„Williams" pajamos 2013 metais išaugo 25 procentais

„Williams Grand Prix Holdings PLC“ (WGPH) paskelbė 2013 metų finansinius rezultatus. Kompanijos pajamos išaugo nuo 105,8 milijonų svarų sterlingų 2012 metais iki 132,4 milijonų 2013. Tai įvyko dėl vienkartinės rėmėjų įmokos, kuri padidino „Formulės-1“ padalinio pajamas iki 108,5 milijonų svarų sterlingų (2012 metais buvo 86,4 milijonai). Labai tikėtina, kad ši įmoka yra susijusi su Pastoro Maldonado išvykimu bei PDVSA rėmimo sutarties nutraukimu.
„Williams Martini Racing“ komanda
„Williams Martini Racing“ komanda / „Williams Martini Racing“ nuotr.

„Williams“ taip pat uždirbo beveik 6,9 milijonų svarų sterlingų daugiau pelno prieš mokesčius ir palūkanas, t.y. 2013 metais EBITA sudarė 12 milijonų svarų sterlingų.

Šiuose skaičiuose neatsispindi „Williams“ technologijos centro Katare pardavimas 2014 metų pradžioje.Komandos vadovas seras Frankas Williamsas teigė, kad pasiekti tikrai geri finansiniai rezultatai, nepaisant to, kad komandai sunkiai sekėsi praėjusio sezono lenktynėse.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Felipe Massa, „Williams“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./ „Williams“

„Nepaisant sunkaus 2013 metų sezono, pranešame apie „Williams Group“ metinius rezultatus su daug optimizmo. Gerai pradėjome 2014 metų „Formulės-1“ sezoną ir tikimės, kad pavyks ir toliau gerinti komandos formą„, – teigiama komados pranešime.

„Žiemą padarėme didelę pažangą komercijos srityje. „Williams“ komanda toliau pritraukia entuziastingus ir lojalius partnerius bei gerbėjus. Šie metiniai rezultatai rodo, kad verslas yra valdomas finansiškai atsakingai bei suteikia pagrindą tolimesniam augimui“, – tvirtina ekipa.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis