir beveik aklinai užtvėrė trasą. Nenorėdami rizikuoti organizatoriai nutarė lenktynes stabdyti. Dėl šios priežasties taip ir likome dvylikti bendroje įskaitoje ir treti klasėje“, – apgailestavo A.Dzikevičius.
Nepaisydamas to, vilnietis vėl atkreipė į save dėmesį. Su „Porsche 997 GT3 Cup“ šlapioje trasoje jis sugebėjo važiuoti greičiausiai iš visų CUP klasės dalyvių ir netgi lenkti galingesniais automobiliais „Corvette“ ar „Audi R8 LMS“ važiuojančius gamyklinių komandų pilotus. Tarp 220 prie starto linijos išsirikiavusių automobilių bene pirmą kartą buvo galima apžiūrėti profesionalioms kovoms asfalto ringe paruoštą egzotiškąjį „Mercedes-Benz“ inžinierių kūrinį SLS AMG GT3“. Tačiau Lietuvos automobilių sporto gerbėjams šios lenktynės buvo įdomesnės dėl kitko – vilniečio A.Dzikevičiaus pasirodymo. Tradiciškai jis buvo greitas ir įžūlus. Šlapioje trasoje mūsiškis lenkė varžovus galingesniais automobiliais.